JRL Bil AB

1.0

2 omdömen om JRL Bil AB

Hans Johan F
Skrev om JRL Bil AB

Gjorde upp med säljaren Jimmy att jag skulle komma och titta på bilen och han visste vi hade ca 25 mil enkel väg. När jag kommer dit säljer han precis bilen men de har pruttandet den lite så betalar jag fullt pris får jag den. Köparen blir rejält sur och en lätt hotfull stämning uppstår men Jimmy vill ha igång en budgivning i bilhallen. Jag har aldrig varit vid en mer oseriös handlare, sjukt jävla dåligt.

Svar från JRL Bil AB

Hej Hans jag kan inte rå för att jag säljer begagnade bilar då jag har inga dubbletter. O varför säger ni att ni kom enbart för bilen. Till Stockholm. Då talar ni inte sanning jag har ett sms ifrån dig att ni ska till nacka strand och är färdig där kl 14.30. Och har på mig 2 timmar till tåget om det inte blir nån bilköp. Så tala sanning istället. Hade ni velat ha bilen så skulle ni ha skickat en handpenning för att låsa en bil. På ord kan jag inte låsa bilar till någon. Den som kommer först får köpa den. Sen kan inte jag rå för att det kommer flera köpare på en gång.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

LISE-LOTTE E
Skrev om JRL Bil AB

Denna firma rekommenderas absolut inte. Vid bilaffär undanlät bilhandlaren/ägaren att uppge att det var en reservdelsbil han sålde. Han sa att det inte fanns några kända fel på bilen och att hans bror som provkört den inte hört några missljud från bilen. Trots det skramlade bilen väldigt mycket när den gick på tomgång JRL bil tyckte att jag kunde köra med bilen och han tyckte inte att jag behövde komma tillbaka till JRL bil för att kolla varför det lät. Efter några körda mil rasar motorn helt. Auktoriserad verkstad säger...