Kamux Stockholm (Upplands Väsby)

Kamux Stockholm (Upplands Väsby)

Ring 08-401 44 93 www.kamux.se
3.0

4 omdömen om Kamux Stockholm (Upplands Väsby)

Simon Temesgen M
Skrev om Kamux Stockholm (Upplands Väsby)

Köpte en bil av Chiya Hussein och det var 100% den bästa upplevelsen jag har haft av att köpa en bil. Rekommenderar starkt att man ska vända sig till han när man ska köpa en bil av kamux. Kundbemötande 10/10

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen

Oscar E
Skrev om Kamux Stockholm (Upplands Väsby)

Sålde min Mercedes E350e till inköparen Damian! Superbra service och och proffsigt bemötande under hela affären från Damian & Kamux! Rekommenderar starkt!

Svar från Kamux Stockholm (Upplands Väsby)

Hej Oscar! Tack för din fantastisk recension! Vi är verkligen glada över att höra att du upplevde en superbra service och proffsigt bemötande från vår inköpare och hela Kamux-teamet. Vi uppskattar dig som kund och ser fram emot att fortsätta ge dig en enastående upplevelse hos Kamux! Vänliga hälsningar, Kamux

Erik Daniel Andreas Å
Skrev om Kamux Stockholm (Upplands Väsby)

Sämsta bilhandlarna jag vart med om. Man får kalla handen direkt efter köp om fel uppkommer! Efter klagomål får man svar efter ca 3-4 veckor att de inte kommer hjälpa till med fel som fanns vid leverans av bil. Har skickat in en anmälan till Allmänna reklamationsnämnden. Dålig service över telefon också, Ingen vill ta i ärendet.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
TONY L
Skrev om Kamux Stockholm (Upplands Väsby)

Varning o åter Varning! Detta är ett företag som inte håller sina löften. Lovar allt innan köp och efter köp har dom inga förpliktelser eller ansvar. Lovar att kontakta dig men återkommer inte. Kundservice finns inte på Kamux efter en affär. Så om ni tänkte handla där, så tänk om. Det blir billigare o trevligare för dig att besöka en annan handlare.

Svar från Kamux Stockholm (Upplands Väsby)

Hej, vi beklagar verkligen att du har haft en dålig upplevelse med oss. Vi hoppas att du ger oss möjlighet att rätta till detta och förbättra din upplevelse. Hälsningar Kamux