katarinaochvanner.se

Moravägen 25, 167 75 Bromma — Visa karta

Läs vad 177 kunder tycker om katarinaochvanner.se

• 2019-10-08

Ulrika F skrev om katarinaochvanner.se
    Jag fick fel vara skickad till mig, inte den jag beställde. Fick lämna tillbaka den och pengar tillbaka. Upplevelsen hade blivit bättre om jag fått ett ursäkta, men nu vet jag inte om jag vågar beställa mer från dem. Har dock varit nöjd tidigare. Läs mer
    2019-10-09 Katarina&Vänner svarar Ulrika F
    Hej Ulrika,
    Självklart ber vi alltid om ursäkt när något i en leverans blir fel och försöker alltid rätta till så gott vi kan. Om vi har missat det i ditt fall är vi ledsna för det. Du får gärna maila oss om du har några funderingar kring hanteringen. Vi hoppas att vi åter får förtroendet från dig att hjälpa till med din garderob.

• 2019-10-07

Lotta W skrev om katarinaochvanner.se
    Poncho
    Väl bemött och snabb leverans Läs mer
  • 2019-10-02

Lena S skrev om katarinaochvanner.se
    Bra varumärken, ordning och reda men framförallt fantastiskt bemötande. Läs mer
    2019-10-03 Katarina&Vänner svarar Lena S
    Hej Lena,
    Vad kul och höra att du är så nöjd med oss och vår service, det får oss att vilja bli ännu bättre och fortsätta leva upp till dina förväntningar.

• 2019-09-26

Elisabeth N skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte ett par byxor och fick precis det jag förväntat mig. Snabb leverans. Topp, topp👍👋😊 Läs mer
  • 2019-09-26

Elsie S skrev om katarinaochvanner.se
    Trevligt och professionellt bemötande. Har använt personal shopper mm. Läs mer
  • 2019-09-23

Marie S skrev om katarinaochvanner.se
    Snabb leverans! Tyvärr passade inte modellen på mig så det blev en retur. Men smidigt även det. Läs mer
  • 2019-09-02

Katarina L skrev om katarinaochvanner.se
    En tröja bra bemötande, dåligt att det kostade pengar att returnera varan, det gör att man inte kommer att handla igen. Läs mer
    2019-09-12 Katarina&Vänner svarar Katarina L
    Hej!
    Härligt att du var nöjd med vår service.
    Gratis returer kan vi tyvärr inte erbjuda för tillfället.
    Höstfärgade hälsningar från oss på Katarina&Vänner
  • 2019-08-30

Carina M skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en kofta på rea. Den var för stor. Tyvärr fanns ingen mindre storlek och jag debiterades 39 kr för returen. Läs mer
  • 2019-08-28

Mia S skrev om katarinaochvanner.se
    Larmet satt kvar i en kappa jag köpte vilket innebar en extra onödig retur. Bra bemötande dock och fick kompensation Läs mer
  • 2019-08-25

Anna-Lena W skrev om katarinaochvanner.se
    jag köpte jeans från Laurie från nätet och allt stämde på en gång snabb leverans Läs mer
  • 2019-08-21

Helena G skrev om katarinaochvanner.se
    Jag köpte ett nattlinne.
    Väl bemött av företaget.
    Allt ok.
    Inga fler kommentarer Läs mer
  • 2019-08-20

Malena F skrev om katarinaochvanner.se
    En trevlig köpupplevelse via en bra websida, fina skjortor från Stenströms vilka levererades snabbt och var välpackade. Högsta betyg! Läs mer
  • Sylvie K

2019-08-16

Sylvie K skrev om katarinaochvanner.se
    Senast 2 blusar via webshop. Tidigare har jag handlat både klänningar och blusar m m. Alltid snabb leverans och alltså bra service. En sak jag önskar vore bättre är dock STORLEKSBEDÖMNINGEN på websidan. Som det är nu så får uppenbarligen leverantörens bedömning råda och de tycker alltid att deras storlekar är "normala". Detta stämmer dock inte i flertalet fall, t ex är alltid RiL:s storlekar stora och Camilla Thulins relativt små. Nu senast, 2 blusar från Stenströms där jag (en ordinär 38, 176 cm/64 kg) upptäcker att 36 är avsevärt mycket bättre än 38... En mer objektiv bedömning skulle göra kunderna mer nöjda direkt och bespara oss alla en del returer och byten. Läs mer
    2019-08-19 Katarina&Vänner svarar Sylvie K
    Hej Sylvie,
    Vad roligt att höra att du är så nöjd med dina köp. Tack för din feedback, vi uppskattar att du tar dig tiden för att ge oss den. Vi vet att storlekarna kan vara lite svår att avgöra utifrån. Som kund får man gärna ringa till oss eller maila om man vill ha hjälp att mäta något plagg för att vara säker på att det blir rätt. Vi har även angett på bland annat Ril´s plagg att vi rekommenderar att man går ner en storlek då storlekarna är generellt större. Samma med Camilla Thulins toppar som är något små rekommenderar vi att ta en storlek större. Men självklart kan vi bli ännu bättre på detta.

Vi önskar dig en fin dag och välkommen åter.
    Bästa hälsningar

Ewa J skrev om katarinaochvanner.se
    Mycket bra service. Felsänd vara blev snabbt utbytt. Läs mer

Anna B skrev om katarinaochvanner.se
    Har handlat hos er för första gången, en Busnel-jacka (Victoria) till min svärdotter! Dem blev perfekt; hon blev jättenöjd! Skall därför hålla utkik själv vad som erbjuds framöver för att uppdatera garderoben!! Bra service, snabb leverans och snyggt paketerat! Tack! Läs mer

Marie C skrev om katarinaochvanner.se
    Har köpt olika plagg och smycke
    Hög kvalitet Läs mer
  • 2019-08-14

Anne L skrev om katarinaochvanner.se
    Bra enkelt att få kontakt med. Synd Att man int kunde få varan skickar till annan leverans asdress Läs mer
  • 2019-08-01

Madeleine L skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en klänning. Snabb leverans. Väldigt nöjd med varan. Bra kvalitet. 👍🏻 Läs mer

Ethel W skrev om katarinaochvanner.se
    Blus, bra service
    jag är nöjd kund Läs mer

Anette O skrev om katarinaochvanner.se
    Glad över att äntligen ha hittat en kavaj i min storlek. Läs mer

Ulrika F skrev om katarinaochvanner.se
    Hej,
    Tyvärr är jag väldigt besviken. Jag beställde och betalade en tröja den 15 juli som jag fortfarande inte fått. Orsaken är att K&V inte klarade att skicka den till min sommaradress, trots att de bekräftade den i beställningen. Istället lät de paketet ligga kvar på ett annat utlämningsställe. Trist! Läs mer
    2019-07-31 Katarina&Vänner svarar Ulrika F
    Hej Ulrika,
    Vi förstår din frustration och beklagar att det blev fel med leveransadressen den här gången. När paketet kommer tillbaka till oss så kommer vi kontakta dig på nytt och skicka ut den igen till den adress du önskar. Har du några fler funderingar kring din order är du varmt välkommen att höra av dig igen så ska vi hjälpa dig på bästa sätt.

• 2019-07-29

Sylvia B skrev om katarinaochvanner.se
    Har alltid fått bra service både i butik och näthandeln. Läs mer

Annika A skrev om katarinaochvanner.se
    Alltid snabba leveranser och trevligt bemötande. Snygga snygga kläder! Läs mer

Birgitta G skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en t shirt som jag är jättenöjd med. Kjolen fick jag tyvärr returnera. Bra webbsida om än ganska långsam Läs mer

Elina A skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte klänning från Stenströms på rea. Katarinaochvänner har en tidig och bra rea av säsongskläder. Snabba leveranser och lätt att få kontakt per mail om det blir några problem. Rekommenderas! Läs mer

Eivor L skrev om katarinaochvanner.se
    Bra beskrivning av varorna. Snabb och pålitlig leverans. Läs mer
  • Eva J

2019-07-28

Eva J skrev om katarinaochvanner.se
    Sörvisen var bra men storleken stämde inte har ett par brax i justblått köpte samma stor och samma namn i m blått men för trånga det var inte så braannars älskar jag dom Läs mer
  • Anna-Karin W

2019-07-27

Anna-Karin W skrev om katarinaochvanner.se
    Som återkommande kund har jag har köpt många fina plagg hos Katarina och vänner och vill verkligen ge beröm till personalens engagemang och stiltips. En av få butiker med personlig hjälp och alltid ett vänligt bemötande. Det är en riktig trivsam upplevelse att att åka till deras butiker i Bromma eller Sickla. Läs mer
  • 2019-07-27

Annica H skrev om katarinaochvanner.se
    Har köpt klänningar från Camilla Thulin och mycket annat från er och är MYCKET nöjd! Läs mer
  • 2019-07-27

Ulla C skrev om katarinaochvanner.se
    Köpt en blus från Stenströms som inte fanns i affärerna i Sth trots att blusen fanns i Stenströms katalog. Men hos Katarina fanns den!

Snabbt och vänligt.

Hade inga förväntningar och blev så nöjd då de både hade blusen jag letat efter samt levererade den snabbt.

BRA! Läs mer

Gabriella S skrev om katarinaochvanner.se
    Snabb frakt, bra kommunikation och fint paketerat. Känns som det är ett företag som värderar kunder högt. Kommer definitivt beställa från dem igen. Läs mer

Monica D skrev om katarinaochvanner.se
    Tyckte att klänningen kändes omodern inte vad jag tänkt mej Läs mer

Ann S skrev om katarinaochvanner.se
    100 % nöjd både med leverans och varor Läs mer

Karin K skrev om katarinaochvanner.se
    Bra vara, snabb service. Tydlig kommunikation. Snabb leverans. Läs mer

Hans L skrev om katarinaochvanner.se
    Enkel och bra näthandel med rätt kläder i tiden. När jag handlar kläder till min fru använder jag uteslutande er webbshop. Läs mer

Maja F skrev om katarinaochvanner.se
    Jättebra utbud
    Kunnig och ärlig personal som man får pålitliga smakråd av
    Bra rea

Minus: när man ha handlar på nätet kommer inte ens pyttesmå paket till brevlådan utan man måste hämta ut dem på ngt hopplöst utlämningsställe Läs mer

Sandra S skrev om katarinaochvanner.se
    Toppen! Bra pris och väldigt snabb leverans! Fick dessutom ett personligt meddelande med en chokladbit i leveransen. Fortsätt så! Läs mer
  • 2019-07-18

Lise L skrev om katarinaochvanner.se
    Snabb leverans. Trevligt med en chokladbit. Läs mer
  • 2019-07-18

Maria R skrev om katarinaochvanner.se
    Mycket bra och snabb leverans! Nöjd kund! Läs mer
  • 2019-07-17

Kristina L skrev om katarinaochvanner.se
    Snabb leverans med personlig hälsning/service - trevligt! Och lite turligt packade ni kjolen i storlek XS fast jag hade beställt S - vilken passade perfekt! Läs mer
  • 2019-07-15

Zarsanga N skrev om katarinaochvanner.se
    Smidigt och snabbt leverans samt betalningsätt swish är utmärkt. Läs mer
  • 2019-07-14

Ewa W skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte halsband Lily & roses. Snabb leverans och jättetrevligt bemötande 👍😁 Läs mer
  • 2019-07-14

Barbara A skrev om katarinaochvanner.se
    Brett sortiment, snabb orderbehandling, Läs mer

Marina L skrev om katarinaochvanner.se
    Jag beställde ett par skor som tyvärr var för smala. Jag brukar vara väldigt nöjd med era kläder och service. Läs mer

Anita W skrev om katarinaochvanner.se
    Jag beställde en Holebrook top. Leveransen var snabb och korrekt. Läs mer

Anne E skrev om katarinaochvanner.se
    Jag köpte en klänning på rea, mkt bra pris. Snabb leverans och en liten personlig hälsning med chokladbit, i paketet. Trevligt! Läs mer

Kerstin S skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en stenströms skjorta och den motsvarade mina förväntningar mycket ! Läs mer

Rita H skrev om katarinaochvanner.se
    Toppen , alltid bra service.
    Handlar på nätet då jag bor på landsort.
    👍 Läs mer

Ingegärd S skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en fin T shirt på rea, till ett mkt bra pris.
    Snabb leverans och fint inpackat, mkt gott och trevligt bemötande. Superbra!!! Läs mer

Berit R skrev om katarinaochvanner.se
    Mycket bra service,snabb leverans,bra kommunikation med butiken och fint emballerat paket! Läs mer

Moravägen 25, 167 75 Bromma