Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Bromma Nockeby katarinaochvanner.se

katarinaochvanner.se

Moravägen 25, 167 75 Bromma — Visa karta

Läs vad 115 kunder tycker om katarinaochvanner.se

• 2019-05-24

Helen G skrev om katarinaochvanner.se
    Beställt Busnelkavaj 13 maj, som skulle vara till present 26 maj. Ej fått leveransen än. Haft kontakt med Katarina o vänner o det är tydligen DHL som strular... Fått vänliga mailsvar från Katarina o vänner då JAG kontaktat dom, de själva har inte fått indikation på att min vara ej är levererad!? . Föreslog att de skickar en ny kavaj till mig, men de själva måste beställa en. Och tar då ca en vecka till.... Jag tycker att de kunde direkt föreslagit detta själva redan då jag påtalade att jag ej fått min leverans. Föreslog även rabatt på den kavaj jag ev kommer att få, men ej fått något svar på det.
    Bara att försöka hitta på en annan present till morsdag..... Läs mer
  • 2019-05-24

Nellyan L skrev om katarinaochvanner.se
    Jag köpte halsband från er som kom snabbt hem till mig och varorna var jättefina!Ni levererade i tid och var jättegulliga med era lappar inleveranserna! Läs mer
  • 2019-05-23

Ulla A skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte Lauriebyxa och en topp som var jättefina.
    Blev väldigt bra bemött. Läs mer
  • 2019-05-22

Sofie S skrev om katarinaochvanner.se
    Min order handlades aldrig då det tydligen är två olika system som ska prata med varandra. Dock hade jag fått en orderbekräftelse. Jag väntade en v sedan ringde jag och så uppdagades problemet. Inte bea. Fick alltså vänta 1 1/2 v på min order som jag själv fick efterlysa. Hade varit trevligt med någon sorts kompensation men ingenting följde med varan. Läs mer
  • Jenny J

2019-05-20

Jenny J skrev om katarinaochvanner.se
    Jag är supernöjd över den service och tillgänglighet jag fick då jag beställde kläder från er Hemsida.
    Snabb leverans och smidigt att få kontakt med er gällande frågor mm.
    // Supernöjd kund :)

Kan inte klaga på något
    Fint personligt paket. Läs mer
  • 2019-05-13

Sophia S skrev om katarinaochvanner.se
    Bra chattfunktion, snabb leverans, fina varor=nöjd kund Läs mer

Lena B skrev om katarinaochvanner.se
    Jag köpte en kostymbyxa, ett par jeans och en finklänning. Efter snabb leverans väntar jag nu på att få byta storlek på klänningen. Jag hoppas att bytet blir fraktfritt såsom leveransen. Kläderna var fina och motsvarade mina förväntningar. Läs mer

Gunnel C skrev om katarinaochvanner.se
    Inget fel på service eller varan, men fakturan kom innan varan. Vid retur har jag ännu inte hört något om kreditfaktura. Står lite smått att vid retur får man inte fri leverans. Läs mer
    2019-05-07 Katarina&Vänner svarar Gunnel C
    Hej Gunnel,
    Vi hade mailkontakt med dig tidigare idag angående din retur som inte har nått vår butik ännu men är på väg. Vi hanterar den så fort vi har tagit emot den. Har du några fler funderingar kring din retur är du välkommen att kontakta oss igen.

Vänliga hälsningar

Eva H skrev om katarinaochvanner.se
    Jag köpte en klänning. Trevligt intryck och kontakten motsvarande mycket väl mina förväntningar. Känns personligt med kort som medföljer varan. Läs mer

Anita S skrev om katarinaochvanner.se
    Beställde två plagg i nätbutiken. Ingen vara levererad, bara faktura. Kan alltså inte yttra mig om produkterna. Och nu vill man ha ett omdöme! Magstarkt. Läs mer
    2019-05-07 Katarina&Vänner svarar Anita S
    Hej Anita,
    Vi kan se att din order finns att hämta på utlämningsstället sedan 2/5. Vi kontaktar dig via mail så att du kan få mer information om din beställning så snabbt som möjligt.

Vänliga hälsningar

Jan-erik O skrev om katarinaochvanner.se
    I butik alltid proffsigt och ärligt bemötande. Läs mer

Lisa J skrev om katarinaochvanner.se
    Beställde blus och tröja via ehandel. Behövde byta stlk och returnera en vara. Kunde byta och returnera via butiken i Bromma Blocks. Pausade fakturan hos Klarna. Allt så smidigt och enkelt - Bravo!!!! Läs mer
    2019-05-07 Katarina&Vänner svarar Lisa J
    Hej Lisa,
    Tack för dina fina ord. Vi jobbar ständigt för att ge våra kunder den bästa servicen och du ger oss energi att fortsätta.

Soliga hälsningar

Janett B skrev om katarinaochvanner.se
    Har köpt byxor, toppar, jackor och kappor i båda Sickla-butiken och Bromma. Suverän service varenda gång. Bra utbud av kläder med bra passform i bra kvalitet som håller i många år. Läs mer

Camilla B skrev om katarinaochvanner.se
    2 skjortor och 1 t-shirt, varav 1 skjorta och t-shirten gjordes på nätet.

Bemötandet är mycket bra och man får hjälp om man önskar. Läs mer

Helen W skrev om katarinaochvanner.se
    bra snabb leverans. varorna motsvarade mina förväntningar. Läs mer

Lena M skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en Stenströms-skjorta via nätbutiken. Fungerade mycket bra, snabb leverans. Utnyttjade erbjudandet med 20% rabatt vilket var extra bra. Jag är nöjd. Läs mer

Therese W skrev om katarinaochvanner.se
    Kompetent personal, servicen oklanderlig, toppkänsla! Läs mer
  • Karin P

2019-05-05

Karin P skrev om katarinaochvanner.se
    Snygga, klassiska kläder med en tvist för alla kvinnor. Läs mer

Katarina J skrev om katarinaochvanner.se
    Vacker Sandströms kofta som levererades hem till mig snabbt och snyggt förpackad med hälsnings kort!👍🌹 Läs mer
  • Marianne S

2019-05-04

Marianne S skrev om katarinaochvanner.se
    Fantastisk service! Mycket trevligt bemötande.

God smak i utbudet. Gillar klassisk stil.

Handlar mycket gärna hos hos KV. Läs mer
  • 2019-05-04

Annmarie M skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en klänning i webshopen. Snabb leverans och inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-05-03

Molly C skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte ett bagstrap! Blev bemött bra när jag tyckte infon från de va väldigt oklar. Jag beställer mycket på nätet och de var lika bra som andra företag r jag väll fick rätt info. Något att ändra på är att uppdatera er om vart paketet ska någonstans. Stod fel ställe på mig(de hette det för flera år sedan) vilket gjorde att jag trodde de kommit fel. Läs mer
  • 2019-05-02

Anna H skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte ett par byxor. Allt klaffade och jag hade byxorna här inom ett par dagar.så jag är helt nöjd. Betalat med klarna och det funkar också Läs mer
  • Victoria A

2019-05-01

Victoria A skrev om katarinaochvanner.se
    Har köpt två fina blusar som jag är toppennöjd med. Supersnabb leverans och trevligt personligt tack-kort i varje leverans. Det gör att jag känner mig speciell som kund. Kan verkligen rekommendera ”Katarina & Vänner” Läs mer
  • 2019-05-01

Inga R skrev om katarinaochvanner.se
    Allt bra. Köpt tidigare också. Nöjd kund! Läs mer
  • 2019-04-29

Åsa V skrev om katarinaochvanner.se
    Fel vara levererades och jag fick göra en retur. Bemötandet har varit bra och jag önskade få rätt vara leverarad istället. Dessvärre är detta inte löst ännu. Rätt vara har inte kommit. Faktura i Klarna är fortsatt en pågående retur. Läs mer
    2019-04-29 Katarina&Vänner svarar Åsa V
    Hej Åsa,
    Vi kan se att din retur har kommit in till oss och vi kommer hantera den idag. Vi ber om ursäkt för fördröjningen och du kommer få ett mail med mer information under dagen.

Vi önskar dig en härlig dag.

Varma hälsningar
  • 2019-04-28

Ann H skrev om katarinaochvanner.se
    Snabb leverans, fin vara som stämde med vad som uppgetts på hemsidan dvs storlek, kvalitet och färg Läs mer
  • Eva Christina J

2019-04-26

Eva Christina J skrev om katarinaochvanner.se
    Har köpt mycket kläder från katarinaovanner.se de senaste åren, och alltid varit väldigt nöjd. Bra nätbutik, bra sortiment, de är snabba med nyheter och framför allt är det alltid väldigt snabba leveranser. De få gånger jag behövt ta kontakt med kundtjänst har jag alltid fått omgående och trevlig hjälp. Helt klart min favoritbutik på nätet. Läs mer
    2019-04-26 Katarina&Vänner svarar Eva Christina J
    Bästa Eva Christina!
    Tänk att få detta omdöme såhär innan helgen. Vi blir såklart mycket stolta när du upplever det vi har som mål att leverera.
    Nu fick vi energi att förbättra oss ytterligare.
    Varma hälsningar från personalen hos Katarina&Vänner
  • 2019-04-24

Elisabeth L skrev om katarinaochvanner.se
    Hittade äntligen den stenströmskjorta jag letat länge efter hos just er, som jag inte visste fanns. Kommer börja leta hos er nästa gång. Bra att kunna använda klarna som betalning. Läs mer
    2019-04-25 Katarina&Vänner svarar Elisabeth L
    Härligt Elisabeth!
    Vi har störst sortiment i Sverige på damskjortor från Stenströms. Ring gärna kundtjänst ifall du inte finner vad du önskar nästa gång. Vi kan alltid ta hem det du söker.
    Vårliga hälsningar från oss på Katarina&Vänner
  • 2019-04-24

lotta p skrev om katarinaochvanner.se
    Bra leverans
    Trevligt följebrev Läs mer
  • 2019-04-23

Barbro B skrev om katarinaochvanner.se
    Bra sortiment, snabb hantering. Läs mer
  • 2019-04-21

Irene P skrev om katarinaochvanner.se
    Fick snabbt det beställda. Bra kvalitet. Överensstämmer bra med bilderna på nätet. Läs mer
  • 2019-04-21

Ceyda R skrev om katarinaochvanner.se
    Väldigt nöjd med min produkt och förpackning! Läs mer
  • 2019-04-16

Ingegerd N skrev om katarinaochvanner.se
    Bra sortiment. Snabba leveranser. Inget krångel vid ev. returer. Läs mer
  • 2019-04-16

Pia A skrev om katarinaochvanner.se
    Jag har mest köpt kläder från Stenströms o Busnel. Servicen har varit bra med snabb leverans. Läs mer
  • klara g

2019-04-15

klara g skrev om katarinaochvanner.se
    Klänning från Camilla Thulin , tyvärr var den för liten, men väldigt vacker. Snabb leverans, och snabbt svar vid returen . Enbart goda erfarenheter Läs mer
  • 2019-04-13

Jonatan L skrev om katarinaochvanner.se
    Pålitligt, snabbt och korrekt. Inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-04-11

Kith N skrev om katarinaochvanner.se
    Bra utbud, bra bemötande. Snabba leveranser.
    Inget övrigt att önska. Läs mer
  • 2019-04-10

Johanna H skrev om katarinaochvanner.se
    Jag har handlat flera gånger; högkvalitativa produkter från kända varumärken bla stenströms. Gillar mixen i butiken på nätet, lätt att hitta o snabba leveranser. Hittills har jag inte blivit besviken och kommer att fortsätta vara kund framgent Läs mer
  • Margaretha S

2019-04-06

Margaretha S skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte jeans som var bra. Svårt att uttala sig om ett företag efter bara en Mail kontakt. Läs mer
  • 2019-04-05

Monica H skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en kappa på nätet och fick den levererad jättesnabbt! Har aldrig handlat av Katarina och vänner förut men stor chans att jag kommer att göra nya köp! Mycket bra! Läs mer
  • Margareta N

2019-04-04

Margareta N skrev om katarinaochvanner.se
    Via sökande på internet efter långbyxor av ett speciellt märke och modell.
    Hittade snabbt det jag letade efter hos er och byxorna anlände med mycket kort leveranstid och en trevlig hälsning med chokladbit.
    Ett plus: Gratis frakt samt betalning via Klarna på ett enkelt sätt.
    Handlar gärna igen hos er
    Hälsningar Margareta Läs mer
  • 2019-04-01

Bo P skrev om katarinaochvanner.se
    Bra och enkelt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2019-04-01

Kerstin Ö skrev om katarinaochvanner.se
    Tråkigt att man ska betala för returen - det är ju ganska höga priser så de borde täcka returer också.
    Kerstin Läs mer
  • 2019-03-31

Carol N skrev om katarinaochvanner.se
    Jag har köpt en blus. När jag skulle betala sprang affärspersonal iväg med blusen i handen för att hon hade glömt att ge kunden innan mig hennes kvitto. Sen fick jag påminna henne att ge mig min kvitto. Så servicen var ofokuserad.
    De kunde ha någonstans att hänga kläder att man inte vill köpa efter man har provat de
    De har ett bra utbud av fina kläder. Läs mer

Camilla T skrev om katarinaochvanner.se
    Jag köpte en blus, snabba svar på frågor och snabb leverans Läs mer

Barbro F skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en skjorta, fick lagom mycket hjälp.
    Hittar alltid något som passar mig.
    Trevligt att besöka affären / Mvh B Läs mer

Jane A skrev om katarinaochvanner.se
    Bedömningen gäller mitt senaste köp. Tidigare har jag varit nöjd.

Nu senast brställde jag en svart topp från Inwear. Tyvärr hade den ljusare skuggningar framtill.

Jag Åkte till butiken den 23/3 för att få den utbytt, men den topp i samma stl som hängde i butiken hade samma fel.

Personalen var trevliga och hjälpsamma. De försökte ånga bort fläckarna och rådde mig sedan att tvätta toppen, enl. anvisning. Vilket jag gjorde. Det hjälpte dessvärre inte. Så den 24/3 åkte jag tillbaks till butiken. Då visade det sig att även de toppar som var ouppackade hade samma fel.
    Personalen tog emot en reklamation och sa att jag inom de närmaste dagarna skulle bli kontaktade av deras chef.

Det är här missnöjet uppstår, eftersom jag idag den 29/3 ännu inte har fått någon återkoppling...

Med vänlig hälsning, Jane Läs mer
    2019-04-01 Katarina&Vänner svarar Jane A
    Hej Jane!
    Tack för din återkoppling. Vi tar tag i detta omedelbart och hör av oss snarast.
    mvh Personalen hos Katarina&Vänner
  • Anneli N

2019-03-28

Anneli N skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte två skjortor från Stenström, blev jättenöjd.
    Det blev en snabb leverans. Läs mer

Moravägen 25, 167 75 Bromma