katarinaochvanner.se

Läs vad 203 kunder tycker om katarinaochvanner.se

• 2019-12-09

Helena K skrev om katarinaochvanner.se
    Jag köpte ett par bruna byxor till fullt pris, fick sedan tyvärr erbjudande om 20% rabatt dagen efter. Känns lite trist som första-gångs-kund. Med all sannolikhet hade jag fortsatt vara kund om jag istället hade fått ett intro-erbjudande. Nu lämnar köpet mig med känslan att jag faktiskt betalat för mycket. Jag kommer inte handla hos Katarina och vänner igen. Läs mer
  • 2019-12-09

Cajsa S skrev om katarinaochvanner.se
    Jag beställde en top där företaget ordnade en i rätt storlek til rabatterat pris trots att Black Friday hade passerats.
    Snabbt svar via mejl och personlig service.
    Kände mig värdefull som kund och handlar gärna mer från Katarina o Vänner. Jag planerar att handla i butiken när jag besöker Stockholm. Sortimentet och servicen tilltalar mig. Läs mer
    Katarina&Vänner, katarinaochvanner.se gillar detta
  • 2019-12-07

Marie N skrev om katarinaochvanner.se
    Snabb leverans och jättenöjd med min fina cardigan Läs mer
  • 2019-12-06

Karin F skrev om katarinaochvanner.se
    Har köpt varor från Stenströms samt Busnel på nätet och det har fungerat utan problem. Läs mer
  • 2019-12-05

Oleksandr S skrev om katarinaochvanner.se
    Mycket bra, man ser att det är en speciellt fin butik, alltså utsökt med hög kvalitet. Kvalitetsvaror med kvalitetsbetjänts. Läs mer
  • 2019-12-03

Birgitta N skrev om katarinaochvanner.se
    Professionella, lätt att beställa, kommer snabbt, om reklamation eller byte, enkelt att hantera, med andra ord väldigt bra. Läs mer
  • 2019-11-28

Anna A skrev om katarinaochvanner.se
    Snabb service och leverans. :-) Läs mer
  • 2019-11-25

Inger I skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte ett par Laurie-byxor som va de skönaste jag haft!
    (Haft många) Läs mer
  • 2019-11-24

Anne-Marie A skrev om katarinaochvanner.se
    Jag köpte en byxa och kavaj. Skrev en förfrågan om tips angående storlekarna och fick omgående svar som var till stor hjälp för mig och kläderna satt väldigt bra när jag fick hem dem.
    Återkommer gärna till dem. Läs mer
  • 2019-11-16

Susanne S skrev om katarinaochvanner.se
    Bra utbud av Stenströms och bra att det finns storlek 44 och 46 Läs mer
  • 2019-11-16

Marie D skrev om katarinaochvanner.se
    Bra utbud, snabb leverans. Ny upptäckt butik för mig. Kommer absolut att återvända. Läs mer
  • 2019-11-05

Eva S skrev om katarinaochvanner.se
    Jag är mycket nöjd med butiken, snabba att skicka och alltid fint packat. Läs mer
  • 2019-11-04

Agneta G skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en tröja som var slut i min lokala butik. Bra bemötande o snabb leverans. Läs mer
  • 2019-11-03

Eva-Sofie L skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en top av Camilla Thulin. Motsvarar normal storlek. Lätt att beställa och snabb leverans. Fin hemsida.
    Mvh Sofie Läs mer
  • 2019-11-02

Carl L skrev om katarinaochvanner.se
    Trevlig butik och trevlig personal ,beställde byxorna på nätet efter som jag ångrade mig när jag kom hem. Läs mer
  • 2019-10-29

Inger G skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte Busnel Viktoria kavaj. Bra att kunna betala med faktura.
    Jättenöjd med kavajen
    Trevligt med handskrivna rader och chokladbit.
    Snabb leverans

Tack.
    Mvh Inger Gusyafsson Leksand. Läs mer
  • 2019-10-27

Katarina H skrev om katarinaochvanner.se
    Snabb leverans och ändring av storlek trots att det var jag som tryckt i fel👍🏻 Läs mer
  • 2019-10-26

Sara S skrev om katarinaochvanner.se
    Engagerad personal som hjälpte mig med en ny festlig outfit helt utanför min egen box! Läs mer
  • 2019-10-26

Helena F skrev om katarinaochvanner.se
    Bra sortiment! Jättebra att kunna beställa på nätet och prova i butiken. Läs mer
  • 2019-10-25

Erica A skrev om katarinaochvanner.se
    God service, blandade märken. Läs mer
  • 2019-10-25

Helena J skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en tröja på nätet. Hade väl inga särskilda förväntningar mer än att tröjan skulle passa. Den levererades snabbt och ni hade bifogat en informativ instruktion för ev. retur. Samtidigt bifogades en liten chokladbit och en personlig hälsning. Mycket uppskattat! Läs mer
  • 2019-10-23

Kristine N skrev om katarinaochvanner.se
    Så nöjd med min fina kofta från Qui. Dessutom var det jättefint packad och kom snabbt 😀 Läs mer
  • 2019-10-23

Marta C skrev om katarinaochvanner.se
    Brax byxor via nätet
    Allt gick bra, fick vad jag ville , inget att klaga på, Läs mer
  • 2019-10-21

Malin B skrev om katarinaochvanner.se
    Var ute efter Poncho, supersnabb leverans:) Läs mer
  • 2019-10-19

Lena S skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en blus som jag tyckte var för tunn när jag fick den. Returnerade fick pengarna åter på mitt konto. Allt ok. Läs mer
  • 2019-10-15

Barbro W skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte ett par manchesterbyxor och ett par sammetsbyxor av märket LauRie.
    Handlade på nätet eftersom jag bor ”på landet”. Det var första gången jag handlade på Katarina och Vänner och tycker att dom hade ett bra utbud. Snygga och klassiska kläder i bra kvalitet. Eftersom jag har flera par byxor av samma märke visste jag storlek och att det är bra kvalitet.
    Leveransen kom snabbt och det fungerade utmärkt. Kommer säkert att gå in på deras hemsida igen då och då och fortsättningsvis. Läs mer
  • 2019-10-08

Ulrika F skrev om katarinaochvanner.se
    Jag fick fel vara skickad till mig, inte den jag beställde. Fick lämna tillbaka den och pengar tillbaka. Upplevelsen hade blivit bättre om jag fått ett ursäkta, men nu vet jag inte om jag vågar beställa mer från dem. Har dock varit nöjd tidigare. Läs mer
    2019-10-09 Katarina&Vänner svarar Ulrika F
    Hej Ulrika,
    Självklart ber vi alltid om ursäkt när något i en leverans blir fel och försöker alltid rätta till så gott vi kan. Om vi har missat det i ditt fall är vi ledsna för det. Du får gärna maila oss om du har några funderingar kring hanteringen. Vi hoppas att vi åter får förtroendet från dig att hjälpa till med din garderob.

• 2019-10-07

Lotta W skrev om katarinaochvanner.se
    Poncho
    Väl bemött och snabb leverans Läs mer
  • 2019-10-02

Lena S skrev om katarinaochvanner.se
    Bra varumärken, ordning och reda men framförallt fantastiskt bemötande. Läs mer
    2019-10-03 Katarina&Vänner svarar Lena S
    Hej Lena,
    Vad kul och höra att du är så nöjd med oss och vår service, det får oss att vilja bli ännu bättre och fortsätta leva upp till dina förväntningar.

• 2019-09-26

Elisabeth N skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte ett par byxor och fick precis det jag förväntat mig. Snabb leverans. Topp, topp👍👋😊 Läs mer
  • 2019-09-26

Elsie S skrev om katarinaochvanner.se
    Trevligt och professionellt bemötande. Har använt personal shopper mm. Läs mer
  • 2019-09-23

Marie S skrev om katarinaochvanner.se
    Snabb leverans! Tyvärr passade inte modellen på mig så det blev en retur. Men smidigt även det. Läs mer
  • 2019-09-02

Katarina L skrev om katarinaochvanner.se
    En tröja bra bemötande, dåligt att det kostade pengar att returnera varan, det gör att man inte kommer att handla igen. Läs mer
    2019-09-12 Katarina&Vänner svarar Katarina L
    Hej!
    Härligt att du var nöjd med vår service.
    Gratis returer kan vi tyvärr inte erbjuda för tillfället.
    Höstfärgade hälsningar från oss på Katarina&Vänner
  • 2019-08-30

Carina M skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en kofta på rea. Den var för stor. Tyvärr fanns ingen mindre storlek och jag debiterades 39 kr för returen. Läs mer
  • 2019-08-28

Mia S skrev om katarinaochvanner.se
    Larmet satt kvar i en kappa jag köpte vilket innebar en extra onödig retur. Bra bemötande dock och fick kompensation Läs mer
  • 2019-08-25

Anna-Lena W skrev om katarinaochvanner.se
    jag köpte jeans från Laurie från nätet och allt stämde på en gång snabb leverans Läs mer
  • 2019-08-21

Helena G skrev om katarinaochvanner.se
    Jag köpte ett nattlinne.
    Väl bemött av företaget.
    Allt ok.
    Inga fler kommentarer Läs mer
  • 2019-08-20

Malena F skrev om katarinaochvanner.se
    En trevlig köpupplevelse via en bra websida, fina skjortor från Stenströms vilka levererades snabbt och var välpackade. Högsta betyg! Läs mer
  • Sylvie K

2019-08-16

Sylvie K skrev om katarinaochvanner.se
    Senast 2 blusar via webshop. Tidigare har jag handlat både klänningar och blusar m m. Alltid snabb leverans och alltså bra service. En sak jag önskar vore bättre är dock STORLEKSBEDÖMNINGEN på websidan. Som det är nu så får uppenbarligen leverantörens bedömning råda och de tycker alltid att deras storlekar är "normala". Detta stämmer dock inte i flertalet fall, t ex är alltid RiL:s storlekar stora och Camilla Thulins relativt små. Nu senast, 2 blusar från Stenströms där jag (en ordinär 38, 176 cm/64 kg) upptäcker att 36 är avsevärt mycket bättre än 38... En mer objektiv bedömning skulle göra kunderna mer nöjda direkt och bespara oss alla en del returer och byten. Läs mer
    2019-08-19 Katarina&Vänner svarar Sylvie K
    Hej Sylvie,
    Vad roligt att höra att du är så nöjd med dina köp. Tack för din feedback, vi uppskattar att du tar dig tiden för att ge oss den. Vi vet att storlekarna kan vara lite svår att avgöra utifrån. Som kund får man gärna ringa till oss eller maila om man vill ha hjälp att mäta något plagg för att vara säker på att det blir rätt. Vi har även angett på bland annat Ril´s plagg att vi rekommenderar att man går ner en storlek då storlekarna är generellt större. Samma med Camilla Thulins toppar som är något små rekommenderar vi att ta en storlek större. Men självklart kan vi bli ännu bättre på detta.

Vi önskar dig en fin dag och välkommen åter.
    Bästa hälsningar

Ewa J skrev om katarinaochvanner.se
    Mycket bra service. Felsänd vara blev snabbt utbytt. Läs mer

Anna B skrev om katarinaochvanner.se
    Har handlat hos er för första gången, en Busnel-jacka (Victoria) till min svärdotter! Dem blev perfekt; hon blev jättenöjd! Skall därför hålla utkik själv vad som erbjuds framöver för att uppdatera garderoben!! Bra service, snabb leverans och snyggt paketerat! Tack! Läs mer

Marie C skrev om katarinaochvanner.se
    Har köpt olika plagg och smycke
    Hög kvalitet Läs mer
  • 2019-08-14

Anne L skrev om katarinaochvanner.se
    Bra enkelt att få kontakt med. Synd Att man int kunde få varan skickar till annan leverans asdress Läs mer
  • 2019-08-01

Madeleine L skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en klänning. Snabb leverans. Väldigt nöjd med varan. Bra kvalitet. 👍🏻 Läs mer

Ethel W skrev om katarinaochvanner.se
    Blus, bra service
    jag är nöjd kund Läs mer

Anette O skrev om katarinaochvanner.se
    Glad över att äntligen ha hittat en kavaj i min storlek. Läs mer

Ulrika F skrev om katarinaochvanner.se
    Hej,
    Tyvärr är jag väldigt besviken. Jag beställde och betalade en tröja den 15 juli som jag fortfarande inte fått. Orsaken är att K&V inte klarade att skicka den till min sommaradress, trots att de bekräftade den i beställningen. Istället lät de paketet ligga kvar på ett annat utlämningsställe. Trist! Läs mer
    2019-07-31 Katarina&Vänner svarar Ulrika F
    Hej Ulrika,
    Vi förstår din frustration och beklagar att det blev fel med leveransadressen den här gången. När paketet kommer tillbaka till oss så kommer vi kontakta dig på nytt och skicka ut den igen till den adress du önskar. Har du några fler funderingar kring din order är du varmt välkommen att höra av dig igen så ska vi hjälpa dig på bästa sätt.

• 2019-07-29

Sylvia B skrev om katarinaochvanner.se
    Har alltid fått bra service både i butik och näthandeln. Läs mer
  • 2019-07-28

Annika A skrev om katarinaochvanner.se
    Alltid snabba leveranser och trevligt bemötande. Snygga snygga kläder! Läs mer
  • 2019-07-28

Birgitta G skrev om katarinaochvanner.se
    Köpte en t shirt som jag är jättenöjd med. Kjolen fick jag tyvärr returnera. Bra webbsida om än ganska långsam Läs mer