Kents Bilplåt i Solna AB

2.3

3 omdömen om Kents Bilplåt i Solna AB

SÖREN R
Skrev om Kents Bilplåt i Solna AB

Då Kents Bilplåt rör sig står Fantomen stilla! (gammalt storstadsdjungelordspråk) I samband med skadebesiktningen får jag ett åtgärds- och kostnadsförslag. Betydligt billigare än vad jag oroat mig för. Bland annat behöver hela fronten bytas ut och vi kommer överens om datum för reparationen. Jag lämnar in bilen 07:20 på avtalat datum. Strax efter lunch meddelas jag per telefon att bilen är klar för avhämtning. Snyggt jobb, hela bilen glänste. Proffsigt, kunnigt och trevligt bemötande. Blixtsnabbt dessutom. Jag är imponerad. Hurra för Kents Bilplåt, Søren Ravnskov

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

Jesper Esset S
Skrev om Kents Bilplåt i Solna AB

Servicenivån är närmre 0. Dåligt mottagande och nonchalanta. Jag hoppas Folksam skippar detta skit företag.

Digge T
Skrev om Kents Bilplåt i Solna AB

Nej! Ingen rekomendation! Dåligt utfört jobb med synliga slipmärken, rinnmärken på bakluckan, damm och noppor i lacken. Bilen var hos dem i 1 år utan att de hade lyckats lacka bilen. Blev fixat efter en M-besiktning och en skadereglerare från försäkringsbolaget.

Speedy Bilservice Haninge
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen