KI RÖR AB

Vatthagsvägen 1, 194 52 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till oss på KI Rör AB!

Vi utför de flesta uppdrag inom VVS, kyla och gas. Allt från mindre servicejobb, som byte av WC-stol, blandare eller varmvattenberedare, till entreprenaduppdrag som t.ex. köks- eller badrumsrenoveringar. Vi har nära samarbete med elektriker och andra hantverkare som gör att projektet flyter smidigt.

För oss går kvalitet och nöjda kunder hand i hand och vi strävar efter att leverera hög kvalitet inom överenskommen tidsram. Vi har också en miljöpolicy som gör att vi använder så miljövänliga metoder och material som möjligt.

Vi är medlemmar i Säker Vatten och VVS-företagen.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 100 kunder tycker om KI RÖR AB

• Inga L skrev om KI RÖR AB
    Hej !
    Jag fick fin hjälp på en fredagseftermiddag med stopp i ett köksavlopp.
    Kan absolut rekommendera
    Er.
    Det blev fel när jag skulle fylla i
    Cirklarna. Det var inte så lätt att förstå hur och sedan gick det inte att ändra. Jag menade
    Utmärkt. Läs mer
  • Niclas T skrev om KI RÖR AB
    Problem med avloppslukt så bad om hjälp med att kontrollera ledning/tätning under toalettstolen. Gott bemötande i både telefon och personal på plats, snabb och professionell hjälp. Timkostnad enligt förväntan, materialkostnad aningen högre. Rekommenderas överlag. Läs mer
  • Mats S skrev om KI RÖR AB
    Mycket professionell hantering gällande kontakter, tidsbokningar och utfört arbete. Läs mer
  • Ann M skrev om KI RÖR AB
    Fick hjälp med vattentrycket. Jag har alltid blivit väl bemött, när jag behövt utnyttja Edra tjänster.
    min familj har under åren alltid fått den bästa hjälp av VÄSBY RÖR. /Ann Mallmin Läs mer
  • Lars S skrev om KI RÖR AB
    Passade på att låta KI Rör byta avstängningsventiler i samband med att UV kommun skulle byta vattenmätare. KI Rör gjorde ett bra jobb, vilket inte kan sägas om kommunens folk. KI Rör redde upp situationen på ett mycket proffsigt sätt. Stort tack för det! Läs mer
  • Ulf A skrev om KI RÖR AB
    Reparation av avlopp.
    Bra kommunikation, lätta att få kontakt med under arbetet.
    Hjälpsamma och trevliga.
    Kanon genomgående Läs mer
  • Hanna S skrev om KI RÖR AB
    Ringde på morgonen då jag hade stopp i toalett och dusch och de kom bara några timmar senare. Trevligt bemötande både i telefon och de som kom och spolade. Snabba och effektiva i arbetet och de städade fint efter sig när de var klara! Läs mer
  • Alexander N skrev om KI RÖR AB
    Skäligt pris i offerten som stämde med fakturan. Trevlig personal. Läs mer
  • Bengt G skrev om KI RÖR AB
    Fick hjälp med en ny badkarsblandare samt sätta upp en duschhållare. Läs mer
  • Katarina S skrev om KI RÖR AB
    Snabb hjälp även till mig som privatkund.
    Proffsigt utfört jobb och bra pris, jag är mycket nöjd 😀 Läs mer
  • Anders M skrev om KI RÖR AB
    Lät byta den gamla utkastaren som frusit. Det gamla röret hade också kärvat fast ordentligt men kunde lösa smidigt. Trevlig och glatt humör från den duktiga installatören var extra trevligt - och så blev ju resultatet bra också! Läs mer
  • Birgitta M skrev om KI RÖR AB
    Ingen värme i ett av rummen med vattenburen värme.
    Snabb kontakt och snabbt besök där hantverkaren angav möjliga olika orsaker till felet - provade det första alternativet till lösning vilket fungerade, felet alltså avhjälpt direkt. Mycket trevlig och likaså den kontakt från kontoret inledningsvis. Läs mer
  • Charlotte H skrev om KI RÖR AB
    Vi hade renoverat ett badrum, anlitat annan rörfirma, som dessvärre hade begått ett misstag som man inte ville erkänna. Kontaktade KI RÖR, som ganska snabbt - med hjälp av husritningar - kom fram till felet, som var en felaktigt proppad radiator. Nu kunde vi få felet åtgärdat, tack vare rörläggaren på KI RÖR, som snabbt förstod vad problemet var. Läs mer
  • Hans D skrev om KI RÖR AB
    Vi fick ett bra bemötande och en duktig montör Läs mer
  • Håkan I skrev om KI RÖR AB
    Bra genomförande vid spolning av avlopp. Kommunikation och tidsbokning och punktlighet mycket tillfredsställande. Papper om rotavdraget och handhavande med Skatteverket klanderfritt. Läs mer
  • Per S skrev om KI RÖR AB
    Upplevde både hantverkare och företaget som kunnigt och trevliga. Läs mer
  • Jonas G skrev om KI RÖR AB
    Ki-rör installerade vår tvättmaskin. Bra jobb och trevligt bemötande. Skriver i offert att bil och vertyg ingår. I fakturan man sedan skickar tillkommer bilkostnad. Kolla detta med firman innan ni gör upp om jobb!! Läs mer
    2017-10-20 Linda L svarar Jonas G
    Hej Jonas,
    Det låter som något missförstånd gällande bil/verktygs posten. Du kan gärna maila mig ditt kundnr./ fakturanr. så ska jag se över vad som hänt. linda.lundin@kiror.se
    Med vänlig hälsning
    Linda Lundin
  • Peter R skrev om KI RÖR AB
    Var proffsiga, hade tid och gjorde jobbet snabbt. Läs mer
  • Marianne K skrev om KI RÖR AB
    Det var bra. Men kansk e kunde de, för stt vara lite extra hyggliga, ha sett att rören under mitt handfat faktiskt också läcker.

Men de gjorde ju det jobb jag bett om; ny blandare till duschen. Det funkar bra!

Marianne Klintborg, Kvarnvägen. UV Läs mer
  • Göran W skrev om KI RÖR AB
    Omedelbar respons då vi behövde hjälp med att byta trasig wc stol och två tvättställsblandare. Professionellt och snabbt utfört jobb. Bra pris och vänligt bemötande. Läs mer
  • Jan H skrev om KI RÖR AB
    Det var jättebra och det var trevlig personal särskilt han som kom hit
    Och satte dit mitt tvättställ han var
    Väldigt duktig Hälsningar Jan Läs mer
  • Maria H skrev om KI RÖR AB
    Professionellt bemötande och snabbt agerande. Läs mer
  • Magnus J skrev om KI RÖR AB
    Mycket bra resultat till helt ok pris. Läs mer
  • Gull L skrev om KI RÖR AB
    Fått hjälp med min inbyggda toalett. Först kom en man som inte var bekant med den sorten spm jag hade. Han klarade inte av det. Sedan kom en annan som fixade det galant. Är mycket nöjd med bemötandet, både av sen som inte kunde och den andra som fixade toaletten. Läs mer
  • Kurt E skrev om KI RÖR AB
    Tyvärr för dåligt och rörigt genomfört projekt.
    5 olika hantverkare som inte hade en susning om vad kollegan innan gjort, tänkt eller planerat. Behövde tömma systemet 3 ggr pga dålig planering. Kostade mig säker 6-7 timmar extra. Mycket inköpt material kvar som inte används och som jag fått betala. Vad ska jag med det till? Kvaliten på genomfört jobb ser dock ut att vara ok. Läs mer
  • Lena N skrev om KI RÖR AB
    Fick snabbt hjälp med att koppla in utkastare, vatten o diskmaskin. Läs mer
  • Margareta N skrev om KI RÖR AB
    Mycket snappt och ett bra bemötande.Jag hade lite läckage under handfatet i badrummet. Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om KI RÖR AB
    Badkarsblandare - och väggfäste - snabbt och smidigt och super fin design på blandare Mattsson. Läs mer
  • Catrine A skrev om KI RÖR AB
    Dåligt tryck i kranen utomhus. Ny "krans" löste problemet. Jag är nöjd med jobb och pris. Catrine Läs mer
  • Niklas H skrev om KI RÖR AB
    Snabb service! Snyggt utfört! Läs mer
  • Karl S skrev om KI RÖR AB
    Snabba, bra service och hög kvalité på installation av badrumsmöbler Läs mer
  • Per H skrev om KI RÖR AB
    Proffsig och snab rörmokare. Ännu bättre om han kommit i tid Läs mer
  • Tuula P
    Tuula P skrev om KI RÖR AB
    Vänlig bemötande snabb service. Ŕekommenderar för andra också. Läs mer
  • Fredrik S skrev om KI RÖR AB
    Snabba och effektiva. Fick faktura på post istället via mail vilket var lite konstigt. Läs mer
  • Gunnar W skrev om KI RÖR AB
    Snabbt, proffsigt, kunniga o trevliga. Perfekt Läs mer
  • Per E skrev om KI RÖR AB
    Riktigt bra och snabb service! Rekommenderas! Läs mer
  • Sanna K skrev om KI RÖR AB
    Smidig, effektiv och trevlig ! Läs mer
  • Caroline M skrev om KI RÖR AB
    Trevligt och kunnigt bemötande i telefon. Professionellt och väl utfört arbete på plats. Läs mer
  • Elisabeth Ö
    Elisabeth Ö skrev om KI RÖR AB
    Reparatören kom före utsatt tid! Det var bra.
    Det hela tog mel 30-40 min.
    Allt var till belåtenhet Läs mer
  • Kjell E skrev om KI RÖR AB
    Jag fick hjälp med en muff på en enrörs radiatorledning, som rostat i min villa. Läs mer
  • Ingvar E skrev om KI RÖR AB
    Installation av kökskran till fast pris. Klara besked. Gediget jobb. Läs mer
  • Fredrik O skrev om KI RÖR AB
    Anlitade KI för installation av tvättmaskin med framdragning av vatten, avlopp samt elinstallation (+montering av eluttag) som de ordnade fram en elinstallatör åt mig till. Hela kalaset gick på 7000kr. Kom med bättre förslag på lösning än en konkurrent, ordnade med snabb och smidig planering och installationen blev felfri. Hög servicegrad, bra kommunikation. Kan varmt reka. Läs mer
  • Hanna N skrev om KI RÖR AB
    Toppen toppen toppen toppen toppen Läs mer
  • Evangelia K skrev om KI RÖR AB
    Jätte nöjd av snabba servicen o priset. Rekommenderas Läs mer
  • Tord W skrev om KI RÖR AB
    Bra snabb hjälp till fast pris. Nöjd kund sedan
    1968 (Väsby Rör) Läs mer
  • Hanna G skrev om KI RÖR AB
    Professionellt och trevligt. Blev dock debiterad för 3 h då han knappt varit hos mig i en timme. När jag ringde kundtjänst så de att rapporten var korrekt, vad göra? Ord mot ord. Kan vara en engångsföreteelse men så var det för mig. Läs mer
  • Annika N skrev om KI RÖR AB
    Trevligt bemötande. Jag fick hjälp samma dag jag ringde. Jobbet blev bra och dom lämnade ett rent badrum. Läs mer
  • Kenneth L skrev om KI RÖR AB
    Inte särskilt duktiga map inkoppling/provtryck golvvärme. Slarv och med många skarvkopplingsr som resultat... Läs mer
    2017-01-31 Alexander E svarar Kenneth L
    Tråkigt när kunden blir missnöjd. Dock är det väldigt svårt att ta över arbeten utfört av annan aktör. Särskild då kund köpt delar själv på nätet.

Med vänlig hälsning

Alexander Ekberg
    Civilingenjör, VD
  • Rikard G skrev om KI RÖR AB
    Bra snabb service. Jobbet gick fort och jag har inte haft några problem efteråt. Läs mer
  • Martin B skrev om KI RÖR AB
    Mycket snabb kontakt bra installation av varmvattenberedare. Läs mer

Vatthagsvägen 1, 194 52 Upplands väsby