Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Östermalm KiropraktorKompaniet
Rekommenderat företag 2016 - KiropraktorKompaniet
Rekommenderat företag 2015 - KiropraktorKompaniet

KiropraktorKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, 114 29 Stockholm — Visa karta

KiropraktorKompaniet drivs av kunniga kiropraktorer med målsättningen att hjälpa människor till ett smärtfritt och aktivt liv.

Läs vad 65 kunder tycker om KiropraktorKompaniet

• Nila N
    Nila N skrev om KiropraktorKompaniet
    Kiropraktor kompaniet finns alltid till hands vid akuta behov, tillgängliga även på helger vilket är fantastiskt och känns tryggt. Till detta även fantastiska personer och ett personligt och proffsigt bemötande
  • Bo D
    Bo D skrev om KiropraktorKompaniet
    Bra service från bokning till behandling. Man blir sedd som kund. Gör det som behövs
  • Ewa E
    Ewa E skrev om KiropraktorKompaniet
    Trevlig ich kunnig personal och hag blev bra!
  • Robert W
    Robert W skrev om KiropraktorKompaniet
    Bra bemötande. Professionell hjälp. Bra läge. Snabb service
  • Jonathan P
    Jonathan P skrev om KiropraktorKompaniet
    Riktigt bra service, de lyssnar verkligen på allt man säger och ger tips och råd. De är också bra på att knäcka ryggen ;) man känner sig rakare när man går därifrån!
  • Martin S
    Martin S skrev om KiropraktorKompaniet
    Jag har besökt många kiropraktorkliniker för rygg problem. Kiropraktorkompaniet är absolut en av dom bästa jag vart på. Jätte bra service, professionella och trevliga med goda erfarenheter inom yrket. Rekommenderar!
  • Ewa N
    Ewa N skrev om KiropraktorKompaniet
    Fick en snabb akut tid när jag fick väldiga besvär med ryggen och hade en långresa till Sydafrika inplanerad. Bra bemötande och några behandlingar hanns med innan resan. Tror att de behandlingarna ihop med värktabletter gjorde så att jag kunde genomföra resan.
    Lite dyrt men öppet på helger.
  • Irene N
    Irene N skrev om KiropraktorKompaniet
    Mottogs som om jag var en speciell patient. Fick en ordentlig undersökning och förklaring till hur skelettet fungerar innan behandling. Har varit hos många naprapater och kiropraktorer, men aldrig fått en så fullödig undersökning. Fick förklarat vad som kunde göras åt min rygg och vad som inte gick. En ärlighet jag verkligen uppskattade. Inga kostsamma återbesök i onödan. Har varje gång fått hjälp med akuta problem, men mer kunde man inte göra. Känner att jag äntligen hittat en kiropraktorklinik jag kan ha förtroende för, med en enorm kompetens och där man som patient får den tid som behövs. Man känner inte att det står patienter i kö och att det ska gå fort. När jag nästa gång behöver en kiropraktor finns bara den här kliniken för mig.
  • Brigitta T
    Brigitta T skrev om KiropraktorKompaniet
    Lätt att få kontakt med dem och ordna en tid. Trevligt bemött i receptionen. En kiropraktor som lyssnar när man berättar om sina problem och som noggrant undersöker en. Man får sedan sina inlägg och om de inte känns bra, så får man en ny tid så att kiropraktorn, Fredrick, kan rätta till dem.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om KiropraktorKompaniet
    Ni är bäst bäst bäst bäst bäst bäst
  • Linda K
    Linda K skrev om KiropraktorKompaniet
    Snabb kontakt och tillgänglighet. Kompetent personal och bra uppföljning.
  • Catharina M
    Catharina M skrev om KiropraktorKompaniet
    Har under nu några år gått hos Kiropraktorkompaniets Micke Göth och är otroligt nöjd med bemötandet och behandlingarna!!! Varendaste gång har jag blivit mycket bättre och oftast helt återställd efter behandlingarna!! (mycket bättre än hos andra förr). Jag känner mig här fullständigt trygg med att jag får bästa tänkbara behandling, min journal uppdateras och följs - allt mycket seriöst och proffesionellt, pga den utomordentliga behandlingen behöver jag inte heller komma så ofta
  • Otto W
    Otto W skrev om KiropraktorKompaniet
    Bra bemötande, proffsiga, mycket bra hjälp med mina ryggproblem (kiropraktik). Mao kan jag varmt rekomendera dom (Micke).
  • Britt-marie G
    Britt-marie G skrev om KiropraktorKompaniet
    Jag har gått på Kiropraktorkompaniet sen starten på Birger Jarlsgatan och är väldigt nöjd!
  • Robin L
    Robin L skrev om KiropraktorKompaniet
    Gått flera gånger till Emma på grund av problem med rygg, knän, nacke och så vidare.
    Alltid otroligt bra bemötande, snabb och professionell hjälp.
    Jag är så nöjd som man kan bli.
  • Marita L
    Marita L skrev om KiropraktorKompaniet
    Jag har under långa tider haft ryggproblem. Sedan jag hittat Kiropraktorkompaniet och Niklas Larsson (och andra kiropraktorer även under helger) har jag varit besvärsfri utom vid akuta återfall. Har alltid fått snabb och proffsig hjälp och massor med goda råd. Mina allra bästa rekommendationer. Inte bara hjälp utan alltid empati och förståelse.
  • Lena B
    Lena B skrev om KiropraktorKompaniet
    Lätt att få tid och bra uppföljning efter behandlingen.
  • Sara F
    Sara F skrev om KiropraktorKompaniet
    Va hos Niklas pga av ryggbesvär.
    Bra bemödade och service.
  • Staffan H
    Staffan H skrev om KiropraktorKompaniet
    Mycket bra både som kiropraktik och för dig som behöver bra massage.
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om KiropraktorKompaniet
    Ett mycket trevlig bemötande när jag kommer. Trevlig väntrum och de håller oftast tiden.
  • Thomas J
    Thomas J skrev om KiropraktorKompaniet
    Mkt bra bemötande över hela tiden!
  • David Å
    David Å skrev om KiropraktorKompaniet
    Inget att invända. Bara bra. Gör det dom ska.
  • Emilie F
    Emilie F skrev om KiropraktorKompaniet
    Jag fick en olustig känsla av av att stället är lite oseriöst...
  • Shebly N
    Shebly N skrev om KiropraktorKompaniet
    Mycket bra. Proffsigt och grym personal .
  • Magnus N
    Magnus N skrev om KiropraktorKompaniet
    Jag tycker att KiropraktorKompaniet är utmärkta. Min dåliga rygg som emellanåt ger mig akuta ryggskott har genom åren fört mig till många olika kiropraktorer, men sedan jag hittade för ett par år sedan hittade KiropraktorKompaniet har jag stannat. Många av de jag tidigare har varit på har mest handlat om att komma in snabbt och få en standardbehandling. Här får man alltid en ordentlig undersökning och en genomgående, anpassad behandling. De kiropraktorer jag har träffat där har alla haft bred kompentens och satt mig som patient i centrum.
  • Lars S
    Lars S skrev om KiropraktorKompaniet
    kiropraktor tjänst, bra bemötande, bra service, och väl utfört jobb!
  • Lennart S
    Lennart S skrev om KiropraktorKompaniet
    Bra och trevliga. Den personliga kontakten är OERHÖRD viktig!!
  • Björn A
    Björn A skrev om KiropraktorKompaniet
    Bra bemötande proffsiga kunniga personal
  • Jan K
    Jan K skrev om KiropraktorKompaniet
    Snabb, omsorgsfull, trevlig, kompetent behandling av ryggskott
  • Sofie B
    Sofie B skrev om KiropraktorKompaniet
    Mycket bra bemötande och kunnig personal. Rekommenderas varmt!
  • Ulf A
    Ulf A skrev om KiropraktorKompaniet
    Får alltid bästa tänkbara bemötande och behandling på Kiropraktor- och massage-kompaniet!
  • Lars E
    Lars E skrev om KiropraktorKompaniet
    Bra läge. Fräscha lokaler. Vänligt och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommenderas!
  • Pim J
    Pim J skrev om KiropraktorKompaniet
    Fantastisk! Kanon bemötande och otrolig kompetens!
  • Chris B
    Chris B skrev om KiropraktorKompaniet
    Trevligt och vänligt bemötande med professionell behandling fick mitt kroniska ryggonda på bättringsvägen med både massage och kiropraktik!
  • Håkan L
    Håkan L skrev om KiropraktorKompaniet
    Mycket nöjd med hela kedjan - från bokning till behandling och förebyggande övningar.
  • Valdemar A
    Valdemar A skrev om KiropraktorKompaniet
    Fantastisk service och kunning personal.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om KiropraktorKompaniet
    Har inte behövt besöka KK på länge.
    Men väl där ALLTID bästa bemötande och hjälp
  • Pia M
    Pia M skrev om KiropraktorKompaniet
    De är superfantastiska! :-)
    Såå trevligt bemötande, jätte bra behandling!!
    Jag har fått hjälp med ont i höften och ljumsken. Det är mycket mycket bättre!
    Jag rekommenderar alltid dem till folk som frågar efter bra kiropraktor!
    Min dotter bytte till Kiropraktorkompaniet, och hon är lika nöjd som jag!
    :-)
  • Veronica V
    Veronica V skrev om KiropraktorKompaniet
    Mycket trevligt mottagande och en fantastisk behandling. Jag kan andas igen! 😀
  • Linda E
    Linda E skrev om KiropraktorKompaniet
    Trevligt bemötande och kunnig personal.
  • Yvonne Ö
    Yvonne Ö skrev om KiropraktorKompaniet
    Det är bra service. Kunnig personal.
  • Mats L
    Mats L skrev om KiropraktorKompaniet
    Bästa kiropraktorerna. Finns alltid där när man behöver dom. Bra service. Öppet helger. Öppen spis.:)
  • Åsa N
    Åsa N skrev om KiropraktorKompaniet
    Trevligt mottagande, och mysig lokal- men ffa kunnig personal som löser de mest smärtsamma situationerna.
  • Eva S
    Eva S skrev om KiropraktorKompaniet
    Jättebra, lätt att få tider, har fått hjälp med en höft som krånglade, även bra med träningsråd (fast jag har inte följt dem!). Bra bemötande. Har rekommenderat vänner till KK.
  • Per-olof E
    Per-olof E skrev om KiropraktorKompaniet
    Kiropraktik. Mycket engagerat och trevligt bemötande.
  • Patrick W
    Patrick W skrev om KiropraktorKompaniet
    bra hsdfhfhhjdnjryrjmyjrtkyillllllytruetyrhjsthj
  • Peter R
    Peter R skrev om KiropraktorKompaniet
    Helt fantastisk. Inet mer att tillägga.👍🏻
  • Sara G
    Sara G skrev om KiropraktorKompaniet
    På Kiropraktorkompaniet får jag ett ytterst professionellt bemötande i en bra miljö. All personal jag stött på där är alltid hjälpsam och det märks även kollegialt mellan de som jobbar där. Jag har fått en fantastisk hjälp med en låsning i nacken som ledde till att jag tillslut blev försvagad i min högra arm. Med hjälp av kiropraktik-behandlingen jag fick så kunde jag tillslut återfå min rörlighet och min styrka i både nacke och arm. Rekommenderar alltid Kiropraktorkompaniet för mina vänner och bekanta.
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om KiropraktorKompaniet
    Utmärkt verksamhet, bra tillgänglighet o bra bemötande
  • Matthias P
    Matthias P skrev om KiropraktorKompaniet
    Jag tycker att jag har fått fantastiskt bemötande av samtliga jag haft att göra med hos KiropraktorKompaniet, de har alla varit extremt trevliga och hjälpsamma. Jag har också blivit väldigt hjälpt av behandlingen.

Birger Jarlsgatan 34, 114 29 Stockholm