Alla kategorier Bokföring Stockholms län Stockholm Södermalm Kolmodins Redovisningsbyrå AB

Kolmodins Redovisningsbyrå AB

Ringvägen 70, 118 61 Stockholm — Visa karta

Kolmodins Redovisningsbyrå är en modern byrå som riktar in sig på små och medelstora företag. Det viktigaste för oss är att du som kund ska ha ett stort förtroende för vår byrå.
När man anlitar oss så kan man känna sig trygg. Vi håller oss uppdaterade om nya regler och lagar inom redovisning. Kvalité är ett av våra tre ledord, men vi lovar även att hålla konkurransmässiga priser.
Utveckling är mycket viktigt för oss. Vi vill alltid ligga i framkant, vara med och förbättra och utveckla. Detta gäller inte bara att vi själva hela tiden strävar efter att bli bättre utan vi hjälper gärna till att utveckla våra kunders verksamhet.
Vår största styrka är vårat engagemang. Med våra skräddarsydda lösningar ser vi till att du som kund alltid får bästa tänkbara service.
Vi sitter i Hammarby Sjöstad nära Södermalm, men vi har hela Stockholm som upptagningsområde.
Algatan 1, 13440, GUSTAVSBERG
Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå
Josefin O:
Ett bra sammarbete! Toppen service på alla sätt. Trevliga, hjälpsamma och vänliga. Rekommenderas stark.

Bokföringsfirmor nära Kolmodins Redovisningsbyrå AB:

Palmfeltsvägen 19, Johanneshov
Kontakta gärna oss på Win Win Ekonomi. Läs mer ›
Jacob B:
Proffsigt och bra bemötande. Väldigt nöjd!

S:T Göransgatan 80, Stockholm
Det som är stödverksamhet hos er är kärnverksamhet hos oss. Genom uppdelning ka... Läs mer ›
Rickard N:
Johan är en klippa som löste alla problem när jag startade ett nytt företag

Larsbodavägen 50 nb, Farsta
Välkommen till oss på BokföringsExperten. Läs mer ›
Afrodita K:
Kan varmt rekommendera Bokföringsexperten I Farsta. Vi känner oss trygga med att de tar hand om vår bokföring på ett proffsigt sätt. Perfe...

Läs vad 5 kunder tycker om Kolmodins Redovisningsbyrå AB

Ringvägen 70, 118 61 Stockholm