Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Kortedala Tandvård

Kortedala Tandvård

Kortedala Torg 7B, 415 10 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Kortedala Tandvård!

Behöver du allmäntandvård eller specialisttandvård? På vår klinik ger vi dig professionella behandlingar i en trygg och trevlig miljö. Här finns tre kompetenta tandläkare och en tandhygienist som ständigt samarbetar med specialister och utvecklar sina kunskaper genom utbildningar, allt för att garantera dig det bästa tandläkarbesöket.

Vi är en del av Praktikertjänst som är Sveriges största koncern inom tand- och hälsovård. Det innebär att vi arbetar efter en modern och unik affärsmodell och alltid sätter kundnöjdheten högst. Kontakta oss så bokar vi en tid!
Mån-Tor: 07:30-19:00
Fre: 08:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 16 kunder tycker om Kortedala Tandvård

• Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Kortedala Tandvård
    Skulle laga en bit ur en framtand och blev även föreslagen att fixa den lite fula lagningen på andra framtanden samtidigt vilket blev väldigt fint och bra Läs mer
  • Banka G
    Banka G skrev om Kortedala Tandvård
    Proffesinellt och trevligt bemötande. Avslappnad möte och kunnig tandläkare. Genuint intresserad och angagerad att hjälpa till och ge goda råd o tips. Kändes braoch tryggt under och efter behandlingen. Läs mer
  • Yousuf O
    Yousuf O skrev om Kortedala Tandvård
    Jag är ny och nyfikna att företag ge mig god tid och bra leende tack Läs mer
  • Nerminka L
    Nerminka L skrev om Kortedala Tandvård
    Jag är jätte nöjd på alla möjliga sett!!! Läs mer
  • Anne Ö
    Anne Ö skrev om Kortedala Tandvård
    Ett proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Ing-marie E
    Ing-marie E skrev om Kortedala Tandvård
    Dom var lugna talade om vad som händer jag kände mig trygg Läs mer
  • Bassam A
    Bassam A skrev om Kortedala Tandvård
    Det var en vanlig kontroll och allting gick bra Läs mer
  • Sanela A
    Sanela A skrev om Kortedala Tandvård
    Proffesionellt bemötande, duktig och kunnig personal! Bra resultat, uppfyllde förväntningarna! Läs mer
  • Saeid P
    Saeid P skrev om Kortedala Tandvård
    jag upplevde väldigt bra,trevligt bemötande.
    jag har gjort båda lagning och barnkanal, och det ser väldigt bra gjort.med andra ord kan säga att jag är jätte nöjd.
    jag personligt ska rekommenderar detta stället och personalen. Läs mer
  • Leif A
    Leif A skrev om Kortedala Tandvård
    Professionell tandvård och ett trevligt bemötande Läs mer
  • Bo P
    Bo P skrev om Kortedala Tandvård
    Jag har gjort en årlig standardundersökning samt sätt in en krona och en genomgång av tandhygienist.
    Bra information. Väldigt trevlig personal. Kort sagt kan jag rekommendera denna tandläkare tillsammans med personalen till mina vänner om de behöver en tandläkare.

Bosse Läs mer
  • Marianne R
    Marianne R skrev om Kortedala Tandvård
    Jag har gått i många år hos Carl-Olof så valet var om jag skulle fortsätta då sa Carl - Olof att jag skulle prova dom nya ägarna . Jag har fått ett väldigt trevligt bemötande väldigt trevlig personal dom har hjälpt mig mycket nu när jag skulle få ett inplantat rekommenderar dom mer än gärna . Nöjd kund Läs mer
  • Silvana P
    Silvana P skrev om Kortedala Tandvård
    Professionell, personligt och trevligt bemötandet skapar en känsla att de bryr sig om sin patient och inger förtroende. Så ska det vara! De levererar och lever upp till mina förväntningar. Jag lagade 3 tänder och rensade tandsten. Köpte små och stora tandborstar. Läs mer
  • Marcella A
    Marcella A skrev om Kortedala Tandvård
    Jättebra tandläkare, man känner sig trygg med hans lugna sätt att bemöta en och han har stor kunskap. Jag som är extremt tandvårdsrädd har klarat stora ingrepp nu med både kronor och bro, så nu har jag fungerande tänder igen. Jag rekommenderar verkligen denna tandläkare. Tack ! Läs mer
  • Angela A
    Angela A skrev om Kortedala Tandvård
    Tandläkaren var ny för mig, jag fick ett mycket bra bemötande. Idag kan jag skratta igen, brygga och krona gjordes. Företaget levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-05-02 Elham S svarar Angela A
    Vad bra att du är nöjd! Tack för ditt inlägg.
    Elham S gillar detta
  • Lucija S
    Lucija S skrev om Kortedala Tandvård
    BÄSTA TANDLÄKAREN I SVERIGE jättego gubbe med läng erfarenhet har varit hos många så jag vet jättecool har liten hund i mottagningen men skulle dock arbeta mera kvällstid samt ta in en ytterligare tandläkare, lite äldre, de med lång erfarenhet är bäst ! Läs mer

Kortedala Torg 7B, 415 10 Göteborg