Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Kortedala Tandvård

Kortedala Tandvård

Kortedala Torg 7B, 415 10 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Kortedala Tandvård!

Behöver du allmäntandvård eller specialisttandvård? På vår klinik ger vi dig professionella behandlingar i en trygg och trevlig miljö. Här finns tre kompetenta tandläkare och en tandhygienist som ständigt samarbetar med specialister och utvecklar sina kunskaper genom utbildningar, allt för att garantera dig det bästa tandläkarbesöket.

Vi är en del av Praktikertjänst som är Sveriges största koncern inom tand- och hälsovård. Det innebär att vi arbetar efter en modern och unik affärsmodell och alltid sätter kundnöjdheten högst. Kontakta oss så bokar vi en tid!
Mån-Tor: 07:30-19:00
Fre: 08:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om Kortedala Tandvård

• Angela A
    Angela A skrev om Kortedala Tandvård
    Tandläkaren var ny för mig, jag fick ett mycket bra bemötande. Idag kan jag skratta igen, brygga och krona gjordes. Företaget levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Lucija S
    Lucija S skrev om Kortedala Tandvård
    BÄSTA TANDLÄKAREN I SVERIGE jättego gubbe med läng erfarenhet har varit hos många så jag vet jättecool har liten hund i mottagningen men skulle dock arbeta mera kvällstid samt ta in en ytterligare tandläkare, lite äldre, de med lång erfarenhet är bäst ! Läs mer

Kortedala Torg 7B, 415 10 Göteborg