Kraftsmil

Kraftsmil

Ring 070-931 65 51 www.kraftsmil.se

Välkommen till Kraftsmil! Genom vårt engagemang och närvaro vill vi ge dig som kund en förstklassig upplevelse. Vi ser inte bara resultatet som det viktigaste när du blir kund hos oss, men även vägen dit. Genom en tydlig kommunikation med dig ser vi till att du får rätt luftvärmepump för just ditt behov. Vi ser till att boka...

352 omdömen om Kraftsmil

Malou W
Skrev om Kraftsmil

Bra från försäljningen till installation. Kunniga och visste vad de höll på med. Kraftsmil är en mindre firma men kan rekommenderas. Installerade 2st Wilfa Narvik 35 i sommarhus. Feb 2024.

Huddinge Maskinservice AB
4.5/5 i betyg av 1397 omdömen 4.5 av 1397 omdömen

Har köpt en luftvärmepump till vårt vinterisolerade uterum av Huddinge Maskinservice. Fick snabb och bra hjälp med att lösa utmaningar som k

Farkas F
Skrev om Kraftsmil

Trevligt bemötande och bra servie.

Leif S
Skrev om Kraftsmil

Ajjt Leif och Margaretafjöt på som uppgjort, vi är jättenöjda...

Energikomfort Sverige AB
4.4/5 i betyg av 326 omdömen 4.4 av 326 omdömen
Badge2023

Bra kommunikation, snabbt och inget krångel. Korta Ledtider och bra service.

Karl Per-Ola S Karl Per-Ola S
Annica K
Skrev om Kraftsmil

När jag begärde offert på en luftvärmepump fick jag snabbt ett samtal och fick jättebra hjälp med att förstå vilken produkt som bäst passade mina behov. Det gick snabbt att få till leveransen och installationen var proffsigt utförd. På bara 14 dagar var allt klart och jag är riktigt nöjd.

Claes A
Skrev om Kraftsmil

Snabba, kompetenta och tillmötesgående.

Varma Huset — Mitsubishi Electric
4.6/5 i betyg av 250 omdömen 4.6 av 250 omdömen
Badge2019

Vi har anlitat Varma Huset AB i flera tillfälle både som privat och företag, alltid bra resultat, mycket seriöst och kunniga personer, föret

Stenfirma Lapital AB Stenfirma Lapital AB
Samson A
Skrev om Kraftsmil

Snabb, enkel och väldigt trevligt bemötande. Speciellt tekniken Fanar.

Benny R
Skrev om Kraftsmil

Köpte en luftvärmepump inkl installation .Jag kan bara varmt rekommendera Kraftsmil. Snabb leverans, proffsigt bemötande och ett väl utfört arbete..

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

We A
Skrev om Kraftsmil

Första företaget som svarade och med bra återkoppling! Dundertrevlig kyltekniker och lyhörd chef/ägare. Tack!

Linda S
Skrev om Kraftsmil

Snabbt och proffsigt bemötande. Michael som jag hade kontakt med inledningsvis var väldigt serviceinriktad och kunnig. Tog en dag från beställning till installation och installatören Fanar gav ett lugnt och professionellt intryck. Ställde frågor om det var några oklarheter med vart saker skulle sitta och slutresultatet vart mycket bra! Vi är väldigt nöjda!

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 184 omdömen 4.6 av 184 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Hans L
Skrev om Kraftsmil

Snabbt svar på min förfrågan. Trevlig information gällande vilken luftvärmepump. Snabb leverans och installation Trevlig och duktig installatör som kom. Vi bestämde oss för Panasonnic vägghängd. Hela tiden trevlig kommunikation och kunnighet. Toppen betyg. Kommer rekommendera Kraftsmil AB.

Lena W
Skrev om Kraftsmil

Köpte luftvärmepump med intallation. De är snabba och puntliga. Mycket trevligt bemötande. Gjorde även hembesök innan. Korta väntetider för installation.

Gudrun Marianne J

Offerten kom fort och superbra installation. Trevligt bemötande. Men, sedan. Periodvis väldigt svårt att få kontakt vid problem, frågor och kompletterande beställningar.

Bengt-Göran S

Vänlig men låg kunskap i det han egentligen skulle uträtta ! Seervice på luftvärmepump.

Unni W
Skrev om Kraftsmil

Trevligt bemötande och kunnig personal. Både i första samtalet vad företaget rekommenderade för luftvärmepump som passade våra behov samt installationen är vi mycket nöjda med. Kan varmt rekommendera deras tjänster.

Patric P
Skrev om Kraftsmil

Mycket nöjd. Arbetet utfördes noga o på obekväm arbetstid allt för kunden. Rekommenderas, fem av fem stjärnor 👍

Kristofer E
Skrev om Kraftsmil

Resultatmässigt 100% nöjd! Trevlig personal också!

Jessica W
Skrev om Kraftsmil

Snabb återkoppling av säljare, montering erbjöds redan efter någon dag, trevlig montör, smidigt med rotavdrag redan avdraget på fakturan. Köpte en Toshiba Shorai RAS 25 Edge mycket nöjd än så länge :)

Daniel C
Skrev om Kraftsmil

Bra service, snabb leverans och väldigt måna om att det blir bra.

Ingmarie F
Skrev om Kraftsmil

Superbra service och bra info.

Gustav T
Skrev om Kraftsmil

Kraftsmil var väldigt bra att ha att göra med, från offert till genomförande mycket proffsigt och trevliga. Kan varmt rekommendera

Annette E
Skrev om Kraftsmil

Snabbt och bra offertförfarande. Dokumentationen var bra och tydlig. Installationen var också utmärkt. På det hela taget är jag en nöjd kund.

Per K
Skrev om Kraftsmil

Då vår luft-luftvärmepump tackade för sig tidigare i höst, gick vi ut med ett antal förfrågningar på marknaden. Kraftsmil var ett av företagen vi begärde in offert av. Vi blev från dag ett bemötta på ett seriöst och professionellt sätt. Inga rena säljsamtal utan mer en genomgång av våra behov & krav, precis som man vill ha det. Kraven på de leverantörer vi väljer är alltid höga, men i detta fall överraskades vi och alla förväntningar överträffades. Från telefonkontakt, tekniska samtal vettig och tydlig offert, hela vägen...

Pernilla S
Skrev om Kraftsmil

Trevlig säljare, och även installatör. Levererade enligt offert och inom överenskommelsen. Inga oklarheter och tydlig process med bra framförhållning. Rekommenderas.

Ulf E
Skrev om Kraftsmil

Allt funkade som man önskar.,från offert till installation. Snabbt och trevligt bemötande.

Morten N
Skrev om Kraftsmil

Bra service och kvalitet rakt igenom.

Erik E
Skrev om Kraftsmil

Reco sände en uppmaning till mig att sätta betyg på Kraftsmil. Jag försökte få kontakt, flera sms om att jag var missnöjd, trots påstötningar fick jag ingen respons på mina frågor. Då tröttnade jag och gav ett dåligt betyg Någon minut efter det dåliga betyget hörde den ansvarige på Kraftsmil av sig och kom sedan på besök och gav instruktioner som montören slarvat med.

Fredrik Å
Skrev om Kraftsmil

Rekommenderas varmt i alla avseenden.

Fanny J
Skrev om Kraftsmil

Direkt och snabb kommunikation. Intrycket var att de vill ha nöjda kunder och vi är jättenöjda! Snyggt snabbt och noggrant

Johan B
Skrev om Kraftsmil

Trevliga Snabba Snyggt gjort Flexibla Proffsiga Är orden som dyker upp i mitt huvud.

Christofer G
Skrev om Kraftsmil

Snabbt, enkelt, smidigt! Finns inte så mycket mer att säga

Brittinger H
Skrev om Kraftsmil

Vänligt bemötande och snabb offert. Jag hade stora förväntningar eftersom jag anlitat dem förut. Jag hade många frågor hur min luftvärmepump skulle sitta, eftersom den skulle sitta i en trappuppgång. Installatören hade mycket tålamod med att mäta var den skulle sitta, så jag skulle nå den. Han kollade också så värmen skulle nå både övervåning och nedre plan. Behöver jag skaffa fler luftvärmepumpar kommer jag anlita Kraftsmil igen. Tjänsten jag köpte var installation och pump.

Hannes E
Skrev om Kraftsmil

Bra bemötande. snabb och smidig installation av vår luftvärmepump. Noga och städade av ordentligt! Mycket uppskattat.

Stefan L
Skrev om Kraftsmil

Snabbt och professionellt, föredömligt!

Evelyn H
Skrev om Kraftsmil

Perfekt hanterat. Kunniga och snabba En trevlig och kunnig kontakt. Som dessutom kunde erbjuda ett förmånligt totalpris. Kan varmt rekommendera dem

Anita H
Skrev om Kraftsmil

Jättetrevlig säljare. Snabb leverans och montering. Lite strul med leverans av värmepumpen både till företaget och till mig. Ordnade sig bra trots allt. Nöjd med installationen

Sebastian S
Skrev om Kraftsmil

Vänligt bemötande och hjälpsam. Lyssnade på våra åsikter och önskemål, samt bistod med sin expertiskunskap vid placering av LLVP. Slutresultatet blev mycket bra.

Magnus K
Skrev om Kraftsmil

Bra service och bra bemötande. Snabb leverans och verkligen prisvärt!

Joakim K
Skrev om Kraftsmil

Snabbt å proffsigt arbete å en bra kommunikation från början till slut Trevligt å proffsigt bemötande Det fanns inget som inte gick att lösa Stort tack för installationen

Håkan W
Skrev om Kraftsmil

Positivt med personlig kontakt innan offert så att mina förväntningar/tankar togs tillvara. Klockren installation av kunnig trevlig person. /håkan

Patrik S
Skrev om Kraftsmil

Snabb och smidig leverans av pump. Proffsigt och snyggt montage städade och gjorde rent efter sig.

Philip Ö
Skrev om Kraftsmil

Snygg och proffsig installation, all kommunikation från offert till utförande har skötts problemfritt. Rekommenderas!

Annika A
Skrev om Kraftsmil

Jag blev både trevligt och informerad på ett väldigt bra sätt- Tycker att företaget håller vad de lovar de var extremt snabba med leverans och installation, Jag köpte en luftvärmepump som gick väldigt smidigt och sattes upp på ett mycket proffsigt sätt, Jag är jättenöjd och varmt rekommendera detta företag..

Peter W
Skrev om Kraftsmil

Bra pris, supersnabb installation och jäkligt trevligt bemötande. Dom vet vad dom håller på med och hjälper dig hitta rätt produkt utan att ”sälja in” något. Högsta betyg!

Anette E
Skrev om Kraftsmil

Trevligt bemötande. Kunnig installatör som gjorde ett snyggt oproffsigt jobb. Företaget levde upp helt till mina förväntningar. Jag köpte en panasonic luftvärmepump.

Johan H
Skrev om Kraftsmil

Hade sedan i våras funderat på att sätta in en luftvärmepump och ringde till Kraftsmil och pratade med Michael. Fick ett mycket gott intryck och offert samma dag. Redan veckan därpå kom Michael med pump på avtalad tid. Installationen gick smidigt och det kändes som att Michael tog sig tid med placering av inom och utomhusdel då jag själv var osäker. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och jag uppskattade särskilt att jag hade en kontakt hela vägen från första samtal till installation. Rekommenderas !!! /Johan Bullandö Seglarby

Niklas E
Skrev om Kraftsmil

Bra hantering rakt igenom. Trevlig och duktig installatör!

Emma S
Skrev om Kraftsmil

Micke erbjöd en jättefin dialog och kom med kloka råd och Max gjorde ett fantastiskt jobb med att göra snygga rördragningar som syntes så lite som möjligt. Fakturan blev enligt offerten och vi är supernöjda!

Ali D
Skrev om Kraftsmil

Kuniga och trevliga personal som kom ocj gjorde jobbet.

Erik A

Trevligt bemötande. Snabb och bra installation av luftvärmepump. Mycket nöjda

Tapani P
Skrev om Kraftsmil

Mycket bra service och stort kunnande med installationen av luftvärmepumpen som Michael svarade för.Ett nöje att rekommendera Kraftmil. Mvh/Tapani