Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Kroppscompagniet

Kroppscompagniet

Upplandsgatan 61, 113 28 Stockholm — Visa karta

Hälsovårdsklinik vid Odenplan i
Stockholm. På kliniken finns en naprapat och en spa-terapeut.
Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, 13153, Nacka
Nacka Värmdö Kiropraktik
Nickolina K:
Jag är nu gravid i vecka 34, runt vecka 20 började jag få enorma smärtor i ryggen. Jag kunde verken ligga, sitta eller röra mig ordentligt. ...

Kiropraktorer nära Kroppscompagniet:

Hagagatan 1, STOCKHOLM
Kontakta oss och boka en tid för att göra något åt din onda rygg! Läs mer ›
Bernhard R:
Mycket bra! Går dit regelbundet och får en frisk kropp.

Drottninggatan 101, STOCKHOLM
Kiropraktik när resultaten räknas! Läs mer ›
Niklas B:
Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Tegnérgatan 37, STOCKHOLM
Vill du ha snabbt resultat och snabbt kunna träna igen? Vi hjälper dig omedelbar... Läs mer ›
Cesar O:
Jag gick till idrottsskadespecialisterna i förhoppning om att slippa behöva operera mitt skadade knä, efter ett halvt år kan jag idag röra p...

Läs vad 11 kunder tycker om Kroppscompagniet

• Björn S
    Björn S skrev om Kroppscompagniet
    Mycket bra!! Mycket kompentent.
  • Rocco A
    Rocco A skrev om Kroppscompagniet
    Jonas är en mycket kompetent proff Naprapat som kan erbjuda rätt diagnos och personliga råd för en snabb återhämtning för både idrottsman och kontorsarbetare.

Jag hade en PERIOSTIT skada på grund av över utbildning för en 10k lopp. Jonas identifierade snabbt symptomen, hanterade dem med rätt behandling, och bidragit till att snabba upp mitt tillfrisknande med värdefulla tips om övningar att göra hemma.

Resultaten, mycket god service, professionalitet.

Varmt rekommenderat!
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Kroppscompagniet
    Har sedan flera år dragits med en inklämingsskada i axeln som med traditionell sjukvård varit svår att behandla. Jag testade därför stötvågsbehandling hos Jonas och är än så länge mycket nöjd med framstegen som har gjorts. Det märks att Jonas vet vad han gör.

Om jag ska jämnföra med tidigare erfarenheter så uppskattar jag särskilt tydligheten. Efter att ha behandlats av flera olika sjukgymnaster och läkare har jag märkt att det ofta blir näst intill filosofiska samtal med många "kanske" och "det kan bero på, men vi vet inte". Här är det tvärtom och jag får raka tydliga besked på frågorna. Det känns påläst och kunnigt.

Så än så länge kan jag bara rekommendera alla som vill ha ett proffsigt bemötande och god service att besöka kroppscompagniet.
    Jonas H gillar detta
  • Mamad H
    Mamad H skrev om Kroppscompagniet
    Jag hade en jättesvår inandingsmärta som inte gick över på två dagar efeter en behandling hos Jonas på kroppscompagniet så försvann smärtan helt och hållet. Tack för hjälpen!
  • Ash
    Ash skrev om Kroppscompagniet
    Magiskt - 20 minuters diagnos, 20 minuters behandling och en smärta som hängt i ryggen i 3 dagar är helt väck... 10 poäng!
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Kroppscompagniet
    Om du letar efter två proffs så har du hittat rätt! 10 av 10 poäng vad gäller både Naprapat- och SPA-behandlingar! Cecilia och Jonas har det där lilla extra som knappt går att hitta nu för tiden. Seriösa och omtänksamma. I en handvändning hittar de alla ömma punkter. Jag har varit kund i ca 1-2 år nu och ser alltid mycket fram emot att besöka denna sköna och lugna oas centralt vid Odenplan.
  • Linda N
    Linda N skrev om Kroppscompagniet
    Riktigt duktig/trevlig/kunnig naprapat & massör, bra skit helt enkelt! :)
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om Kroppscompagniet
    Fräscha lokaler och extremt bra service. Söker du personlig service och bra priser ska du definitivt boka in en behandling.

Mycket bra och enkel bokning via internet och en enkel och snygg hemsida.
  • Bilal M
    Bilal M skrev om Kroppscompagniet
    Har alltid haft ett relativt aktivt liv där jag på bästa möjliga sätt försökt ta hand om kroppen. Trots detta var envisa ryggproblem ett alltför ofta förekommande inslag hos mig. Efter att ha gått omkring med mycket envisa muskelknutor längs hela ryggen samt en stelhet längs skuldrorna och axelpartiet (orsakade av bla. mycket studier och en hel del kontors abete) i ca 2 år fann jag Jonas på Kroppscompaniet.

Har varit hos många olika naprapater, massörer, kiropraktorer och dyl. INGEN behandlade probelmet så direkt och konkret som Jonas i Kroppscompaniet gjorde. Efter att ha förklarat problemen och svarat på diverse frågor började behandlingen. Inget slöseri på tiden här inte! Redan efter två besök kände jag mig mycket mer rörlig. Efter det tredje besöket kände jag hur smärtan markant tonade bort.

Mycket kompetent naprapat som snabbt och tydligt sätter sig in i symptomen för att direkt börja behandla. Det märks att Jonas kan detta med idrott och skador men även obehagligheter som uppstår av ett kontorsarbete/studier. Känns väldigt tryggt med den uppföljning av behandlingen som man alltid får samt att detta hela tiden varvas med övningar och tips. De svarar på all smarta och dumma frågor man har vilket gör att jag förstår min kropp mycket bättre. Fräch lokal med glad och trevlig personal som är lätt att nå. Proffessionaliteten märks av från det att man bokar en tid tills det att man lämmnar rummet. Min kropp har hittat hem! Varmt rekommenderat!

// Bilal Mizher
  • Maria C
    Maria C skrev om Kroppscompagniet
    Efter många försök att få bukt med difus ryggsmärta blev jag rekommenderad att pröva på naprapatbehandling. Hos Kroppscompagniet fick jag effektiv behandling men också råd och tips om övningar att göra hemma. Kombinationen med naprapatbehandling hos Jonas på Kroppscompagniet samt övningar jag gjort hemma har gett ett mycket positivt resultat. En behandlings approach som kan starkt rekommenderas. Trevlig lokal, möjlighet att boka behandling via internet och allmänt professionellt bemötande är andra starka plus.
  • Kristian P
    Kristian P skrev om Kroppscompagniet
    Jag drog på mig ett ryggskott för några veckor sedan när jag skulle flytta. Har även innan dess haft periodvisa besvär med min rygg. Letade runt efter någon som kunde hjälpa mig och fick en rekomendation att ringa till Jonas som är naprapat på kroppscompagniet. Redan efter första besöket var det mycket bättre och nu, efter tre behandlingar coh att jag har börjat träna efter Jonas rekomendationer så känns ryggen som ny. Avsevärt bättre än på många år. Jonas stod för ett mycket gott och professionellt bemötande, värt varenda krona!

Upplandsgatan 61, 113 28 Stockholm