Kroppscompagniet

Kroppscompagniet

Ring 08-30 67 67 www.kroppscompagniet.se

Hälsovårdsklinik vid Odenplan i Stockholm. På kliniken finns en naprapat och en spa-terapeut.

11 omdömen om Kroppscompagniet

Björn S
Skrev om Kroppscompagniet

Mycket bra!! Mycket kompentent.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Rocco A
Skrev om Kroppscompagniet

Jonas är en mycket kompetent proff Naprapat som kan erbjuda rätt diagnos och personliga råd för en snabb återhämtning för både idrottsman och kontorsarbetare. Jag hade en PERIOSTIT skada på grund av över utbildning för en 10k lopp. Jonas identifierade snabbt symptomen, hanterade dem med rätt behandling, och bidragit till att snabba upp mitt tillfrisknande med värdefulla tips om övningar att göra hemma. Resultaten, mycket god service, professionalitet. Varmt rekommenderat!

Samuel L
Skrev om Kroppscompagniet

Har sedan flera år dragits med en inklämingsskada i axeln som med traditionell sjukvård varit svår att behandla. Jag testade därför stötvågsbehandling hos Jonas och är än så länge mycket nöjd med framstegen som har gjorts. Det märks att Jonas vet vad han gör. Om jag ska jämnföra med tidigare erfarenheter så uppskattar jag särskilt tydligheten. Efter att ha behandlats av flera olika sjukgymnaster och läkare har jag märkt att det ofta blir näst intill filosofiska samtal med många "kanske" och "det kan bero på, men vi vet...

Jonas H gillar detta
Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 612 omdömen 4.7 av 612 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Mamad H
Skrev om Kroppscompagniet

Jag hade en jättesvår inandingsmärta som inte gick över på två dagar efeter en behandling hos Jonas på kroppscompagniet så försvann smärtan helt och hållet. Tack för hjälpen!

Ash
Skrev om Kroppscompagniet

Magiskt - 20 minuters diagnos, 20 minuters behandling och en smärta som hängt i ryggen i 3 dagar är helt väck... 10 poäng!

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 866 omdömen 4.7 av 866 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Camilla S
Skrev om Kroppscompagniet

Om du letar efter två proffs så har du hittat rätt! 10 av 10 poäng vad gäller både Naprapat- och SPA-behandlingar! Cecilia och Jonas har det där lilla extra som knappt går att hitta nu för tiden. Seriösa och omtänksamma. I en handvändning hittar de alla ömma punkter. Jag har varit kund i ca 1-2 år nu och ser alltid mycket fram emot att besöka denna sköna och lugna oas centralt vid Odenplan.

Linda N
Skrev om Kroppscompagniet

Riktigt duktig/trevlig/kunnig naprapat & massör, bra skit helt enkelt! :)

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Viktoria E
Skrev om Kroppscompagniet

Fräscha lokaler och extremt bra service. Söker du personlig service och bra priser ska du definitivt boka in en behandling. Mycket bra och enkel bokning via internet och en enkel och snygg hemsida.

Bilal M
Skrev om Kroppscompagniet

Har alltid haft ett relativt aktivt liv där jag på bästa möjliga sätt försökt ta hand om kroppen. Trots detta var envisa ryggproblem ett alltför ofta förekommande inslag hos mig. Efter att ha gått omkring med mycket envisa muskelknutor längs hela ryggen samt en stelhet längs skuldrorna och axelpartiet (orsakade av bla. mycket studier och en hel del kontors abete) i ca 2 år fann jag Jonas på Kroppscompaniet. Har varit hos många olika naprapater, massörer, kiropraktorer och dyl. INGEN behandlade probelmet så direkt och...

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 324 omdömen 4.8 av 324 omdömen

Hittills har det varit grymt bra, gjort framsteg varje gång, och känns bättre och bättre. Enda negativa är priset, lite väl högt.

Maria C
Skrev om Kroppscompagniet

Efter många försök att få bukt med difus ryggsmärta blev jag rekommenderad att pröva på naprapatbehandling. Hos Kroppscompagniet fick jag effektiv behandling men också råd och tips om övningar att göra hemma. Kombinationen med naprapatbehandling hos Jonas på Kroppscompagniet samt övningar jag gjort hemma har gett ett mycket positivt resultat. En behandlings approach som kan starkt rekommenderas. Trevlig lokal, möjlighet att boka behandling via internet och allmänt professionellt bemötande är andra starka plus.

Kristian P
Skrev om Kroppscompagniet

Jag drog på mig ett ryggskott för några veckor sedan när jag skulle flytta. Har även innan dess haft periodvisa besvär med min rygg. Letade runt efter någon som kunde hjälpa mig och fick en rekomendation att ringa till Jonas som är naprapat på kroppscompagniet. Redan efter första besöket var det mycket bättre och nu, efter tre behandlingar coh att jag har börjat träna efter Jonas rekomendationer så känns ryggen som ny. Avsevärt bättre än på många år. Jonas stod för ett mycket gott och professionellt bemötande, värt varenda krona!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 432 omdömen 4.7 av 432 omdömen