Kungsbacka Autodealer HB

Kungsbacka Autodealer HB

Call 0300-68 51 94 www.auto-dealer.se
4.2

About company

Välkommen till Kungsbackas största center för begagnade bilar! Vi fokuserar framförallt på svensksålda och välvårdade bilar, men vi tar de flesta märken och modeller i inbyte om du vill byta bil genom oss. Om du känner att det är svårt att samla energin och tiden som krävs för att sälja din bil privat, låt oss göra jobbet!...

64 omdömen om Kungsbacka Autodealer HB

Yrsa Irene Vera A
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Vi köpte en bil här för ca två år sedan, vi betalde 70 K för den, ca 8 år gammal. Inom en månad hade handbromsen gått sönder, en månad till så var vi tvungna att byta batteri, osv osv. Vi har lagt minst 35000 på reparationskostander på bilen som säljaren sa "hade inga fel". Köp inte bil från detta oseriösa företag som säljer bilar dyrt trots att de behöver lagas. Uselt bemötande och riktig snålhet dessutom som försökte lura oss att vi måste betala skatt på deras kortbetlningssystem och uppmanade oss att betala med swish...

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 307 omdömen 4.5 av 307 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Krister A
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

KÖPTE EN CITROEN C5 MOD 2009 PROVKÖRDE I KBACKA ALLT VAR OK MEN PÅ HEMVÄGEN ...MOTORVÄG VIBRERADE HELA BILEN OCH SKAKADE MKT HÖGER FRAM. RINGDE OCH KLAGADE OK OK PÅ VERKSTAD KONSTATERADES DRIVKNUT YTTRE HÖ SLUT...ÖVERRENS JAG KÖPA NY FIRMAN STOD FÖR BYTET MKT BRA ...FELET KVARSTOD DOCK !!!! OK SA MAN PÅ FIRMAN KOM HIT MED BILEN IN PÅ VERKSTAD IGEN OCH BYTTE HELA DRIVAXELN HÖ FRAM SUVERÄÄÄÄÄÄN SERVICE OCH ANSVAR FÖR DET SOM SÄLJS MKT MKT SERIÖST OCH BRA ÄR MKT NÖJD OCH KÖPER GÄRNA FLER BILAR ...NÄR DET BEHÖVS TACK FÖR ALL HJÄLP MVH KRISTER I GÄLLSTAD

Linnéa E
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

KÖP INTE BIL HÄR!!!!!!!!!!!!Vidrigaste människorna. Jag va gravid i 7 månaden då jag köpte bil här för att kunna åka iväg till BVC mm. Nu har jag en 1 månaders bebis och sitter fast i mitt hus ute i skogen då våran bil för 105 000kr hade läckage i motorolja och kylarvätska. Vi fyllde på hela tiden och lät det vara men sedan under kaos regnet så läckte det in i bilen hela tiden så elen la av på förar sidan bältet pep krockkudden la av och det gick inte att ändra ställningen på sätet längre då den gick på el. Så jag kunde...

First-Name L gillar detta
5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Markus B
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Tyvärr måste jag säga att min erfarenhet av Autodealer inte har varit positiv. Företaget verkar ha en tendens att sälja bilar som inte är tillförlitliga och som går sönder alltför lätt. Det är verkligen frustrerande att köpa en bil som man inte kan lita på och som ständigt kräver reparationer. Dessutom verkar Autodealer inte bry sig om sina kunder eller deras problem. Det har varit svårt att få kontakt med företaget när det har uppstått problem, och när jag väl lyckades prata med någon kunde de lova massor som sedan aldrig...

First-Name L gillar detta
MOHAMMED Z
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Idag jag har köpt en volvoxc60 Och det var super bra bil jag är jätte nöjd med försäljare .

Helga Anna-Karin W
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte en begagnad bil, upptäckte en slitageskada. Fick snabb o bra hjälp med service o reparation. Är nöjd med affären

CHRISTER S
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte en Peugote partner -11för en vecka se var tillbaka dagen efter ich klagade på ac och att automatlådan inte funka som den ska , ac fick ja fylld men efter 2 dagar va den tom igen ang vxllådan scarar han ej på varken tel elr mess varit och lämnat ett kostnadsförslag på lådan men det är tyst , partickelfiltret är helt tätt ingen servlcebok elr instruktionsbok bara en nyckel,fruktansvärt missnöjd kommer nog bli ett fall för ARN

First-Name L och Östen K gillar detta
DAVID G
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte en begagnad bil, men hittade ett fel på bilen när jag kom hem. Men de löste Autodealer på ett bra sätt.

Peter K
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Hej! Jag kan varmt rekommendera denna firma.vänliga hjälpsamma helt klart proffs/Peter.

Zackarias E
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte en Ford S-max super nöjd med både pris och inbytes priset. inga problem om man hittade något litet fel i efterhand. väldigt tillmötesgående. Tack Wael Ibrahim för allt.

lotten a
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte en bil. Är mycket nöjd. Trevligt bemötande. Effektivt och smidigt.

Martin I
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte en bil av firman. Priset var rimligt och bilen var i fint utlovat skick. Trevliga och lätta att ha att göra med. På vägen hem började abs lampan lysa startade om bilen och sedan dess har det inte varit ett problem ( förmodligen låg spänning i batteriet) Kört i 700mil nu sen köp. Väldigt nöjd med köpet.

Jenny B
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte bil hos autodealer häromdagen. Fint och trevligt bemötande. Kändes ärliga och serviceminded. Mycket nöjd!

Nikls ö
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Gryma bilar grym personal smidiga affärer köpt 3 bilar där & de kommer att bli flera

ida k
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Jätte trevlig personal, kunnig svarade på alla våra frågor. Hjälpsamma!

Michael B
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Snabb och smidig affär, bra bemötande och trevlig personal. Rent och snyggt i bilarna Rekommenderas!

Sara h

Köpte en Peugeot 3008 i nyskick rekomderar autodealer alla dagar i veckan

Maryam
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte en Volvo xc60 och är supernöjd. Från början till slut. Fick bilen levererad med ny kamrem!! 5/5👍

Janne V

Bra bemötande av Wael allt gick smidigt fick 6 mån garanti och är supernöjd

Hasan K
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte två bilar av autodealer och jag är mycket nöjd med bilarna och deras bemötande och hela affären gick väldigt bra.

Anelli A
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte en BMW innan midsommar. Tillmötesgående, bra pris och höll det dom lovade.

janette l
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

En fantastisk service för mig som kund av bilköp! Rekommenderar starkt!

Gislander S
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Mycket trevligt bemötande jag fick ett bra inbytespris på min gamla bil och bilen jag köpte var i fantastikt skick och priset var mycket bra Personalen var trevliga och mycket tillmötesgående inget struntsnack utan ärligt och riktigt beskrivande av bilen Jag rekommenderar Auto- dealer till alla som vill köpa bil

Markke V
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

köpte en kia ceed väldigt trevligt folk och affären gick smidigt.

Katarina N
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Åkte fr. Gbg t Autodealer i Kungsbacka för att se på bil. Köpte en Peugeot beg, superfin och rätt pris. Jättetrevligt och korrekt bemötande och fick stort förtroende för företaget. Jag rekommenderar verkligen ni som tänkt köpa/byta bil att besöka Autodealer👍

Johan A
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Trevlig och professionellt bemött, nöjd med mitt köp på autodealer i Kungsbacka

Radwan D
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpt Ford Focus 2011. Kanon fin bil till ett bra pris plus 6 mån garanti. Bra bemötande av Wael och personalen.

Ingemar H
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Vänligt bemötande, fixade vad som utlovades jag är väldigt nöjd

Maria W
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

En beg Volvo. Respektfullt, sakligt o vänlig bemötande.

martin r
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Inga problem ! Bilen va precis som beskrivningen fick även vinterdäck till som inte stog i annonsen

Robert B
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Bytte in min Volvo S80 mot en BMW 520D. Blev väldigt bra bemött av kunnig och trevlig personal. Motsvarade mina förväntningar fullt ut. Kan bara rekommendera detta företaget och kommer säkerligen att göra affär med dom nästa gång det blir dags att byta bil!

Robert Ingvar K
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Väl bemött, inga problem. Företaget lever upp till mina förväntningar.

HockeyConny W
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

En bil och bemötandet var kundvänligt . Mina förväntningar infriades för jag hittade en bra bil som passade mig och mitt behov. Jag är mycket nöjd och rekommenderade min mamma dit och hon köpte också en bil .

Mesu M
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Skulle aldrig rekommendera någon att köpa bil här. Köpte en BMW som hade fullt med dolda fel från katalysator till oljeläckage/kylvätskeläckage och mycket annat. Allting uppkom någon dag efter köpet. Svarar inte på mail. Ljuger om vad personal och ägare heter när man pratar med dom i telefon. Ger ut en avställd bil som lånebil med bromsar som inte funkar som dom ska, även när dom visste att vi hade vårt lilla barn med oss. När vi berättar om alla fel(efter dom inte svarar på mail) så får vi ett löjligt förslag...

Östen K gillar detta
Cordula R
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Blev tämligen besviken då de lovat hålla en bil för att sedan säger "nä den är såld" utan att de ens brydde sig att meddela eller svara på mail .

Shadi B
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Great customer service very convenient purchase process with negotiations flexibility. Appreciate the support of the gentlemen at the auto dealer.

Nicklas Sebastian T
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte en BMW, ringde dagen innan & kollade med grabbarna som jobbar där att bilen var fräsch, serviceboken vart helt ifylld m.m för att slippa åka dit i onödan. Allt stämde dagen därpå, tjabbade lite med dem, provkörde bilen & därefter gjorde vi affär. Mycket bra bemötande, trevliga & seriösa! Rekommenderas

Leif H
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Trevliga killar trevligt bemötande allt fungerade väldigt bra

Birgitta H
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Trevliga killar men de har ingen koll på vilket skick bilarna de säljer är i.

Helena K
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Vi köpte en begagnad bil på nyårsafton då handlaren egentligen hade tänkt att hålla stängt. Vi hade en dryg timmes körning dit och vi möttes upp i bilhallen. Säljaren hade kollat upp väglaget inför vår hemresa, 40 mil norrut, eftersom vinterdäcken inte var på. Han bjöd på tre månaders försäkring och ombesörjde allt på ett tryggt sätt. Bjöd på spolarvätska då väglaget krävde det och bilen hade halvtank fylld. Säljaren var ödmjuk, ärlig, omtänksam och vi är jättenöjda med vårt köp!

Lars Jörgen mikael A
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Ford Focus 2015. Kanon fin bil till ett bra pris. Bra bemötande av Wael.

Mike A

Ahmad Ibrahim sålde mig en super grym bil. Riktigt nöjd! 5av5! 👍🏽

Sebastian F
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte en BMW 5-serie M-sport utav Autodealer, Smidig affär försäljaren kom snabbt fram, svarade på frågor och uppmanade till test körning. Gott kaffe medan dem gjorde bilen redo för leverans (bra städning) Efter köp så fick jag dock problem med motorlampa som dem löste utan något problem alls! (nya lambdasonder) Fina lokaler & Gott bemötande! / Nöjd kund

stina k
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte bil och det var bra, gick snabbt och smidigt!

Piere H
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte bil. Kanon bra bemötande trevliga och ärliga. Löste visning av bil även fast firman var stängd. Lite svår första kontakt via mejl med tid innan svar men inget dramatiskt. Helhet super nöjd.

Anna n
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Upplevelsen av mitt köp på en jättefin Fiat 500 kunde varit fullpott om dem skyltade bättre. Vi fick åka runt och leta en stund innan vi hittade, trots att det låg vid vägen såg varken jag eller min sambo några synliga skyltar. Och även att kollegor inte kan klampa in mitt i ett köp, utan att säga hej. Det hade varit trevligare om dem knackade på innan, och hejade på kunden/kunderna. Tänk också på att kolla bensinnivån på bilarna, jag fick åka direkt och tanka. Men annars gick bilköpet smidigt och fick med den hem direkt...

Amin M
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Köpte en BMW 3 serie kanon fin bil och skick. Fin bemötande och proffsig hanterings av mitt bil köp. Rekommenderar varmt företaget.

Abdulsattar R
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Seriös bemötande och underbar och trevlig personal. Fick bilen levererad i det skick som säljaren beskrev. Är super nöjd. Rekommenderas!

Emelie S
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Jag och sambon är mycket nöjda över våran nya bil som vi köpte på autodealer. Trevlig ägare och allt gick väldigt smidigt till. Nu hoppas vi på att bilen håller ett bra tag!☺️

Christian Z
Wrote about Kungsbacka Autodealer HB

Sålde bil till Autodealer i veckan. Gick hur smidigt som helst, inga problem med nånting. Jättetrevlig personal.