Kungsholmskotan

Lyckselevägen 75, 162 67 Vällingby — Visa karta

4.8 i betyg av av 10 omdömen
Hos kiropraktor Helene Larsson får ni alltid råd kring träning och stretching så att ni själva kan arbeta vidare även efter avslutad eller pågående behandling. Varmt välkomna!

Läs vad 10 kunder tycker om Kungsholmskotan

• 2014-12-04

Elisabeth S skrev om Kungsholmskotan
    Vänligt och proffsigt bemötande.
    Sökte denna gången för stela axlar och nacke efter en stressig höst.

Har varit hos Helena tidigare och vet att hon är den som kan göra något åt mina besvär. Litar fullt ut på hennes behandling. Läs mer
    Agilokliniken - Södermalm
    4.7 / 5 i betyg — 494 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag har tinnitus och låsningar i käken, och Natalie Medjordshagen på Aglio har lyckats otroligt bra med att hjälpa mig låsa upp låsningarna."
  • 2014-08-28

Anders A skrev om Kungsholmskotan
    Helene Larsson har enligt min meningen ett mycket proffesionellt bemötande och en inställning att komma till roten av problemet!
    Jag kan inget annat än att starkt rekommendera Helene, hon har gjort min vardag lättare då jag tidigare hade stora ryggproblem. Läs mer
  • 2014-08-27

Helene G skrev om Kungsholmskotan
    En mycket bra kiropraktor. Professionell och bra på att förklara när man har frågor. Hon lägger stor vikt vid att även behandla spända muskler. Jag har träffat henne vid fyra tillfällen och går gärna dit igen. Rekommenderas Läs mer
    Tverin Health
    4.9 / 5 i betyg — 95 omdömen
    Badge2019
    "Kiropraktor behandling, mycket trevligt bemötande och seriöst intryck. Jag är mycket nöjd med min behandling och kommer absolut boka honom i"
    Nicklas I
  • 2014-08-26

Ulf K skrev om Kungsholmskotan
    ont i ryggen, hon mjukade upp lederna, så det blev mycket bättre. Läs mer
  • 2014-08-26

Frida B skrev om Kungsholmskotan
    Helene är mycket kunnig och proffsig! Läs mer
    Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    4.6 / 5 i betyg — 272 omdömen
    Badge2020
    "Behandling Blev bemött på ett trevligt och perfekt sätt Mina förväntningar var/är att bli bra från det jag behandlats för. det har vi inte"
  • 2014-08-25

Erik K skrev om Kungsholmskotan
    Jag var i akut behov av kiropraktik för min rygg och Ryggkotan/Helene Larsson kunde ta emot mig med kort varsel.
    Efter att ha beskrivit problemet fich jag behandling totalt tre gånger. Det har känts bättre och bättre efter varje gång. Jag uppfattar Helene som mycket kompetent i både teori och praktik. Hon har även den erfarenhet som behövs för att man som patient ska känna sig trygg. Läs mer
  • 2014-07-31

Christer W skrev om Kungsholmskotan
    Mycket nöjd Läs mer
  • Reco tipsar!
    Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    5.0 / 5 i betyg — 22 omdömen
    Badge2019
    "mycket trevligt bemött! Alla förväntningar införlivats. Mår så mycket bättre och har redan rekommenderat er och kommer gärna tillbaka."
  • 2014-06-29

Lotta W skrev om Kungsholmskotan
    Samma dag jag ringde fick jag en tid. Fick bra hjälp och tips på vad jag själv kan tänka på för att bli bättre. Läs mer
  • 2014-06-29

Lennart R skrev om Kungsholmskotan
    Trevligt bemötande känner gott förtroende för hennes kunskaper
    extra plus för att man får behandling på utsatt tid. Läs mer
    Access Rehab - Vasastan
    4.7 / 5 i betyg — 896 omdömen
    Badge2020
    "Jätteduktiga och super trevliga."
  • 2014-06-27

Patrik W skrev om Kungsholmskotan
    Bra och trevligt bemötande. Kunnig. Kan rekommenderas! Läs mer

Bästa Kiropraktorerna nära Kungsholmskotan:

Johan B Johan B tycker:
“Besöket blev trevligt och fört...” Läs mer
Joylife Solna (8.0km)