Kungsholmskotan

Lyckselevägen 75, 162 67 Vällingby — Visa karta

Hos kiropraktor Helene Larsson får ni alltid råd kring träning och stretching så att ni själva kan arbeta vidare även efter avslutad eller pågående behandling. Varmt välkomna!
Stationsgränd 16, plan 5, 18450, ÅKERSBERGA
FixaRyggen.nu
Karl T:
Jag hade under en tid haft ont i höften och hört av en anhörig att FixaRyggen skulle vara bra på att hjälpa mig. Så jag bokade en tid och gi...

Kiropraktorer nära Kungsholmskotan:

Indalsbacken 2, Vällingby
Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Läs mer ›
Johan B:
Besöket blev trevligt och förtroendeingivande. Uppskattade den noggranna introduktionen. Märktes att han var modernt utbildad - satte hela...

Tingsvägen 17, SOLLENTUNA
På Öhrns Naprapatmottagning tar vi hand om dig på ett professionellt sätt i alla... Läs mer ›
Majken G:
alltid lika trevligt bemötande här! Mycket bra!

Läs vad 10 kunder tycker om Kungsholmskotan

• Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Kungsholmskotan
    Vänligt och proffsigt bemötande.
    Sökte denna gången för stela axlar och nacke efter en stressig höst.

Har varit hos Helena tidigare och vet att hon är den som kan göra något åt mina besvär. Litar fullt ut på hennes behandling.
  • Anders A
    Anders A skrev om Kungsholmskotan
    Helene Larsson har enligt min meningen ett mycket proffesionellt bemötande och en inställning att komma till roten av problemet!
    Jag kan inget annat än att starkt rekommendera Helene, hon har gjort min vardag lättare då jag tidigare hade stora ryggproblem.
  • Helene G
    Helene G skrev om Kungsholmskotan
    En mycket bra kiropraktor. Professionell och bra på att förklara när man har frågor. Hon lägger stor vikt vid att även behandla spända muskler. Jag har träffat henne vid fyra tillfällen och går gärna dit igen. Rekommenderas
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Kungsholmskotan
    ont i ryggen, hon mjukade upp lederna, så det blev mycket bättre.
  • Frida B
    Frida B skrev om Kungsholmskotan
    Helene är mycket kunnig och proffsig!
  • Erik K
    Erik K skrev om Kungsholmskotan
    Jag var i akut behov av kiropraktik för min rygg och Ryggkotan/Helene Larsson kunde ta emot mig med kort varsel.
    Efter att ha beskrivit problemet fich jag behandling totalt tre gånger. Det har känts bättre och bättre efter varje gång. Jag uppfattar Helene som mycket kompetent i både teori och praktik. Hon har även den erfarenhet som behövs för att man som patient ska känna sig trygg.
  • Christer W
    Christer W skrev om Kungsholmskotan
    Mycket nöjd
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Kungsholmskotan
    Samma dag jag ringde fick jag en tid. Fick bra hjälp och tips på vad jag själv kan tänka på för att bli bättre.
  • Lennart R
    Lennart R skrev om Kungsholmskotan
    Trevligt bemötande känner gott förtroende för hennes kunskaper
    extra plus för att man får behandling på utsatt tid.
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Kungsholmskotan
    Bra och trevligt bemötande. Kunnig. Kan rekommenderas!

Lyckselevägen 75, 162 67 Vällingby