Kvd Bilpriser AB

2.0

3 omdömen om Kvd Bilpriser AB

ANDRIJA V
Skrev om Kvd Bilpriser AB

Du kan inte köpa en bil till ett fast pris 48 timmar före auktionen! Jag väntade på auktionsdagen, men fortfarande köpte någon den till ett fast pris bara några timmar innan. När jag ringde dem motiverade de sig med lögner. ett mycket lettsagt företag kommer att rapportera dem till kundskyddsbyrån.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Johan Kenth-Philip Johnny S

I särklass det sämsta bilköp jag gjort. Det här är en följetong utan dess like, försök ha tålamod att hänga med i historien. Köpte en Peugeot 308 SW från KVDs bilauktion under slutet av 2018. En bil som enligt KVDs egna s.k. "utförliga tester" hade gått igenom granskning med bra betyg, över förväntat på en bil som rullat 11000 mil. Vid uthämtning av bilen poängterade jag rattfrossa vid inbromsning, något KVDs representant hävdade berodde på ytrost på skivorna eftersom bilen stått ett tag, vilket kunde varit...

Lars S
Skrev om Kvd Bilpriser AB

Allt stämde som kvd skrivet om bilen. Trevlig personal. Mycket nöjd

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil