Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Södermalm Lagerstedts Bil Högdalen

Lagerstedts Bil Högdalen

Harpsundsvägen 207, 124 59 Bandhagen — Visa karta

Välkommen! Lagerstedts Bil har med sina tre anläggningar och drygt 30 anställda mycket stora resurser och hög kompetens. Med möjlighet att, oavsett bilmärke, ge fullservice åt både enskilda personbilar och företags hela vagnparker.

Läs vad 7 kunder tycker om Lagerstedts Bil Högdalen

• Cherstin R
    Cherstin R skrev om Lagerstedts Bil Högdalen
    Inte nöjd, lång handläggnings tid. Backjobb på färgen och stora mellanrum vid lysena bak. Färgen blev bättre. Men ingen åtgärd vid lysena!!! Vad kan jag göra få att få det åtgärdat??? Läs mer
  • Erind P
    Erind P skrev om Lagerstedts Bil Högdalen
    Vill boka om en tid för reparation. Har ringt 3 gånger inom en vecka men de är upptagna så samtalet går vidare till växeln. De lovar att lämna ett meddelande till verkstaden så att jag blir uppringd men det har aldrig hänt. Jag ringer igen och får samma svar: vi lämnar ett meddelande.
    RIKTIGT USELT! Läs mer
  • Helene H skrev om Lagerstedts Bil Högdalen
    Vi har lämnat in flera bilar på skadeverkstan och har alltid fått trevligt bemötande. Rolf W är en utmärkt skadereglerare alltid hjälpsam och trevlig. Ringer alltid och berättar om det är något särskilt. Kan varmt rekomendera denna verkstad.
    Helene Läs mer
  • albert s skrev om Lagerstedts Bil Högdalen
    Dyrt! Omdömet avser deras verkstad i Skarpnäck.

Vad sägs om 494:-* för lackinspektion som jag inte bett om men som tydligen biltillverkaren kräver vid auktoriserad service. Det handlar alltså inte om någon åtgärd utan bara traska ett varv runt bilen och sätta några ringar på ett papper. 494:-!

Service för 6097:-. I service ingick olje- och oljefilterbyte, byte av luftrenarfilter, lite allmän översyn enligt specifikation och den oumbärliga lackinspektionen.

Felsökning verkar kosta 1031:- även om det tar 3 minuter att utföra, så det gäller att tänka sig för innan man frågar vad det kan vara för fel på något. Kanske helt normalt för en auktoriserad verkstad men det var sista gången jag satte min fot där. Återgår till den hederliga lilla verkstad som jag använt i många år.

*Alla priser angivna inklusive moms. Läs mer
  • Kris A skrev om Lagerstedts Bil Högdalen
    Okunnigt och otrevligt bemötande när vi ville få åtgärdat ett fel på garantin på en ny volkswagen årsmodell 2017. Välj en annan verkstad! T ex "Din Bil" , "Folkadoktorn" eller "Olofsson Bil" ger ett proffsigt och korrekt bemötande.
    Förstår inte att dom får kallas "auktoriserad verkstad". Läs mer
  • Reik S skrev om Lagerstedts Bil Högdalen
    Första gången och inte nöjd alls. Hade två kuponger i brevlådan - gratis hyrbil och 450 kr rabatt i samband med servicen. Jag mejlade dem i förväg o frågade om dem gäller när jag boka en service och dem mejlade tillbaks "ja dom gäller så ta med dom" så jag använde hybil kupongen och när jag hämtade min bil på kvällen fick jag inte använder andra rabattkupongen, WTF! Service kostade 6700 kr däremot, svindyrt. Men i alla fall går jag nånannanstans nästa år. Läs mer
  • Ted P skrev om Lagerstedts Bil Högdalen
    Var här med en Ford som hade trasig AC för ett par månader sedan. Servicen var bra och personalen trevlig. Fick ett tydligt prisförslag so kändes rimligt. Skulle åka hit igen nästa gång bilen går sönder. Läs mer
    Jonas F gillar detta

Bästa bilverkstäderna i Stockholm: