Alla kategorier Frisör Dalarna Ludvika Lailas Frisörsalong

Äppelstigen 6, 771 43 Ludvika — Visa karta

Jakobsbergsplatsen 1 A, 72461, Västerås
Salong Wauge
Susanne L:
Emelie är mycket kunnig och man får ett härligt omhändertagande. Hon är ödmjuk inför uppgiften, men ändå inte rädd för att råda och fatta b...

Läs vad 2 kunder tycker om Lailas Frisörsalong

• Daniel B
    Daniel B skrev om Lailas Frisörsalong
    Jag tillhör dom som tycker att en klippning (för en enkel frisyr) efter lite mekanisering och effektivisering skulle vara möjlig att genomföra på 10 minuter till en kostnad av 150 kronor. I Sverige tycks det dock inte finnas några frisörer som arbetar mot ett sådant mål.

I brist på bättre testade jag Lailas Frisersalong och blev positivt överraskad. Drop in med filosofin först där först klippt Måndag till Fredag kl 9 till 18 och Lördag från 8 till 12 (+ stannar så länge det finns kunder). Under dom cirka 30 minuter som det tog att korta av mitt hår pratade hon sedan lagom mycket (varken långtråkigt eller öronskav) och la inte näsan onödigt mycket i blöt.

Resultatet blev bra och priset, 240 kr var fördelaktigt. Så länge jag inte hittar någon frisör som erbjuder effektiva 10-minuters klippningar kommer jag därför med största sannolikhet att gå dit igen.

OBS!: Frisörsalongen ligger på Storgatan 18 och inte Äppelstigen som anges här i Reco.
  • Johan W
    Johan W skrev om Lailas Frisörsalong
    Frisersalong med låga priser och drop-in. Klippningarna blir bra och är helt klart prisvärda. Oftast en viss väntetid eftersom drop-in är tillämpad, så om klippningen inte är akut kan det vara bra att snabbt titta in under vissa tider på veckan för att se när det är lämpligt att sätta sig i kö.

Äppelstigen 6, 771 43 Ludvika