Alla kategorier Radio Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Lars Bengtsson Ljud/Video Euronics

Lars Bengtsson Ljud/Video Euronics

Sankt Eriksplan 6B, 113 20 Stockholm — Visa karta

Lars Bengtsson är en av Sveriges ledande butiker inom ljud och bild. Vi strävar efter att alltid ha samma pris i butik som på nätet, för att du som kund ska känna att du får samma bemötande av oss oavsett köpkanal.

Vi erbjuder hjälp med transport och installation i hela Stockholms-området, och våra professionella installatörer hjälper till med att uppfylla dina drömmar om ljud och bild.

Vår policy under alla år har varit hög servicenivå god produktkännedom samt ett sortiment med både kvalitet och bredd. I lokalerna har det varit radioaffär sedan mitten av 1920-talet och är sedan dess ett känt inslag i gatubilden.

Lars Bengtsson Ljud/Video ingår i Euronics, som är rikstäckande i Sverige samt en av de största kedjorna inom hemelektronik i Europa med mer än 6.500 butiker.

Välkommen in till vår butik så berättar vi gärna mer om oss samtidigt som vi hjälper dig med just dina behov inom ljud och bild!

Läs vad 109 kunder tycker om Lars Bengtsson Ljud/Video Euronics