Lensway.se

3.5

14 omdömen om Lensway.se

Marcus E
Skrev om Lensway.se

Väntst i över två veckor på mina linser nu... Alltid snabb leverans ...jovisst. Och prisgarantin gäller visst inte då dem är långt från billigast. Helt värdelöst företag.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

NINA A
Skrev om Lensway.se

Proffessionella och trevliga! Noggranna och tydliga, rekommenderas

Joakim L
Skrev om Lensway.se

Bra och trevlig service från Evelin på Lensway Kundtjänst! I övrigt nöjd med Lensway

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

MICHAEL W
Skrev om Lensway.se

Beställde, och betalade direkt med kort, slipade glasögon där ena glaset vid leverans inte satt ordentligt på plats. Retur och Lensway la en ny beställning (på faktura). Nästa leverans, de hade lagt in fel värden i receptet och glasögonen var på tok för starka. Retur igen. Faktura krediterades efter några påminnelser och ungefär 2 veckor efter returen. Den första beställningen som returnerades tidigt i augusti, har 4 veckor senare inte återbetalats, trots c;a 5-6 mail. Sällan har jag skådat sådan oordning och dåligt hanterad retur.

Dennis L
Skrev om Lensway.se

när det gäller linser så friskriver Lensway sig från allt ansvar beställde toriska i min styrka och månadslinser från samma märke som ja köpt via optiker men bara för ja inte köpte exakt samma lins och de ja fått är defekta säger de att ja har gjort fel riktigt jävla pajasföretag som inte tar ansvar!

Thomas c
Skrev om Lensway.se

Bra priser och snabb frakt. Jag är helnöjd med lensway :)

Bitte S
Skrev om Lensway.se

LensWay säljer glasögon till väldigt bra priser på nätet. Men i höst tävlade de ut massor av gratis glasögon via sin Facebooksida och jag hade turen att vinna. För att kunna ange rätt styrka besökte jag en jättebra optiker i Barkarby som rekommenderas på Lensways hemsida och där jag som LensWaykund fick bra rabatt på synundersökning. Jag valde bågar, fyllde i uppgifter från optikern och la min beställning till LensWay en fredag. På tisdagen hade jag glasögonen i min hand! Snygga, lätta, sitter perfekt! Det kan inte bli bättre! Jättenöjd!

asda a
Skrev om Lensway.se

skitföretag med skitkundservice - "du som kund är viktig för oss" i helvete heller att man e och numera var

Magnus A
Skrev om Lensway.se

Bra hemsida och priser och jag fick en underbar supportperson i telefonen när jag behövde hjälp. Tilläggas ska att jag endast beställer linser en gång per år inför sommaren. :-)

Sara S
Skrev om Lensway.se

Lensway är riktigt bra på att leverera linser snabbt och smidigt. Gillar hur de effektivt kommunicerar med en från köp till leverans. Priserna vet jag inte om de är billigast på marknaden, men efter många år nu köper jag linser på Lensway, priserna är bra och de är snabba. Beställer alltid i sista sekund och uppskattar därför deras leveranstider, de har nu oxå utvecklat sätt för att påminna mig i tid.

HENRIK B
Skrev om Lensway.se

Har bara beställt linser från dem en gång. Priset riktigt bra och leveranstiden imponerande. Lade ordern natten till söndag, fick orderbekräftelse söndag kl 17 och hade linserna med posten på måndag vid lunchtid.

Per W
Skrev om Lensway.se

Jag har de senaste åren handlat flera par glasögon från Lensway, både vanliga och slipade solglasögon. Varje gång har jag blivit supernöjd. Jag har även köpt två par till min fru, även hon blev supernöjd. I julas köpte ett par till min mamma som har svårt att ta sig till en optiker men hon gillade dem inte. Inget konstigt med det - hon hade ju inte varit med och provat. Eftersom de lämnar tre månaders full returrätt så tog jag med glasögonen till butiken i Stinsen shoppingcenter. Inga problem. Då passade jag på att be dem...

D G
Skrev om Lensway.se

Beställde linser över nätet. Bra pris och snabb leverans. Har dock bara använt dem en gång inte varit i kontakt med kundservice.

Eva S
Skrev om Lensway.se

Varning för att beställa glasögon från Lensway . jag gjorde misstaget den 28 maj, efterlyste dem hos Ida på Kundtjänsten den 9/6, hon lovade att de skulle komma 15/6. De kom inte. Enligt Lisa skulle de packas samma dag och komma inom 2-3 dagar. De kom inte den 18 juni heller. Orsaken enl Linda var att glasen blivit dubbelbeställda och därför - avbokade!!! Ny beställning påstås gjord 17/6 och den ska komma om 7-10 dagar. Glasen beställs från både inom och utanför EU ... ==== Fjärde ombeställningen av mina glasögon av Lensway...