Liding Byggentreprenad AB

4.0

10 omdömen om Liding Byggentreprenad AB

Daniel Ö
Skrev om Liding Byggentreprenad AB

Tack för en bra upplevelse! Har tidigare haft mindre roliga entreprenader men denna gång otroligt bra planerat, ordning och reda och inte minst ett superbra jobb! Tack för jobbet med vår pool med pooldäck

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Mikael G
Skrev om Liding Byggentreprenad AB

Vill varna alla kunder från all kontakt med detta företag. Jag blev tyvärr utsatt för detta via mitt försäkringsbolag där Liding Bygg inkom med utlåtanden som innehöll flera faktafel vilket skulle leda till att jag inte får någon ersättning för min skada. Det tvingade mig till att bekosta egen VVS firma för att komma med korrekt utlåtande om min anläggning. Förutom allt trassel Liding Bygg lyckades åstadkomma så blev jag konsekvent otrevligt bemött och fick aldrig slutföra mitt resonemang. När jag försökte det blev jag skrattad åt. Stor varning för detta företag!

Mais A
Skrev om Liding Byggentreprenad AB

Vi anlitade Liding efter vi hade fått vattenskada i badrummet. vi är nöjda med slutprodukt trots lite lite förseningar här och där. Vi har fått duktiga handverkare som utfört jobbet.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Rolf N
Skrev om Liding Byggentreprenad AB

Utmärkt från start till färdigt badrum. Vi hade ingen tidspress, fuktskada skulle torkas ut och ny golvbrunn bilas upp i betong platta. Bra hantverkare som höll kvalité, röris,el, plattsättare och snickare kanon. Liding kan vi rekommendera mvh Kerstin&Roffe

Conny G
Skrev om Liding Byggentreprenad AB

Jag fick en stor vattenläcka och i samråd med mitt försäkringbolag rekomenderade de Liding Byggentreprenad AB som åtog sig ett helhetansvar. Vägar revs och byggdes upp, nytt kök monterades, ny eldragning samt spackling och målning mm. Innan arbetet startade lämnade Liding en detaljerad kostnadskalkyl samt tidsplan som uppfylldes i sin helhet. Liding Byggentreprenader AB har utfört arbetet med mycket hög kvalitet och jag slapp all fusk och strul. Jag rekomederar Liding Byggentreprenaders AB

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Thomas N
Skrev om Liding Byggentreprenad AB

Snabba och bra att ha att göra med. Bra hantverkare. Trevliga. Borttag av vägg och golv. Ny parkett, målning tak och lagning av vägg/tak

LINUS H
Skrev om Liding Byggentreprenad AB

Mycket nöjd! Svarade alltid i telefon, höll tidsplanen och jobbet blev kanon! Tack igen!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Gun E
Skrev om Liding Byggentreprenad AB

Vi fick en rejäl vattenskada från kök o ner till tvättstugan mitt i julhelgen. Anmälde skadan till If som rekommenderade Liding bygg. Martin Björkroos kommer till oss omgående o lokaliserar problemet. Någon dag senare har vi en hel stab här med hantverkare som ger oss en provisorisk lösning. Alla hantverkare har gjort ett fantastiskt gediget arbete. Samtliga dessutom mkt trevliga. Vi har nu en fin tvättstuga igen samt känner oss väldigt trygga med allt underarbete, nya rör etc etc allt utfört enl nu gällande normer. Rekommenderas varmt! Gun o Sven

Liding B gillar detta
ELL F
Skrev om Liding Byggentreprenad AB

Fick hjälp med totalrenovering av min lägenhet efter en brand. Otroligt hjälpsamma, allting har blivit precis som vi ville och Liding Bygg har varit extremt lyhörda för våra önskemål. Har fått bra, tydliga och tålmodiga svar på mina många, oroliga frågor och upplever att renoveringen skett i snabb takt (vissa fördröjningar men det berodde oftast på leveranstid från t ex IKEA). Har aldrig varit problem att vara i lägenheten samtidigt som arbeten utförts heller. Det har varit otroligt skönt att få hjälp med hela renoveringen...

Liding B gillar detta
Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

PAULINA K
Skrev om Liding Byggentreprenad AB

Det tog 8 månader för företaget att åtgärda mitt badrum. Jättedålig kontakt med Martin. Han visade inte respekt mot mig som kund och blev arg när jag bad om Rut-avdraget. De var kraftigt försenade i leveransen. Väldigt missnöjd med samarbetet även om badrummet blev bra till slut.

Svar från Liding Byggentreprenad AB

Hej Paulina, vi är hemskt ledsna för detta och hade gärna velat komma i kontakt med dig för att reda ut vad det är som har hänt så att vi kan förbättra oss i framtiden. Vi kan dessvärre inte se att du är eller har varit kund hos oss på Liding och därför behöver du kontakta oss för att vi ska kunna titta vidare på ditt ärende. Vi ber dig därför kontakta oss på kontakt@liding.se så att vi kan ta det vidare därifrån. Väl mött/ Lena på Liding.