Liding Byggentreprenad AB

Garpenbergsgatan 2, 163 53 Spånga — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Liding Byggentreprenad AB

• 2020-04-30

Mais A skrev om Liding Byggentreprenad AB
    Vi anlitade Liding efter vi hade fått vattenskada i badrummet. vi är nöjda med slutprodukt trots lite lite förseningar här och där.
    Vi har fått duktiga handverkare som utfört jobbet. Läs mer
  • 2020-04-25

Rolf N skrev om Liding Byggentreprenad AB
    Utmärkt från start till färdigt badrum. Vi hade ingen tidspress, fuktskada skulle torkas ut och ny golvbrunn bilas upp i betong platta. Bra hantverkare som höll kvalité, röris,el, plattsättare och snickare kanon.
    Liding kan vi rekommendera mvh Kerstin&Roffe Läs mer
  • Conny G

2020-04-25

Conny G skrev om Liding Byggentreprenad AB
    Jag fick en stor vattenläcka och i samråd med mitt försäkringbolag rekomenderade de Liding Byggentreprenad AB som åtog sig ett helhetansvar.

Vägar revs och byggdes upp, nytt kök monterades, ny eldragning samt spackling och målning mm.

Innan arbetet startade lämnade Liding en detaljerad kostnadskalkyl samt tidsplan som uppfylldes i sin helhet.

Liding Byggentreprenader AB har utfört arbetet med mycket hög kvalitet och jag slapp all fusk och strul.

Jag rekomederar Liding Byggentreprenaders AB Läs mer
  • 2020-04-24

Thomas N skrev om Liding Byggentreprenad AB
    Snabba och bra att ha att göra med. Bra hantverkare. Trevliga. Borttag av vägg och golv. Ny parkett, målning tak och lagning av vägg/tak Läs mer
  • LINUS H

2020-04-24

LINUS H skrev om Liding Byggentreprenad AB
    Mycket nöjd! Svarade alltid i telefon, höll tidsplanen och jobbet blev kanon!

Tack igen! Läs mer
  • 2020-04-24

Gun E skrev om Liding Byggentreprenad AB
    Vi fick en rejäl vattenskada från kök o ner till tvättstugan mitt i julhelgen.
    Anmälde skadan till If som rekommenderade Liding bygg. Martin Björkroos kommer till oss omgående o lokaliserar problemet.
    Någon dag senare har vi en hel stab här med hantverkare som ger oss en provisorisk lösning.
    Alla hantverkare har gjort ett fantastiskt gediget arbete. Samtliga dessutom mkt trevliga. Vi har nu en fin tvättstuga igen samt känner oss väldigt trygga med allt underarbete, nya rör etc etc allt utfört enl nu gällande normer.
    Rekommenderas varmt!
    Gun o Sven Läs mer
    Liding B gillar detta
  • Ell F

2020-04-23

Ell F skrev om Liding Byggentreprenad AB
    Fick hjälp med totalrenovering av min lägenhet efter en brand. Otroligt hjälpsamma, allting har blivit precis som vi ville och Liding Bygg har varit extremt lyhörda för våra önskemål. Har fått bra, tydliga och tålmodiga svar på mina många, oroliga frågor och upplever att renoveringen skett i snabb takt (vissa fördröjningar men det berodde oftast på leveranstid från t ex IKEA). Har aldrig varit problem att vara i lägenheten samtidigt som arbeten utförts heller. Det har varit otroligt skönt att få hjälp med hela renoveringen och att inte behöva planera någonting själv utan bara haft hjälp från duktiga byggledare som tar hand om allt det praktiska efter mina önskemål. T ex fick vi nästan identiskt kök som innan utan att behöva göra annat än välja skåpluckor och bänkskiva. Är 100% nöjd! Läs mer
    Liding B gillar detta
  • 2020-01-24

PAULINA K skrev om Liding Byggentreprenad AB
    Det tog 8 månader för företaget att åtgärda mitt badrum. Jättedålig kontakt med Martin. Han visade inte respekt mot mig som kund och blev arg när jag bad om Rut-avdraget. De var kraftigt försenade i leveransen. Väldigt missnöjd med samarbetet även om badrummet blev bra till slut. Läs mer
    2020-04-24 Liding B svarar PAULINA K
    Hej Paulina, vi är hemskt ledsna för detta och hade gärna velat komma i kontakt med dig för att reda ut vad det är som har hänt så att vi kan förbättra oss i framtiden. Vi kan dessvärre inte se att du är eller har varit kund hos oss på Liding och därför behöver du kontakta oss för att vi ska kunna titta vidare på ditt ärende. Vi ber dig därför kontakta oss på kontakt@liding.se så att vi kan ta det vidare därifrån. Väl mött/ Lena på Liding.

Garpenbergsgatan 2, 163 53 Spånga