Lidingö Bilforum AB

Lidingö Bilforum AB

Välkommen till Lidingö Bilforum!

Vår målsättning är att skapa långsiktiga kundrelationer med nöjda kunder i hela landet genom att leverera fina bilar med bra historik. Vi vet att en nöjd kund är den bästa sortens reklam och därför presterar vi för att du ska bli nöjd med din nya bil, oavsett om du letar efter en sportbil eller familjekombi. En bilaffär hos oss ska kännas trygg och gynna både dig och oss.

Vi gör gärna en fri värdering av din bil och kan även hjälpa dig att sälja den. Vill du köpa en bil av oss tar vi självklart din gamla bil i inbyte, för att göra affären enklare för dig. Vår process är enkel: vi köper in en bil, tar den till verkstad och på rekond för att den ska vara i bästa skick, du provkör bilen och sedan genomför vi en eventuell affär.

Läs vad 15 kunder tycker om Lidingö Bilforum AB 2

• Fredrik L
    2021-05-08
    Åkte ner till Lidingö från Norrbotten för att köpa en Audi A4 Allroad på Lidingö bilforum. Klockren service från Amanda där hon bland annat erbjöd sig att hämta upp mig från Stockholm C när jag anlände med tåget, detta var mycket uppskattat! På eget initiativ såg de till att ordna fram dubbade vinterdäck till bilen så att jag skulle kunna känna mig säker på vinterväglaget uppe i norr.

På hemfärden visade det sig att en positionsgivare till halvljusen var trasig, detta ordnade LBF upp otroligt smidigt och utan gorm.

Jag är otroligt nöjd med hur LBF har hanterat försäljningen och framförallt min nya bil!
    2021-05-05
    Bra och trevligt bemötande och med bra service vid köp av bil
    2021-05-03
    Köpte en volvo v40, för ett rimligt pris! Fin personlig service hela vägen, och jag kan verkligen rekommendera Bilforums alla anställda att köpa bil hos dem, dessutom praktiskt för mig som Lidingöbo att låta dem ta han om däckbyte och service i framtiden! Jag kan bara gratulera mig själv till en bra bilaffär och önska dem lycka till i företaget🙏
    2021-05-01
    Fantastiskt fint bemötande och service från alla som arbetade i butiken.
    2021-05-01
    Köpte Audi A6 och är jätte nöjd.
    Trevlig personal och proffs.Bilen levererad hem efter önskemål.Bra företag.
    Rafal.
    2021-04-29
    Köpte bil av mycket trevlig och kunnig säljare. Föreaget levde verkligen upp till de förväntningar man hade dvs att bilen var precis så fin och gick så bra som annonsen utlovade.
    Snabb och smidig affär.
    Matz
    Köpte bil
    Mycket fint mottagande med bästa service
    Bmw 320 som 18 års present till min dotter
    Bra attityd hos den kvinnliga säljaren fixa ett misstag utan problem
    2021-04-28
    Jag köpte en Tesla. Bytte in vår bil och dotterns bilar. Smidig hantering, seriös prissättning på inbytesbilarna och på Teslan. Enkel hantering. Uppmärksam och mycket trevligt personal.
    Rekommenderas.
    2021-04-28
    Ny kund med behov av rådgivning kring förvaring däck och kommande service.

Fick mycket bra hjälp.

C
    2021-04-28
    Sålde bil genom Lidingö Bilforum!
    Allt ordnades snabbt , smidigt och bekvämt!
    Mycket trevligt bemötande! Tack!
    2021-04-28
    Snabbt och smidigt. Inget krånglande och fick hjälp med att lösa lånet + pengarna på kontot direkt.
    2021-04-28
    Snabbt och smidigt. Trevligt bemötande.
  • LINUS G
    2020-12-05
    Serviceminded!
    Väldigt trevliga säljare och som gjorde allt extra för att affären skulle kännas bra. Körde där ifrån med ett stort leende på läpparna.
  • MATIAS P
    2020-11-24
    Alltid pålästa. Alltid vänliga. Alltid med kunden i fokus. Jag kan varmt rekommendera gänget på Bilforum, både för sälj och köp. Klassisk bilhandel som tar ansvar och följer upp. 3 bilaffärer som alla varit toppklass. Keep it up!