Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Lidingö Lidingö Bilteknik AB

Ekholmsnäsvägen 42, 181 41 Lidingö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Lidingö Bilteknik AB

• Ann A
    Ann A skrev om Lidingö Bilteknik AB
    Haft bilen på service här 2 gånger. Förra året började oljelampan lysa dagen efter service. Åkte tillbaka och berättade att lampan börjat lysa efter de bytt oljan, fick ett väldigt tråkigt bemötande av servicetekniker Peter. Tänkte ge dem en chans till då alla kan göra fel. Servade bilen där idag, när jag åkt hem upptäcktes ett dieselläckage. Fick åka tillbaka och fick återigen inget trevligt bemötande från Peter. Han sa mer eller mindre att sådant kan hända och gick därifrån. Inte ens en ursäkt. Jag förstår självklart att alla kan göra fel. Men 2 av 2 gånger är absolut en gång för mycket. Ni har förlorat en kund pga dåliga bemötande och dålig service. Läs mer
  • Mikael
    Mikael skrev om Lidingö Bilteknik AB
    Efter varje bilservice har en Xenonlampa gått sönder (kostnad ca 1300 kr). Om det hade gjort det en gång OK men inte efter varje service dvs tre gånger.
    Jag begärde en offert på att byta bromsbackar på bilen och jag sa tydligt om det kostar mer än 5000 kr ska ni inte åtgärda felet. Lämnade in bilen på morgonen och på eftermiddagen ringer Lasse och säger att kostnaden blir ca 9000 kr. Informerade Lasse om att ni behöver inte åtgärda felet. Tyvärr svarade han att vi har redan åtgärdat bromsarna. Jag sa att det inte var OK, men fick ingen rabatt. Det var bara att betala. När vi körde ut efter bromsbacksbytet så var en Xenonlampa trasig, igen!!!!!!.
    Numera går jag till ett annat bra bilföretag på Lidingö som inte lurar kunden. Läs mer
    Mikael gillar detta
  • Lars A
    Lars A skrev om Lidingö Bilteknik AB
    Urusel service, utger sig för att vara professionella men trots det så startar inte bilen veckan efter "reparationen". Jag kom in med bilen förra veckan och då strulade motorn och krävde cirka tio omstartningar innan motorn gick igen. Personalen var väldigt trevlig. Min serviceteknikner var Peter, han var trevlig, men jag är osäker på om han verkligen listade ut felet med motorn. De blev klara med motorn på mindre en ett dygn vilket var fantastiskt snabbt och bilen strulade inte. Men nu igår när jag försökte starta bilen så gick den inte igång. Jag betalade 4500:- för min service och nu funkar inte bilen, jag har ringt och frågat om jag skulle kunna få gratis service eller iallafall service till ett reducerat pris, men nix. Jag fick ett otrevligt svar och de sa att det stod glasklart i användarvillkoren att om bilen strular och man inte har betalat 500:- extra för deras försäkring så får man ingen hjälp. Det nämndes inget om någon försäkring när jag var på verkstaden. Väldigt tråkigt tycker jag. Läs mer
    Mikael gillar detta
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Lidingö Bilteknik AB
    Trevlig personal, bra mekaniker men undvik deras så kallade uppgradering av bilen programvara. Blev så missnöjd över hur min bil gick efter deras uppgradering av bilen att jag va tvungen att sälja den, mådde dåligt när jag körde den. Kan rekommendera dom men gör INTE deras uppgradering Läs mer
  • Henry D
    Henry D skrev om Lidingö Bilteknik AB
    Sveriges bästa Volvo-verkstad utan kategorier. Vänlig och personlig service. De kom till och med och hämtade min bil vid bostaden. Återkopplingen var bra och tydlig. Det blev inga överraskningar. Absolut prisvärt.

Kan varmt rekommenderas. Det är värt en omväg för att komma till denna verkstad. Jag fick även låna en cykel.

Jag har en vän som har en Ford. Samma sak här, ett kvalitetsföretag. Läs mer
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Lidingö Bilteknik AB
    Trevligt bemötande, snabb och bra service till fast pris: jag kommer gärna tillbaks!
    Volvoägare i city Läs mer

Tegeluddsvägen 82, 11528, Stockholm