Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Lidingö Lidingö Bilteknik AB

Ekholmsnäsvägen 42, 181 41 Lidingö — Visa karta

Missionsvägen 60, 16733, BROMMA
Bromma Bil och Motor
Maria Ulrika L:
Trevligt bemötande med bra service.

Bilverkstäder nära Lidingö Bilteknik AB:

Tegeluddsvägen 82, Stockholm
Kjell R:
Jag fick ett gott intryck av kundmottagaren och utlovat pris hölls. Jag är mycket nöjd och kommer att återkomma.

Tegeluddsvägen 82, Stockholm
Bucklor, repor eller kantstött stötfångare? Med moderna tekniker får vi din bil ... Läs mer ›
Karl-erik H:
Fick snabbt en tid för att laga flera lackskador runt bilen. Klart på tre dagar och före utsatt tid! Min lekmannabedömning är att jobbet är ...

Oxenstiernsgatan 21-23, STOCKHOLM
Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och r... Läs mer ›
Bengt Olov E:
Extremt bra service! De reparerade vår bil samma dag som den gick sönder så att vi på kvällen kunde åka på vår semester som planerat.

Valhallavägen 161, STOCKHOLM
Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säke... Läs mer ›
Marie Ulla Birgitta S:
Perfekt bemötande och service utförd snabbt o proffsigt

Läs vad 5 kunder tycker om Lidingö Bilteknik AB

• Mikael
    Mikael skrev om Lidingö Bilteknik AB
    Efter varje bilservice har en Xenonlampa gått sönder (kostnad ca 1300 kr). Om det hade gjort det en gång OK men inte efter varje service dvs tre gånger.
    Jag begärde en offert på att byta bromsbackar på bilen och jag sa tydligt om det kostar mer än 5000 kr ska ni inte åtgärda felet. Lämnade in bilen på morgonen och på eftermiddagen ringer Lasse och säger att kostnaden blir ca 9000 kr. Informerade Lasse om att ni behöver inte åtgärda felet. Tyvärr svarade han att vi har redan åtgärdat bromsarna. Jag sa att det inte var OK, men fick ingen rabatt. Det var bara att betala. När vi körde ut efter bromsbacksbytet så var en Xenonlampa trasig, igen!!!!!!.
    Numera går jag till ett annat bra bilföretag på Lidingö som inte lurar kunden.
    Mikael gillar detta
  • Lars A
    Lars A skrev om Lidingö Bilteknik AB
    Urusel service, utger sig för att vara professionella men trots det så startar inte bilen veckan efter "reparationen". Jag kom in med bilen förra veckan och då strulade motorn och krävde cirka tio omstartningar innan motorn gick igen. Personalen var väldigt trevlig. Min serviceteknikner var Peter, han var trevlig, men jag är osäker på om han verkligen listade ut felet med motorn. De blev klara med motorn på mindre en ett dygn vilket var fantastiskt snabbt och bilen strulade inte. Men nu igår när jag försökte starta bilen så gick den inte igång. Jag betalade 4500:- för min service och nu funkar inte bilen, jag har ringt och frågat om jag skulle kunna få gratis service eller iallafall service till ett reducerat pris, men nix. Jag fick ett otrevligt svar och de sa att det stod glasklart i användarvillkoren att om bilen strular och man inte har betalat 500:- extra för deras försäkring så får man ingen hjälp. Det nämndes inget om någon försäkring när jag var på verkstaden. Väldigt tråkigt tycker jag.
    Mikael gillar detta
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Lidingö Bilteknik AB
    Trevlig personal, bra mekaniker men undvik deras så kallade uppgradering av bilen programvara. Blev så missnöjd över hur min bil gick efter deras uppgradering av bilen att jag va tvungen att sälja den, mådde dåligt när jag körde den. Kan rekommendera dom men gör INTE deras uppgradering
  • Henry D
    Henry D skrev om Lidingö Bilteknik AB
    Sveriges bästa Volvo-verkstad utan kategorier. Vänlig och personlig service. De kom till och med och hämtade min bil vid bostaden. Återkopplingen var bra och tydlig. Det blev inga överraskningar. Absolut prisvärt.

Kan varmt rekommenderas. Det är värt en omväg för att komma till denna verkstad. Jag fick även låna en cykel.

Jag har en vän som har en Ford. Samma sak här, ett kvalitetsföretag.
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Lidingö Bilteknik AB
    Trevligt bemötande, snabb och bra service till fast pris: jag kommer gärna tillbaks!
    Volvoägare i city

Ekholmsnäsvägen 42, 181 41 Lidingö