Likana Bygg & Platt AB

Västberga Allé 1, 126 30 Hägersten — Visa karta

Vi på Likana Bygg & Platt har sedan 2010 utfört stora och små byggprojekt av hög kvalitet, till rimliga priser. Vårt mål är att varje renovering ska gå snabbt och smidigt, men ordentligt och med kvalitet. Innan vi påbörjar ett arbete träffar du arbetsledaren och går igenom i detalj vad som ska göras. Vi ställer hellre en fråga för mycket, än en för lite, för att se till att resultatet blir som du tänkt dig.

Vi har våtrumsbehörighet enligt Byggkeramikrådets standard och efter avslutat arbete lämnar vi både garanti och kvalitetsdokument för att du ska känna dig trygg om något mot förmodan skulle gå sönder eller krångla.

Läs vad 19 kunder tycker om Likana Bygg & Platt AB

• Jens E
    Jens E skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Vadim och hans gäng var trevliga, proffsiga och tillmötesgående från början till slut. Fint resultat för ett väldigt bra pris. Läs mer
    Likana Bygg & Platt AB gillar detta
  • Marcus L skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Vi gjorde en omfattande renovering av vår lägenhet och valet föll på Likana, efter en sondering av marknaden. Vi fick ett bra första intryck och priset var rimligt. Vi renoverade samtliga ytskikt, flyttade kök, renoverade badrum, flyttade väggar, drog om el och bytte en stam. Vi är främst imponerade över att man höll tiden och hela renoveringen tog ca 6-7 veckor som utlovat. Man löste även komplikationer som kan uppstå under ett sådant stort projekt utan att bråka om priset, vilket vi uppskattar. Projektledaren var alltid tillgänglig, även på helgen. Efter avslutat arbete, ville vår styrelse i Brf besiktiga, då fanns Likanas projektledare på plats och svarade på ev frågor. Fakturan stämde exakt med offerten, vi har redan rekommenderat våra vänner att anlita Likana. Mycket nöjda! Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Vi anlitade Likana för renovering av vårt badrum. Vid första mötet fick vi genast förtroende för projektledaren Vadim och priset var bra. Projektet fortlöpte bra; de var klara på utsatt tid (20 arbetsdagar) och vi är nöjda med slutresultatet. Alla som arbetade med vårt badrum var noggranna, vänliga och hänsynsfulla. Vid slutbesiktningen hade vi några mindre justeringar som vi ville göra – det var inga problem och löstes snabbt. En sak som verkligen överträffade våra förväntningar var byggstädningen – vårt hem har aldrig varit så rent! Läs mer
  • Gösta E skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Badrumsrenovering till ett bra pris utförd av proffsig och kunnig personal.
    Tidsmarginalen höll exakt på dagen. Läs mer
  • Maud E skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Totalrenovering av badrum. Fint resultat. Jag är nöjd. Kan rekommendera företaget.
    Viktigt att skriva kontrakt när renoveringen ska vara slutförd.
    Jag blev alltid vänligt bemött. De gjorde en bra slutstädning. Läs mer
  • Ursula L skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Likana rev ett sänkt tak och tog fram originaltaket i vår lägenhet från 1913. Det byggdes en vägg och det installerades pardörrar. Allt har även slipats och målats. Det blev precis som vi förväntade oss och allt följde plan efter byggstartsmöte samt slutpris enligt offert. Superduktiga, pålitliga och snabba. Vi kommer använda Likana igen. Läs mer
  • Olof B skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Vi anlitade Likana för en totalrenovering av kök i en lägenhet. Bemötandet under hela projektet har varit mycket bra med snabb och tydlig kommunikation med projektledare, arbetsledare och hantverkare. De har varit flexibla, noggranna, snabba, lyhörda och hjälpt till med lösningsförlag på utmaningar som uppkommit under renoveringen, dessutom trevliga, respektfulla och hjälpsamma i största allmänhet.
    Således kan jag varmt rekommendera företaget och kommer absolut att själv kontakta dem igen vid framtida behov. Läs mer
  • Dennis H
    Dennis H skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Jag anlitade Likana för en ytskiktsrenovering av min lägenhet och jag är väldigt nöjd. Jag fick bra service och kvaliteten i utförandet var väldigt bra. Jag kan absolut rekommendera Likana för bygg- och renoveringsprojekt. Läs mer
  • Martina L skrev om Likana Bygg & Platt AB
    För mig är Likana bygg synonymt med: trevligt bemötande, genuint engagemang, duktiga hantverkare inom alla yrkes professioner, anpassbara, flexibla, löser problem smidigt och enkelt vid krångel, höll rent i resterande lägenhetsytor, tillgängliga, höll löften, prisvärda och ett stort nöje att ha med att göra.

Aldrig sura miner och mötte motgångar med optimism. Tillmötesgående med andra företag då jag hade vattenskada i badrummet och föreningen var inblandade i rivning och torkning.

Jag är SUPERNÖJD med badrummet och kan inget mer säga än att LIKANA bygg har gjort ett fantastiskt jobb och att jag rekommenderar de starkt för andra kunder i behov av renovering. Läs mer
  • Monica P skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Likana har gjort en helrenovering av vårt badrum. Kontakten inleddes med ett besök och en offert. Sedan ett besök på deras kontor då vi gick igenom avtalet, som sedan följdes till punkt och pricka. Vi upplevde priset som bra. Renoveringen tog lite mer än 3 veckor, men då väntade vi på en leverans som kom sent. När dom var här jobbade dom intensivt. Vadim, byggledaren, kom regelbundet på besök och följde arbetet. Även om de olika hantverkarna från Likana inte kunde svenska så bra så fungerade kommunikationen. Dom var alla mycket respektfulla, jättetrevliga att ha att göra med och det kändes som de kunde sin sak. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Björn W skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Helrenovering av Badrum och Kök i Älvsjö.
    Vi valde Likana för deras fina omdömen som dom fått av andra kunder. Vi kan bara Instämma, Likana gjorde ett fantastiskt jobb, mycket kompetenta hantverkare och bra Projektledare. Vi är 100% nöjda med arbetet dom gjort åt oss. Vi kan varmt rekommendera Likana och kommer själva att anlita Likana igen om vi ska bygga om.

Björne och Kicki Läs mer
  • Raud S skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Renoverade vårt badrum med likana på 2 veckor och det blev bättre än vad vi hade förväntat. Alla på likana var också väldigt trevliga!! Kommer använda dem igen!!! Läs mer
  • Hans R skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Jag fick rekommendationer av en tidigare kund till Likana bygg. Tog själv kontakt med dem och fick ett mycket bra bemötande och intryck från första stund.
    Efter diverse möten och förändringar av våra ursprungliga planer kom vi överens om en offert med fast pris (förutom material) och en lämplig tidsram.
    Vi bestämde oss för en totalrenovering av kök och badrum. Kakel och klinker med golvvärme. Nya köksskåp och maskiner samt i badrummet nytt porslin och duschkabin.
    Dessutom nytt innertak i kök och trapphallen samt målning av väggar och slipning av befintligt trägolv.
    Bygget kom igång på utsatt datum och allt löpte på.
    En hel del frågor uppstod under renoveringen men de flesta löstes snabbt och effektivt via telefon eller korta möten med byggledaren.
    Allt blev klart på utsatt tid och efter en gemensam genomgång och besiktning kompletterades snabbt det som vi var mindre nöjda med.
    Likana såg även till att en ordentlig slutstädning blev genomförd. Mycket bra!
    Efter slutbetalning upptäckte vi några småsaker som vi funderade över och kontaktade företaget. Dagen efter kom de ut och fixade allt!
    Sammanfattningsvis kan jag bara konstatera att vi är mycket nöjda med allt som Likana bygg utförde hos oss.
    Det är mig ett nöje att ge dem de allra bästa rekommendationer.
    Hans Rosengardten
    070-370 54 82 Läs mer
  • Jane C skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Väldigt nöjd med totalrenoveringen av mitt badrum som Bauhaus/Likana Bygg genomförde. Blev alltid bemött på ett bra sätt med alla frågor och funderingar jag hade vilket var viktigt för mig! Läs mer
  • Johan L skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Jag är väldigt nöjd med den renovering som Likana hjälpt mig med. De är serviceinriktade och bra att ha att göra med, de kom med förslag på lösningar och lyssnade på mina önskemål. Jag kommer definitivt anlita dem igen om jag ska renovera i framtiden. Läs mer
  • Dorota R skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Vi har anlitat Likana vid ett flertal tillfällen och även rekommenderat företaget till vänner och bekanta. Vi är mycket nöjda med resultatet. De är professionella, tillmötesgående och trevliga att ha att göra med. Vi anlitar dem gärna igen. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Vi har anlitat Likana för badrumsrenovering. Från början till slut har Likana verkligen varit toppen! Trevligt bemötande, och proffsigt jobb. Chefen Vadim har varit suverän, och vi vill slå ett extra slag för plattsättaren. Kakel och klinker är jätteviktigt, och vi är över förväntan nöjda. Läs mer
  • Katharina R skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Gjort ett jätte bra jobb/arbete. Alla har varit snäll och trevlig.rekommenderar de till alla. Läs mer
    Likana Bygg & Platt AB gillar detta
  • Stephanie K skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Otroligt nöjd med vår totalrenovering av lägenheten!
    Punktliga och kompetenta hantverkare var på plats inprincip varje dag ink helger. Bra kontakt med arbetsledarna. Tillskillnad från andra företag som kontaktade mig redovisar Likana Bygg varje kvitto som vi gick igenom tillsammans, på det sättet betalade vi bara för det som använts till arbetet. De hade även bra rabatter på el och kakel. De lyssnade verkligen och tillgodosåg mina funderingar och justeringar. Små fel och justeringar efter besiktningen rättades snabbt.
    Stort tack till Suleyman, Vadim och Igor! Vi är verkligen extremt nöjda och rekommenderar verkligen Likana Bygg och kommer absolut använda dem igen till framtida renoveringar. Läs mer

Västberga Allé 1, 126 30 Hägersten