Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Lindholmens Klipp AB

Lindholmspiren 5, 417 56 Göteborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Lindholmens Klipp AB

• Aida M
    Aida M skrev om Lindholmens Klipp AB
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. En guldstjärna till Johanna!!!!!
    // Aida Läs mer
  • Viktor
    Viktor skrev om Lindholmens Klipp AB
    Har klippt mig hos Klippcenter på Kungsgatan i mer än fyra år, och fram tills för ett halvår sedan har jag alltid varit mycket nöjd med såväl bemötande som klippning.

De två senaste gångerna har jag dock mötts av (olika) frisörer som varit mycket korthuggna och som varit extremt hårdhänta under klippningen - något man inte vågade nämna med tanke på hur buttra de var.

Det verkar nästan som om de hade någon topplista för snabbaste klippning; tidigare har de tagit sin tid och sett till att det var bra, nu frågade de inte ens om vilken frisyr jag ville ha utan klippte bara på och tog väldigt mycket. Dessutom missade de vid båda tillfällen en hel del hårtussar. Senast var klippningen klar på under en kvart.

Min sambo klippte sig hos Klippcenter Kungsgatan (hos en tredje frisör) för ett par veckor sedan, och det blev så dåligt (läs: ojämnt) att de klippte om henne gratis dagen efter. Att rätta till det hela tog en halvtimma. Luggen tog frisören med ett enda tag rakt över med saxen, efter att hon påmints om att hon ens skulle toppa den.

Ingen av oss kommer gå tillbaka till Klippcenter Kungsgatan. Läs mer
  • anna n
    anna n skrev om Lindholmens Klipp AB
    en av de bästa frisörerna i stan! proffsig personal. bra priser. Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Lindholmens Klipp AB