Linnéstadens Bilverkstad

Linnéstadens Bilverkstad

Ring 031-709 01 03 www.linnestadensbilverkstad.se

Linnéstadens Bilverkstad har 40 års branscherfarenhet och en mycket enkel affärsidé: vi ska ha 100% nöjda kunder på utfört arbete. Därför vågar vi även stå för en livslång garanti på allt utfört arbete! Vi är specialiserade på avgassystem och service som vi alltid utför enligt dina önskemål och fabrikantens rekommendationer....

7 omdömen om Linnéstadens Bilverkstad

Anelli M

Mycket bra och snabb service. Alltid trevligt bemötande! Anneli

Speedy Bilservice Mölndal
4.7/5 i betyg av 1417 omdömen 4.7 av 1417 omdömen

Snabb och mycket bra service! Bra återkoppling efter felsök,kändes tryggt att ha bilen hos er!

Kristoffer E
Skrev om Linnéstadens Bilverkstad

Mycket bra och pålitlig verkstad. Konkurrenskraftiga priser. Rekommenderas. Kristoffer

Anders H
Skrev om Linnéstadens Bilverkstad

Jag har anlitat Linnéstadens bilservice i nästan 20 år för service o reparationer. Jag har det största förtroende för dem - de byter det som behöver bytas o gör väl avvägda bedömningar om det för en äldre bil är tillräckligt med begagnade reservdelar. De har någon enstaka gång utan kostnad felsökt och avböjt att göra reparationen och hänvisat till specialverkstad. Mina bilar rullar tryggt o pålitligt - o de få gånger det har uppstått problem mellan servicetillfällen har jag fått hjälp med hög prioritet.

Rollsbo Billackering AB
4.7/5 i betyg av 585 omdömen 4.7 av 585 omdömen

Trevligt bemötande, såg också till att jag hade en bra lånebil (tror iaf. att det var dom) Till min stora och mycket positiva överraskning

Hildi Maria S Hildi Maria S
Stefan T
Skrev om Linnéstadens Bilverkstad

En riktig bilverkstad, duktig och trevlig personal som gjorde allt för att hjälpa och med vår bil, vi kan inget om bilar så vi lämnade in den på felsökning eftersom den lät konstigt, de hittade felet, ringde om vad som behövdes bytas och nu är bilen lagad och det blev mycket prisvärt. Jag går alltid tillbaka för jag är alltid nöjd med arbetet. Jag rekommenderar absolut denna bilverkstaden.

Jenny C
Skrev om Linnéstadens Bilverkstad

Vänliga, snabba och korrekta. Trodde jag tappat mitt kort där och ringde nästa dag. Lika vänliga. Tog en extra titt och ringde tillbaka.

Speedy Bilservice Högsbo
4.7/5 i betyg av 1172 omdömen 4.7 av 1172 omdömen

Kanon service Bra o trevliga, Snabba Bra priser

Michael Antonio S Michael Antonio S
Saskia D
Skrev om Linnéstadens Bilverkstad

Jättebra och snabb service! Hjälpsamma och snälla killar.

Henrik L
Skrev om Linnéstadens Bilverkstad

Bra service med kunnig personal.

Mekonomen Majorna
4.6/5 i betyg av 615 omdömen 4.6 av 615 omdömen
BadgeFourYears

Däckskifte efter punktering igår kväll. Jag blev perfekt bemött strax före kl 7 av en seriös mekaniker som är flexiblare än en kundmottagare

Klas Jöran V Klas Jöran V