Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg Linnéstadens Bilverkstad

Linnéstadens Bilverkstad

August Barks Gata 23A, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Linnéstadens Bilverkstad har 40 års branscherfarenhet och en mycket enkel affärsidé: vi ska ha 100% nöjda kunder på utfört arbete. Därför vågar vi även stå för en livslång garanti på allt utfört arbete!

Vi är specialiserade på avgassystem och service som vi alltid utför enligt dina önskemål och fabrikantens rekommendationer. Vi kan även göra motoranalys, motorreparationer och rostreparationer. När det kommer till däck både säljer, byter och förvarar vi. Du behöver alltså aldrig släpa hem dem eller fundera på var du ska förvara vinterdäcken på sommaren!

Välkommen!

Läs vad 7 kunder tycker om Linnéstadens Bilverkstad

• Anelli M skrev om Linnéstadens Bilverkstad
    Mycket bra och snabb service. Alltid trevligt bemötande!
    Anneli Läs mer
  • Kristoffer E skrev om Linnéstadens Bilverkstad
    Mycket bra och pålitlig verkstad. Konkurrenskraftiga priser. Rekommenderas.

Kristoffer Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Linnéstadens Bilverkstad
    Jag har anlitat Linnéstadens bilservice i nästan 20 år för service o reparationer. Jag har det största förtroende för dem - de byter det som behöver bytas o gör väl avvägda bedömningar om det för en äldre bil är tillräckligt med begagnade reservdelar. De har någon enstaka gång utan kostnad felsökt och avböjt att göra reparationen och hänvisat till specialverkstad. Mina bilar rullar tryggt o pålitligt - o de få gånger det har uppstått problem mellan servicetillfällen har jag fått hjälp med hög prioritet. Läs mer
  • Stefan T skrev om Linnéstadens Bilverkstad
    En riktig bilverkstad, duktig och trevlig personal som gjorde allt för att hjälpa och med vår bil, vi kan inget om bilar så vi lämnade in den på felsökning eftersom den lät konstigt, de hittade felet, ringde om vad som behövdes bytas och nu är bilen lagad och det blev mycket prisvärt. Jag går alltid tillbaka för jag är alltid nöjd med arbetet. Jag rekommenderar absolut denna bilverkstaden. Läs mer
  • Jenny C skrev om Linnéstadens Bilverkstad
    Vänliga, snabba och korrekta. Trodde jag tappat mitt kort där och ringde nästa dag. Lika vänliga. Tog en extra titt och ringde tillbaka. Läs mer
  • Saskia D skrev om Linnéstadens Bilverkstad
    Jättebra och snabb service! Hjälpsamma och snälla killar. Läs mer
  • Henrik L skrev om Linnéstadens Bilverkstad
    Bra service med kunnig personal. Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Göteborg:

Oktanvägen 1c, 31132, Falkenberg