Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg Linnéstadens Bilverkstad

Linnéstadens Bilverkstad

August Barks Gata 23A, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Linnéstadens Bilverkstad har 40 års branscherfarenhet och har en mycket enkel affärsidé, vi ska ha 100% nöjda kunder på utfört arbete. Därför vågar vi även stå för en LIVSLÅNG GARANTI på allt utfört arbete. Vi är specialiserade på avgassystem, service enligt fabrikantens rekommendationer och dina önskemål. Motoranalys, motorreparationer, rostreparationer, däckverksamhet och däckförvaring.

Läs vad 5 kunder tycker om Linnéstadens Bilverkstad

• Anders H
    Anders H skrev om Linnéstadens Bilverkstad
    Jag har anlitat Linnéstadens bilservice i nästan 20 år för service o reparationer. Jag har det största förtroende för dem - de byter det som behöver bytas o gör väl avvägda bedömningar om det för en äldre bil är tillräckligt med begagnade reservdelar. De har någon enstaka gång utan kostnad felsökt och avböjt att göra reparationen och hänvisat till specialverkstad. Mina bilar rullar tryggt o pålitligt - o de få gånger det har uppstått problem mellan servicetillfällen har jag fått hjälp med hög prioritet.
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Linnéstadens Bilverkstad
    En riktig bilverkstad, duktig och trevlig personal som gjorde allt för att hjälpa och med vår bil, vi kan inget om bilar så vi lämnade in den på felsökning eftersom den lät konstigt, de hittade felet, ringde om vad som behövdes bytas och nu är bilen lagad och det blev mycket prisvärt. Jag går alltid tillbaka för jag är alltid nöjd med arbetet. Jag rekommenderar absolut denna bilverkstaden.
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Linnéstadens Bilverkstad
    Vänliga, snabba och korrekta. Trodde jag tappat mitt kort där och ringde nästa dag. Lika vänliga. Tog en extra titt och ringde tillbaka.
  • Saskia D
    Saskia D skrev om Linnéstadens Bilverkstad
    Jättebra och snabb service! Hjälpsamma och snälla killar.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Linnéstadens Bilverkstad
    Bra service med kunnig personal.

August Barks Gata 23A, 421 32 Västra frölunda