Linnétandvården

Linnétandvården

Ring 031-14 05 89 www.linnetandvarden.se
4.2

Välkommen till Linnétandvården! Du hittar oss i en toppmodern klinik i hjärtat av Linné. När du kommer till oss är det viktigt att du känner dig väl omhändertagen – vår hemlighet är att alltid ha ett avslappnat och genuint bemötande. När du vänder dig till oss är det är viktigt att du får optimal vård som lever upp till...

259 omdömen om Linnétandvården

Tiina Ö
Skrev om Linnétandvården

Har varit kund i ca två år och fått jättebra hjälp med mina problem. Alla som jag träffat på kliniken har varit professionella, alltid glada och trevliga. Ett stort plus är också att man tagit hänsyn till min tandläkarrädsla..

Svar från Linnétandvården

Tack Tiina! Verkligen kul att du tar dig tid att skriva här. Vi uppskattar det verkligen 👌

Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
4.8/5 i betyg av 1276 omdömen 4.8 av 1276 omdömen

Behandling av mkt proffessionell tandhygienist.

Cecilia B Cecilia B
Sara A
Skrev om Linnétandvården

Bedragare!!! Lita inte på deras fälla med att få en gratis undersökning för nya kunder! Det gjorde jag tråkigt nog! Ni blir lurade på kostnader och behandlingar ni inte behöver utan information om det innan. Och på så sätt betalar ni mer än själva ny besök avgift plus mer dubbelt än så. Det är deras knep.På 3 besök har jag betalat flera tusen tals lappar och inte fått något konkret gjort eller behandling jag först kom för. Har hittat ny tandläkare och han informerade mig direkt om att det var helt onödiga behandlingar dem...

Svar från Linnétandvården

Hej Sara, vad tråkigt att du känner såhär efter att ha besökt vår klinik. Vi strävar alltid efter att ge ett så korrekt kostnadsförslag som möjligt och legitima behandlingar. Du är välkommen att höra av dig till oss direkt för att lösa eventuella missförstånd. Mvh, Linnétandvården

Carl F
Skrev om Linnétandvården

Trevlig o Kunnig personal med mycket Noggrann och Kunnig tandläkare Ingrid gjorde att jag fick mina överkäkständer tillbaka, tack.

Svar från Linnétandvården

Stort tack för dina fina ord och att du är så nöjd med dina tänder :)

Christina F
Skrev om Linnétandvården

Snabbt, effektivt och trevligt.

Linda B
Skrev om Linnétandvården

Tandundersökning via Let's Deal..................

Carina B
Skrev om Linnétandvården

Bra bemötande, bra tandläkare och tandhygienist

Nils-erik E
Skrev om Linnétandvården

Lets deal som gjorde att jag provade linne o fastnade

Viktoria S
Skrev om Linnétandvården

Trevlig personal och mycket professionella!

Svar från Linnétandvården

Tack så mycket, va roligt att höra! Välkommen åter! Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Anders M
Skrev om Linnétandvården

Trevligt bemötande. Kunnig och mycket noggrann tandhygienist. Bra resultat. Full pott

Svar från Linnétandvården

Va härligt att höra att du var så nöjd med ditt besök hos oss :) Varmt välkommen åter Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Andreas G
Skrev om Linnétandvården

Trevliga och proffesionellt bemötande.

Svar från Linnétandvården

Tack så mycket och välkommen åter! Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Filippa S
Skrev om Linnétandvården

Otroligt proffsigt bemötande! Väldigt duktiga på sitt yrke - kommer fortsätta att gå dit varje år nu som rutin! Stark rekommendation!

Linnétandvården och Ingrid S gillar detta
Svar från Linnétandvården

Tack så mycket för det fina omdömet! Va roligt att höra att du trivs så bra hos oss och vill komma till oss i fortsättningen. Du är varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning/Linnétandvården.

Maria G
Skrev om Linnétandvården

Jag har genomfört invisalign-behandling och allt har gått väldigt smärtfritt. Trevligt och proffsigt bemötande, inget att klaga på.

Svar från Linnétandvården

Hej Maria! Va kul att höra och så rolig att se din förändring med invisalign. Med vänlig hälsning/Linnétandvården.

Sara G
Skrev om Linnétandvården

Jag besökte Linnetandvården för första gången men bemötandet gjorde att jag kände mig som en stamkund: trevligt, mjukt och omtänksamt. Glada tandhygienister och tandläkare. Plus i kanten för att jag inte hade några hål denna gång, och det har andra ställen jag gått till sagt att jag haft fast jag inte haft det: sönderlagade tänder. Så detta är en ärlig tandläkarmottagning!

Svar från Linnétandvården

Hej Sara! Va roligt att höra och tack för de fina orden :) Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Kristoffer H
Skrev om Linnétandvården

Gjorde en utförlig tandundersökning. Mycket trevlig personal och kändes professionell. Tyvärr använde dom inte ultraljud för att ta bort tandsten utan det var den klassiska grävningen.

Svar från Linnétandvården

Hej! Tack va kul att höra! Nästa gång får du jätte gärna säga till att du hellre vill ha ultraljud då vi har både och :) Vi vill gärna ge patienten den bästa upplevelsen. Men då många tycker att det isar väldigt mycket i tänderna när man använder det så det kan ha varit därför tandhygienisten tog det för hand. Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Josefine B
Skrev om Linnétandvården

Tandläkaren kom in i ca 30 sek och sa att jag behövde en behandling som skulle kosta mig 25000kr vände sig om och gick ut... Hade önskat lite mer känslighet och professionalitet!

Svar från Linnétandvården

Hej! Vi är väldigt ledsna att du hade en så dålig upplevelse vid ditt senaste besök hos oss. Men uppskattar att du tagit dig tiden att skriva omdöme så vi kan se över detta så det inte upprepas, och du är såklart varmt välkommen åter Med vänlig hälsning/Linnétandvården.

Hans D
Skrev om Linnétandvården

Utmärkt bra allting fungerade perfekt Även priserna

Anne-marie O
Skrev om Linnétandvården

Trevligt och proffsigt bemötande av samma personal och tandläkare varje gång som gjorde att jag bytte klinik till denna ! Fortsätter som kund där.

Svar från Linnétandvården

Tack va roligt att höra, du är så välkommen! Med vänlig hälsning/Linnétandvården.

Lena Ö
Skrev om Linnétandvården

Jag köpte en undersökning plus rtg bilder. Bemötandet ua. Jag hade inte några direkta förväntningar. Upplevelsen var ok,som en tandläkarundersökning går till varken mer eller mindre

Helena S
Skrev om Linnétandvården

Tandutdragning operation visdomstand. Bra bemötande av personal.

Anna W
Skrev om Linnétandvården

Trevliga tandläkare och fin mottagning

Alexander S
Skrev om Linnétandvården

Det var ett trevligt bemötande

Midya W
Skrev om Linnétandvården

Har varit hos Linnétandvården och fixat mina tänder. En väl bemött och professionell personal. Tycker om att gå tillbaka till de varje gång.

Moa B
Skrev om Linnétandvården

Jag fick hjälp med att ta bort två visdomständer. Jag blir alltid bemött med gott humör och trevlig personal som får en att känna sig trygg och säker då jag tycker det är lite obehagligt att gå till tandläkaren. Super!

Jessica W
Skrev om Linnétandvården

Jag fick hjälp med Invisalign. Väldigt trevliga och hjälpsamma. Min upplevelse har bara vart bra hos Linnétandvården. Nu är jag halvvägs igenom min behandling och börjar redan se resultat.

Zehra V
Skrev om Linnétandvården

Jag köpte en undersökning, hade en tand som skulle lagas. Tanden lagades och fick en tid hos tandhygienisten som hjälpte mig med mycket. Ska tillbaka när Corona tiden är över.

Carin-maria D
Skrev om Linnétandvården

Lugn och trevlig läkare som ingav förtroende. Glad och välkomnande stämning hos övrig personal. Går gärna dit igen. Tog bort en rand.

Marina S
Skrev om Linnétandvården

Jag beställde tandreglering och lagade ett håll på Linnétandvården väldigt nöjd med behandlingar. Priset var billigare jämfört med andra kliniker och toppen service. Varmt rekommenderar kliniken!

Nichlas K
Skrev om Linnétandvården

Köpte en vanlig kontroll och blev mycket nöjd över bemötandet! Gick även så smidigt så trots att jag bor en bit bort överväger jag att komma tillbaka!

Linda L
Skrev om Linnétandvården

Jag är så nöjd och tacksam över min tandläkare Ines och tandsköterska Lily! De är fantastiskt duktiga och jag kan känna mig så trygg hos dem, som jag aldrig brukar kunna hos tandläkare. Har bara gott att säga om dem 🙏

Anna R
Skrev om Linnétandvården

Tandvård, trevligt bemötande , kvalificerat arbete, bra planering, korta väntetider, bra anpassning till kundens önskemål

Martin K
Skrev om Linnétandvården

Trevlig personal. Kan inte betygsätta ytterligare då jag endast varit hos dem vid två kortare tillfällen under en vecka förra året. Tycks bra och suverän tandsköterska. Två olika tandläkare på grund av mammaledighet.

Norma A
Skrev om Linnétandvården

Välbemött av personal ,ingen krångel , bra behandling i slutändan toppen tandvård

Svar från Linnétandvården

Hej Norma! Tack så mycket, alltid kul att höra när patienter är nöjda. Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Gunilla L
Skrev om Linnétandvården

Kanonfint omhändertagande, av trevligt tandvårdsteam.

Svar från Linnétandvården

Hej Gunilla! Va härligt att höra att du trivs så bra hos oss. Välkommen åter! Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Reinaldo J
Skrev om Linnétandvården

Bra , väldigt nöjd mycket bra jobbat

Svar från Linnétandvården

Hej Reinaldo! Va roligt att du är så nöjd med oss, välkommen åter! Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Mia H
Skrev om Linnétandvården

Kontroll om tandreglering. Trevlig och proffsig personal.

Hej! tack så mycket, välkommen åter Mia! Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Christoffer S
Skrev om Linnétandvården

Trevligt och respektfullt bemötande. Lite högre priser men värt det.

Svar från Linnétandvården

Tack för din feedback angående priserna och kul att höra att du trivdes hos oss. Vi är tacksamma för både ris och ros för att kunna förbättra vår verksamhet ytterligare. Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Liselotte R
Skrev om Linnétandvården

Var där på en undersökning. De var mycket trevliga och professionella. Lätt att få en tid bokad. Rekommenderas!

Svar från Linnétandvården

Kul att höra att du var nöjd med ditt besök hos oss :) och stort tack för de fina orden. Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Katarina F

Båda tandvården o kundbemötandet får toppen poäng, MVH Katarina

Svar från Linnétandvården

Tack så mycket va roligt att höra :) Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Juulia J
Skrev om Linnétandvården

Tandsköterskan var trevlig och tillmötesgående. Läkaren otrevlig och stressad. Mådde lite dåligt efteråt.

Svar från Linnétandvården

Hej! Tack för din feedback, det skall såklart inte gå ut över patienten om vi är stressade så det skall vi se över. Men du är varmt välkommen åter och förhoppningsvis kan vi ge dig en bättre upplevelse vid nästa besök. Med vänlig hälsning/Linnétandvården

Ayda B
Skrev om Linnétandvården

Det händer inte ofta att man skriver recension om sin tanDläkare besök. Idag skriver jag eftersom jag fick fantastisk service från Linnetanvården. Jag vill tacka Ines Werczynska och Yvonne Widegren för att de har tagit hand om min akut tandvård väldigt bra. Stor tack för att ni är kompetenta och professionella!

Linnétandvården och Ayda B gillar detta
Svar från Linnétandvården

Hej! Tack så jättemycket för de fina orden. Vad kul att höra att du blev så nöjd. Hälsningar/ Ines och Yvonne

Olivia alexandra R
Skrev om Linnétandvården

Debiterades trots avbokning i god tid för att deras system inte fungerat.

Svar från Linnétandvården

Hej! Så ska det såklart inte vara, om du har avbokat så ska du inte debiteras. Så självklart tar vi bort den/ Mvh Lily på Linnétandvården

Frida O
Skrev om Linnétandvården

Jag gjorde en vanlig undersökning. Tandsköterskan kändes ny på jobbet då hon fick gå ut och fråga tandläkaren saker två gånger, oklart om vad då jag inte hade några problem med tänderna. Tandläkaren kom sen in och skulle göra en sista check, men kändes väldigt oengagerad och ville mest troligt bara hem. Lite tråkigt bemötande!

Herbert K
Skrev om Linnétandvården

Väldig bra bemötande, trevlig personal, men protesten som de fixade åt mig gick sönder efter fem månader, en reparation som håller i Frankrike och Spanien 7 år! Jag skulle ändå har fortsatt en behandling som skulle kosta upp till 84.000 kronor, om jag inte hade upptäckt att jag hade betald (för reparationen) 2500 kronor, men på försäkringskassan måste jag läsa att jag har betald 1250 kronor, och resten var två gånger tandvårdsbidrag, ATB (två gånger 600 kronor), som betyder att högkostnadsskyddet är längre bort och att de...

Jonas H

——————-///////////////-//—————-

Hashim A
Skrev om Linnétandvården

Mycket bra och bra kundbemötande.

Sara G
Skrev om Linnétandvården

Trevligt bemött. Gratis undersökning och fick även goodiebag.

Irina G
Skrev om Linnétandvården

Allt var utmärkt.! Tack för allt hjälp .!

Safoura S
Skrev om Linnétandvården

Jag fick en utmärkt upplevelse, personalen var trevliga och hjälpsamma. Jag har vart hos andra tandläkaren innan men fick inte den hjälpen jag hade hoppats på.

Annika N
Skrev om Linnétandvården

Fantastiskt duktiga snabba o bra pris

Herbert K
Skrev om Linnétandvården

Väldig vänlig bemötande men ett dåligt jobb (protesen gick sönder efter 5 månader, en reparation som håller i Frankrike 7 år). Dessutom beräknade de hela beloppet, men skrev till försäkringen att jag bara har betalt hälften av detta belopp och resten var (för en enda besök!) två tandvårdsbidrag, så att jag förlorar en del av mitt högkostnadsskydd och kan inte använda mins rättigheter.

Eija Irene K gillar detta