Louise Bilsalong AB

Läs vad 9 kunder tycker om Louise Bilsalong AB

• Ali S

2020-06-10

Ali S skrev om Louise Bilsalong AB
    amazing service och smidigt , tack för alla hjälp , och kommer tillbaka 100 % när det är gäller köpa eller sälja Läs mer
    Tullinge Bil
    4.5 / 5 i betyg — 291 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vart ingen affär denna gång men vi va till sist överens"
    David Mikael H
  • Georges M

2018-06-17

Georges M skrev om Louise Bilsalong AB
    Detta skriver jag, Georges ägare till Louise bilsalong AB från min privata mail då jag inte är medlem här. vilken bil gäller detta Daniel C ? vänligen ange reg.nr! om du verkligen är så missnöjd så borde du ju ha kontaktat mig. Eller är du bara en konkurent som försöker sabotera för mig?
    PS: sent svar pga jag nyss såg omdömet och heller aldrig haft missnöjd kund !! Läs mer
  • 2018-01-25

Daniel C skrev om Louise Bilsalong AB
    Det absolut sämsta bemötande jag fått från en bilförsäljare. Oärlig falsk. Lovar saker som han inte håller. Och efter undersökning visar det sig att service boken vi fick ek stämmer med miltalen på bilen. SE UPP FÖR BEDRAGARE. Läs mer
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 269 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B
  • 2017-05-25

Dmitry S skrev om Louise Bilsalong AB
    Hej. Köpte en Lexus RX Hybrid F-sport för några månader sen. Nöjd med bilen, affären gick riktigt smidigt. Ägaren var ärlig, trevlig och tillmötesgående. Hjälpte även med att sänka kostnaden för första servicetillfälle, vilket sparade några tusenlappar i min plånbok. En seriös bilhandlare som bryr sig om företagets rykte och gör allt för att kunden blir nöjd. Hoppas att nästa bilbyte kommer "Louise" att hjälpa till med. Lycka till med er bilaffär! Läs mer
  • Jenny B

2016-12-20

Jenny B skrev om Louise Bilsalong AB
    Bra service. Nöjd med vår nya bil 👌🏻. Dock hade vi otur och fick ett stenskott på vägen hem 😩 Läs mer
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 572 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • 2013-04-20

christian s skrev om Louise Bilsalong AB
    Är av erfarenhet skeptisk mot bilsäljare, men redan på telefon ingav Louise bilsalong ett gott intryck, han reserverade bilen efter sett min bokning på tågbiljett, åkte från Skåne till Upplands Väsby.

Väl på plats på Louise bilsalong provkörde jag bilen, ringde fd ägare och kontrollorade deras version av bilen, ringde även och kollade upp serviceboken vilket stämde 100%.

Väldigt smidig affär och en mycket ärlig säljare som inte har något att tjäna på en tvivelaktig affär.

Rekommenderar varmaste Louise bilsalong för den kräsne med höga krav. Läs mer
  • Anna w

2012-12-10

Anna w skrev om Louise Bilsalong AB
    Man är alltid skeptisk och misstänksam när man besöker bilfirmor iallafall jag. Man vill inte känna sig lurad. Men jag måste ge Louise Bilsalong bra kredit när det gäller en bra och trygg bilaffär. Min mamma köpte en Toyota därifrån för två år sedan, som går super bra. Hon rekommenderade de helhjärtat, och jag åkte dit för att titta på en volvo v70 som jag sett på blocket. Fick otroligt bra service, vänligt bemötande trots mina tusentals frågor. Känner att jag gjort en bra affär och är väldigt nöjd med bilen.
    Kan varmt rekommenderas!
    Anna Läs mer
    Haninge Bilpark
    4.7 / 5 i betyg — 782 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Information som hade varit relevant utelämnades innan köp, tex att gasbilar är dyrare att besikta, att gasbilar ska förberedas inför besiktn"
  • 2012-10-30

Tomasz skrev om Louise Bilsalong AB
    Bilen är precis som beskrivning, bra pris, hjälpfull säljare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2012-10-18

Fredde F skrev om Louise Bilsalong AB
    Mycket bra bemötande, bra service!
    Liten men mycket seriös bilhandlare! Läs mer
    Carson Sverige
    4.5 / 5 i betyg — 594 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät"

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Louise Bilsalong AB:

Jimmy K Jimmy K tycker: