Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Upplands Väsby Louise Bilsalong AB

Louise Bilsalong AB

Vatthagsvägen 3, 194 52 Upplands väsby — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Louise Bilsalong AB

• Georges M
    Georges M skrev om Louise Bilsalong AB
    Detta skriver jag, Georges ägare till Louise bilsalong AB från min privata mail då jag inte är medlem här. vilken bil gäller detta Daniel C ? vänligen ange reg.nr! om du verkligen är så missnöjd så borde du ju ha kontaktat mig. Eller är du bara en konkurent som försöker sabotera för mig?
    PS: sent svar pga jag nyss såg omdömet och heller aldrig haft missnöjd kund !! Läs mer
  • Daniel C skrev om Louise Bilsalong AB
    Det absolut sämsta bemötande jag fått från en bilförsäljare. Oärlig falsk. Lovar saker som han inte håller. Och efter undersökning visar det sig att service boken vi fick ek stämmer med miltalen på bilen. SE UPP FÖR BEDRAGARE. Läs mer
  • Dmitry S skrev om Louise Bilsalong AB
    Hej. Köpte en Lexus RX Hybrid F-sport för några månader sen. Nöjd med bilen, affären gick riktigt smidigt. Ägaren var ärlig, trevlig och tillmötesgående. Hjälpte även med att sänka kostnaden för första servicetillfälle, vilket sparade några tusenlappar i min plånbok. En seriös bilhandlare som bryr sig om företagets rykte och gör allt för att kunden blir nöjd. Hoppas att nästa bilbyte kommer "Louise" att hjälpa till med. Lycka till med er bilaffär! Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Louise Bilsalong AB
    Bra service. Nöjd med vår nya bil 👌🏻. Dock hade vi otur och fick ett stenskott på vägen hem 😩 Läs mer
  • christian s skrev om Louise Bilsalong AB
    Är av erfarenhet skeptisk mot bilsäljare, men redan på telefon ingav Louise bilsalong ett gott intryck, han reserverade bilen efter sett min bokning på tågbiljett, åkte från Skåne till Upplands Väsby.

Väl på plats på Louise bilsalong provkörde jag bilen, ringde fd ägare och kontrollorade deras version av bilen, ringde även och kollade upp serviceboken vilket stämde 100%.

Väldigt smidig affär och en mycket ärlig säljare som inte har något att tjäna på en tvivelaktig affär.

Rekommenderar varmaste Louise bilsalong för den kräsne med höga krav. Läs mer
  • Anna w
    Anna w skrev om Louise Bilsalong AB
    Man är alltid skeptisk och misstänksam när man besöker bilfirmor iallafall jag. Man vill inte känna sig lurad. Men jag måste ge Louise Bilsalong bra kredit när det gäller en bra och trygg bilaffär. Min mamma köpte en Toyota därifrån för två år sedan, som går super bra. Hon rekommenderade de helhjärtat, och jag åkte dit för att titta på en volvo v70 som jag sett på blocket. Fick otroligt bra service, vänligt bemötande trots mina tusentals frågor. Känner att jag gjort en bra affär och är väldigt nöjd med bilen.
    Kan varmt rekommenderas!
    Anna Läs mer
  • Tomasz skrev om Louise Bilsalong AB
    Bilen är precis som beskrivning, bra pris, hjälpfull säljare. Rekommenderas! Läs mer
  • Fredde F skrev om Louise Bilsalong AB
    Mycket bra bemötande, bra service!
    Liten men mycket seriös bilhandlare! Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Upplands Väsby:

Huddingevägen 305, 14137, HUDDINGE