Louise Bilsalong AB

4.3 i betyg av av 10 omdömen

Läs vad 10 kunder tycker om Louise Bilsalong AB

• 2020-09-28

ROBIN L skrev om Louise Bilsalong AB
    Denna bilhandlare är så bra och förtjänar alla kunder han kan få, att jag över ett år efter köp skriver denna recension, då jag kom på att jag glömt skriva en recension tidigare.

Så vad kan du förvänta dig?
    - Trevligt bemötande
    - Öppen och ärlig
    - Bra pris (iaf på vår bil)
    - Gick långt över förvänta med att visa utgifter och marginalen var allt annat än hög.

Ägaren berättade att han har denna firma för att det är kul och skänker honom glädje. Han kan arbeta flexibelt. Stänga en stund och träna om det är lite lugnt. Inkomsten räcker till att livnära familjen. Om en annan bilsäljare sagt samma sak till mig, hade jag nog skrattat rakt ut. Men denna kille tror jag på. Han har sitt drömjobb och han lever ok på det. Vad mer kan man begära?

Vi har haft noll problem med bilen. Gått och går som en klocka. Allt fungerade perfekt, även över ett år senare. Är 100% nöjd med köpet och bemötandet. Vi fick till och med hjälp med att prova vår egna barnstol i bilen. Kan inte annat än ge mina bästa rekommendationer till vad som är den enda helt ärliga bilförsäljaren jag träffat.

Tack för en fin affär och alla lyckönskningar. Ledsen att recensionen tog tid. Läs mer
    Lindholm Bil AB
    4.6 / 5 i betyg — 95 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en bil, bilen hade legat ute till försäljning på blocket och där var det en viss felinformation som man vart informerad om när man kom"
  • Ali S

2020-06-10

Ali S skrev om Louise Bilsalong AB
    amazing service och smidigt , tack för alla hjälp , och kommer tillbaka 100 % när det är gäller köpa eller sälja Läs mer
  • Georges M

2018-06-17

Georges M skrev om Louise Bilsalong AB
    Detta skriver jag, Georges ägare till Louise bilsalong AB från min privata mail då jag inte är medlem här. vilken bil gäller detta Daniel C ? vänligen ange reg.nr! om du verkligen är så missnöjd så borde du ju ha kontaktat mig. Eller är du bara en konkurent som försöker sabotera för mig?
    PS: sent svar pga jag nyss såg omdömet och heller aldrig haft missnöjd kund !! Läs mer
    Haninge Bilpark
    4.7 / 5 i betyg — 833 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra, trevligt, proffsigt och tryggt! Jag köpte en begagnad Volvo från Haninge bilpark som såg fin ut, och vid en närmare inspektion efter"
    Leo Alexander B
  • 2018-01-25

Daniel C skrev om Louise Bilsalong AB
    Det absolut sämsta bemötande jag fått från en bilförsäljare. Oärlig falsk. Lovar saker som han inte håller. Och efter undersökning visar det sig att service boken vi fick ek stämmer med miltalen på bilen. SE UPP FÖR BEDRAGARE. Läs mer
  • 2017-05-25

Dmitry S skrev om Louise Bilsalong AB
    Hej. Köpte en Lexus RX Hybrid F-sport för några månader sen. Nöjd med bilen, affären gick riktigt smidigt. Ägaren var ärlig, trevlig och tillmötesgående. Hjälpte även med att sänka kostnaden för första servicetillfälle, vilket sparade några tusenlappar i min plånbok. En seriös bilhandlare som bryr sig om företagets rykte och gör allt för att kunden blir nöjd. Hoppas att nästa bilbyte kommer "Louise" att hjälpa till med. Lycka till med er bilaffär! Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 118 omdömen
    Badge2020
    "Gick bra vid affär men vid fel så nekar dom att fixa ersätta felet. Rekommenderar ej dom speciellt om du bor en bit bort från Stockholm då"
    PETTERI P
  • Jenny B

2016-12-20

Jenny B skrev om Louise Bilsalong AB
    Bra service. Nöjd med vår nya bil 👌🏻. Dock hade vi otur och fick ett stenskott på vägen hem 😩 Läs mer
  • 2013-04-20

christian s skrev om Louise Bilsalong AB
    Är av erfarenhet skeptisk mot bilsäljare, men redan på telefon ingav Louise bilsalong ett gott intryck, han reserverade bilen efter sett min bokning på tågbiljett, åkte från Skåne till Upplands Väsby.

Väl på plats på Louise bilsalong provkörde jag bilen, ringde fd ägare och kontrollorade deras version av bilen, ringde även och kollade upp serviceboken vilket stämde 100%.

Väldigt smidig affär och en mycket ärlig säljare som inte har något att tjäna på en tvivelaktig affär.

Rekommenderar varmaste Louise bilsalong för den kräsne med höga krav. Läs mer
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 611 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • Anna w

2012-12-10

Anna w skrev om Louise Bilsalong AB
    Man är alltid skeptisk och misstänksam när man besöker bilfirmor iallafall jag. Man vill inte känna sig lurad. Men jag måste ge Louise Bilsalong bra kredit när det gäller en bra och trygg bilaffär. Min mamma köpte en Toyota därifrån för två år sedan, som går super bra. Hon rekommenderade de helhjärtat, och jag åkte dit för att titta på en volvo v70 som jag sett på blocket. Fick otroligt bra service, vänligt bemötande trots mina tusentals frågor. Känner att jag gjort en bra affär och är väldigt nöjd med bilen.
    Kan varmt rekommenderas!
    Anna Läs mer
  • 2012-10-30

Tomasz skrev om Louise Bilsalong AB
    Bilen är precis som beskrivning, bra pris, hjälpfull säljare. Rekommenderas! Läs mer
    Tullinge Bil
    4.5 / 5 i betyg — 300 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fantastisk bilförsäljare. Tack alla inblandade och speciellt Danijel för en sjukt smidig affär! Av er köper jag gärna bil igen."
    Nils Patrik N
  • 2012-10-18

Fredde F skrev om Louise Bilsalong AB
    Mycket bra bemötande, bra service!
    Liten men mycket seriös bilhandlare! Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Louise Bilsalong AB:

Björn N Björn N tycker:
“Ett trevligt bemötande och smi...” Läs mer
Fordonsbolaget (1.8km)
Carson Sverige (9.2km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte