Louise Bilsalong AB

4.4

12 omdömen om Louise Bilsalong AB

Roger S
Skrev om Louise Bilsalong AB

Jag har under flera år köpt mina bilar av George på Louise bilsalong och har alltid känt mig trygg och blivit mkt väl bemött. Finare bilar får man nog leta länge efter . Vikten av att kunden ska vara mer än nöjd och rekommendera sina vänner att köpa bil på denna firma verkar stå i fokus. Tack för att NI finns på en annars väldigt omdiskuterad bransch .

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
OSCAR B
Skrev om Louise Bilsalong AB

George är en man som jobbar efter långa kund relationer. Det märkte jag nästan direkt över första telefon samtalet. Sen efter några samtal och väl på plats så blev jag eller vi mycket gott bemött. På alla sätt. Han möter inte kunden som en kund utan en vän. Ärlig med allt och mycket mycket service inriktat. Bilen över förväntans gott skick vilket gjorde det ännu bättre. Jag själv handlar mycket med kunder så det var otroligt att få uppleva en sån säljare. Jag kan skriva mycket mer men orkar inte tyvärr men i stora hela så...

ROBIN L
Skrev om Louise Bilsalong AB

Denna bilhandlare är så bra och förtjänar alla kunder han kan få, att jag över ett år efter köp skriver denna recension, då jag kom på att jag glömt skriva en recension tidigare. Så vad kan du förvänta dig? - Trevligt bemötande - Öppen och ärlig - Bra pris (iaf på vår bil) - Gick långt över förvänta med att visa utgifter och marginalen var allt annat än hög. Ägaren berättade att han har denna firma för att det är kul och skänker honom glädje. Han kan arbeta flexibelt. Stänga en stund och träna om det är lite lugnt....

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Ali S
Skrev om Louise Bilsalong AB

amazing service och smidigt , tack för alla hjälp , och kommer tillbaka 100 % när det är gäller köpa eller sälja

Georges M
Skrev om Louise Bilsalong AB

Detta skriver jag, Georges ägare till Louise bilsalong AB från min privata mail då jag inte är medlem här. vilken bil gäller detta Daniel C ? vänligen ange reg.nr! om du verkligen är så missnöjd så borde du ju ha kontaktat mig. Eller är du bara en konkurent som försöker sabotera för mig? PS: sent svar pga jag nyss såg omdömet och heller aldrig haft missnöjd kund !!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Daniel  C
Skrev om Louise Bilsalong AB

Det absolut sämsta bemötande jag fått från en bilförsäljare. Oärlig falsk. Lovar saker som han inte håller. Och efter undersökning visar det sig att service boken vi fick ek stämmer med miltalen på bilen. SE UPP FÖR BEDRAGARE.

Dmitry S
Skrev om Louise Bilsalong AB

Hej. Köpte en Lexus RX Hybrid F-sport för några månader sen. Nöjd med bilen, affären gick riktigt smidigt. Ägaren var ärlig, trevlig och tillmötesgående. Hjälpte även med att sänka kostnaden för första servicetillfälle, vilket sparade några tusenlappar i min plånbok. En seriös bilhandlare som bryr sig om företagets rykte och gör allt för att kunden blir nöjd. Hoppas att nästa bilbyte kommer "Louise" att hjälpa till med. Lycka till med er bilaffär!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Jenny B
Skrev om Louise Bilsalong AB

Bra service. Nöjd med vår nya bil 👌🏻. Dock hade vi otur och fick ett stenskott på vägen hem 😩

christian s
Skrev om Louise Bilsalong AB

Är av erfarenhet skeptisk mot bilsäljare, men redan på telefon ingav Louise bilsalong ett gott intryck, han reserverade bilen efter sett min bokning på tågbiljett, åkte från Skåne till Upplands Väsby. Väl på plats på Louise bilsalong provkörde jag bilen, ringde fd ägare och kontrollorade deras version av bilen, ringde även och kollade upp serviceboken vilket stämde 100%. Väldigt smidig affär och en mycket ärlig säljare som inte har något att tjäna på en tvivelaktig affär. Rekommenderar varmaste Louise bilsalong för den kräsne med höga krav.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Anna w
Skrev om Louise Bilsalong AB

Man är alltid skeptisk och misstänksam när man besöker bilfirmor iallafall jag. Man vill inte känna sig lurad. Men jag måste ge Louise Bilsalong bra kredit när det gäller en bra och trygg bilaffär. Min mamma köpte en Toyota därifrån för två år sedan, som går super bra. Hon rekommenderade de helhjärtat, och jag åkte dit för att titta på en volvo v70 som jag sett på blocket. Fick otroligt bra service, vänligt bemötande trots mina tusentals frågor. Känner att jag gjort en bra affär och är väldigt nöjd med bilen. Kan varmt rekommenderas! Anna

Tomasz
Skrev om Louise Bilsalong AB

Bilen är precis som beskrivning, bra pris, hjälpfull säljare. Rekommenderas!

Fredde F
Skrev om Louise Bilsalong AB

Mycket bra bemötande, bra service! Liten men mycket seriös bilhandlare!