Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Upplands Väsby Louise Bilsalong AB

Louise Bilsalong AB

Vatthagsvägen 3, 194 52 Upplands väsby — Visa karta

GRENVÄGEN 6, 15242, SÖDERTÄLJE
Södertälje City Bilcenter
Mohannad A:
Jag är mycket nöjd med mitt bill köp komer varmr rekomedera er till mina vener andra mes vänligase hälsningar mohannad

Försäljare av begagnade bilar nära Louise Bilsalong AB:

Metallvägen 12, Rosersberg
Välkomna till Arbetsbil! Läs mer ›
Kenneth Jansson Frakt AB:
Med Jakob är det aldrig några problem.

Svetsarevägen 2, Täby
Välkommen till QualityCars Norrort. Här hjälper vi dig till en trygg och lyckad ... Läs mer ›
Per Å:
Ni är bäst ännu ,,,,,,,,,,,,,,,,,??,,,,?,,,,,,,,

Fågelsångsvägen 8, Vallentuna
Varmt välkomna till Carson! Läs mer ›
Caroline F:
Bra bemötande, bra priser och sjysst hantering av ett garantiärende

Moränvägen 13, Vallentuna
Varmt välkommen till ENB Bil! Läs mer ›
Afram G:
En av dom bästa och mest hjälpsamma bemötande jag fått av en bilhandlare, grabbarna ska ha en klapp i ryggen , lycka till

Läs vad 4 kunder tycker om Louise Bilsalong AB

• christian s
    christian s skrev om Louise Bilsalong AB
    Är av erfarenhet skeptisk mot bilsäljare, men redan på telefon ingav Louise bilsalong ett gott intryck, han reserverade bilen efter sett min bokning på tågbiljett, åkte från Skåne till Upplands Väsby.

Väl på plats på Louise bilsalong provkörde jag bilen, ringde fd ägare och kontrollorade deras version av bilen, ringde även och kollade upp serviceboken vilket stämde 100%.

Väldigt smidig affär och en mycket ärlig säljare som inte har något att tjäna på en tvivelaktig affär.

Rekommenderar varmaste Louise bilsalong för den kräsne med höga krav.
  • Anna w
    Anna w skrev om Louise Bilsalong AB
    Man är alltid skeptisk och misstänksam när man besöker bilfirmor iallafall jag. Man vill inte känna sig lurad. Men jag måste ge Louise Bilsalong bra kredit när det gäller en bra och trygg bilaffär. Min mamma köpte en Toyota därifrån för två år sedan, som går super bra. Hon rekommenderade de helhjärtat, och jag åkte dit för att titta på en volvo v70 som jag sett på blocket. Fick otroligt bra service, vänligt bemötande trots mina tusentals frågor. Känner att jag gjort en bra affär och är väldigt nöjd med bilen.
    Kan varmt rekommenderas!
    Anna
  • Tomasz
    Tomasz skrev om Louise Bilsalong AB
    Bilen är precis som beskrivning, bra pris, hjälpfull säljare. Rekommenderas!
  • Fredde F
    Fredde F skrev om Louise Bilsalong AB
    Mycket bra bemötande, bra service!
    Liten men mycket seriös bilhandlare!

Vatthagsvägen 3, 194 52 Upplands väsby