Lundbergs flytt AB

Läs vad 4 kunder tycker om Lundbergs flytt AB 2

• Irja C
    skrev om Lundbergs flytt AB
    2021-04-14
    Anlitad Lundbergs flytt för hjälp med min flytt upp ti norr, Mycket väl bemötande trevliga å tillmötesgående
    Kan varmt rekommendera dom å företaget
    2021-04-14
    Mycket pålitliga sätter alltid kunden i första hand kan varmt rekommendera detta företag.
    2021-04-14
    Flyttade från Göteborgsområdet till Gävleborg o de flyttade alla våra saker. Otroligt trevligt o bra bemötande. Väl paketerade o emballerade möbler.

Det som drar ner är tidsoptimismen. Redan vid första träffen fick vi senarelägga mötet. Vid packning va de inte på plats förrän flera timmar senare än utsatt. Ankomst till vårt nya boende skedde en natt senare än tänkt vilket gjorde att vi fick låna ihop lite madrasser för att ha nånstans att sova. Sakerna kom fram så småningom.

Fortfarande va de väldigt trevliga mot oss men vi märkte att tonen mellan de som bar in kanske inte va den bästa då den ena gärna ville hävda sin erfarenhet för den andra o bestämma vilket sätt som var bäst att flytta möblerna på vilket till och med vi såg inte va det bästa, men den yngre fick inte så mycket gehör. Men som sagt så var de otroligt trevliga mot oss.

Sammanfattningsvis: Trevliga men lite tidsoptimister med sen kommunikation.
    2021-04-14
    Riktigt jäkla proffsiga! Kämpade hela kvällen med våra alldeles för många lådor, grymt jobbat!