Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Eslöv M&M Cars

M&M Cars

Brönneslöv 6, 241 93 Eslöv — Visa karta

Magnus driver M&M Cars med ett stort intresse för sportbilar och entusiastfordon, men säljer självklart familjebilar och transportbilar också.

Genom samarbeten med Santander Consumer Bank, Ecster samt My Money kan du erbjudas smidiga finansieringslösningar vid ditt bilköp. Olika garantilösningar genom Svensk Bilgaranti AB och Auto Concept kan också ordnas.

M&M Cars är en märkesoberoende handlare som hjälper dig byta, köpa eller sälja din bil.

Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-17:00
Lör: Stängt
Sön: 10:00-15:00

Läs vad 6 kunder tycker om M&M Cars

• Annette R skrev om M&M Cars
    En Merca 200 SLK -07. Mycket trevlig personal och bra bemötande. Köpet uppfyllde mina förväntningar, så stor uppskattning till företaget M&M Cars i Eslöv. Så än så länge är jag jättenöjd, och hoppas att jag så förblir. Mvh Annette Roth Läs mer
  • Kim Dung B skrev om M&M Cars
    Mycket trevligt bemötande. Jag har varit kund i tio år och har alltid fått bra service. Läs mer
  • Alice L skrev om M&M Cars
    Bemötande: när man kommer så känner man så välkommen alla som jobba där är så trevliga!!
    Jag har köpt min bil där om och om igen för jag kan lita på M&M CARS!

Vill bara säga att jag kommer alltid köpa mina bilar där!!! Dem är bäst!! Läs mer
  • Kjell B skrev om M&M Cars
    Köpt flera bilar. Alltid bra service och väl bemött. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Tibor B skrev om M&M Cars
    Mycket trevligt bemötande. Jag har köpt 6 bilar av företaget och alltid fått jättebra service. Rekomderar dem varmt till dig som funderar på att köpa ny bil. Läs mer
  • Jenny L skrev om M&M Cars
    Kunnig bilförsäljare som tänker på kundens bästa! Har köpt alla mina bilar på M&M Cars och jag är lika nöjd varje gång. Läs mer

Brönneslöv 6, 241 93 Eslöv