M&M Cars

M&M Cars

Ring 0413-611 67

Magnus driver M&M Cars med ett stort intresse för sportbilar och entusiastfordon, men säljer självklart familjebilar och transportbilar också. Genom samarbeten med Santander Consumer Bank, Ecster samt My Money kan du erbjudas smidiga finansieringslösningar vid ditt bilköp. Olika garantilösningar genom Svensk Bilgaranti AB...

6 omdömen om M&M Cars

Annette R
Skrev om M&M Cars

En Merca 200 SLK -07. Mycket trevlig personal och bra bemötande. Köpet uppfyllde mina förväntningar, så stor uppskattning till företaget M&M Cars i Eslöv. Så än så länge är jag jättenöjd, och hoppas att jag så förblir. Mvh Annette Roth

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Kim Dung B
Skrev om M&M Cars

Mycket trevligt bemötande. Jag har varit kund i tio år och har alltid fått bra service.

Alice L
Skrev om M&M Cars

Bemötande: när man kommer så känner man så välkommen alla som jobba där är så trevliga!! Jag har köpt min bil där om och om igen för jag kan lita på M&M CARS! Vill bara säga att jag kommer alltid köpa mina bilar där!!! Dem är bäst!!

Kjell B
Skrev om M&M Cars

Köpt flera bilar. Alltid bra service och väl bemött. Kan varmt rekommendera.

Tibor B
Skrev om M&M Cars

Mycket trevligt bemötande. Jag har köpt 6 bilar av företaget och alltid fått jättebra service. Rekomderar dem varmt till dig som funderar på att köpa ny bil.

Jenny L
Skrev om M&M Cars

Kunnig bilförsäljare som tänker på kundens bästa! Har köpt alla mina bilar på M&M Cars och jag är lika nöjd varje gång.