Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Majornas Tandhälsovård Nislander

Majornas Tandhälsovård Nislander

Mariagatan 11B, 414 71 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Majornas Tandhälsovård Nislander

• Mika K
    Mika K skrev om Majornas Tandhälsovård Nislander
    Senast jag var där och undrade över min rätt till tandvårdsbidrag fick jag superluddiga svar, är under 29 och har inte varit hos tandläkaren på över ett år men fick ändå inget avdrag på priset. Tandhygienisten verkade inte alls veta vad som gällde utan bad mig prata med en annan kvinna på mottagningen. Jsg stod och väntade i tio minuter på att hon skulle avsluta sitt telefonsamtal och när hon var klar så fräste hon åt mig, innan jag knappt hunnit avsluta meningen, att -xx har nog redan förklarat det!
    Fick snällt betala och gick därifrån med en olustig känsla i magen. Kommer ej gå tillbaka, synd för jag tycker de varit trevliga att ha att göra med innan! Läs mer
  • Skov M
    Skov M skrev om Majornas Tandhälsovård Nislander
    Helt underbar och proff personal såväl tandläkare som klinikassistenter. Man får alltid ett vänligt bemötande och fast det kanske inte alltid är så roligt att gå till tandläkare - så gör de allt för att det skall bli en så trevlig vistelse som möjligt. Ännu ett stort plus är att personalen har har humor :-) Jag kan varmt rekommendera Majornas tandhälsovård. Läs mer

Bästa tandläkarna i Göteborg:

Per C Per C tycker:
“Känner mig verkligen väl omhän...” Läs mer

Björkhöjdsgatan 5, 42651, VÄSTRA FRÖLUNDA