Make me smile

Make me smile

Vi på Make me smile ger dig guldkant i tillvaron.

Vi är en webbutik som vill ge dig ett leende på läpparna med naturliga produkter för välmående, helt utan konstigheter. I vårt sortiment hittar du allt från doftpåsar för garderob, klädvård och dammsugare till doftoljor för bilens backspegel eller dofter för diskmaskinen.
Dessutom kan du hitta badtillbehör och havssvampar eller fynda i vår fyndavdelning.

Beställ dina varor innan kl 16 så har du dem dagen efter. Varmt välkommen att handla i vår webbshop!

Läs vad 93 kunder tycker om Make me smile 2

2021-06-07
    Jättebra bemötande och snabb leverans.
    Tack Marija för din återkoppling, det får oss att le samt är med och räddar världen lite. Make me smile
    2021-06-02
    Snabb frakt och bra service, trevlig personal!
    Tack Widad för din feedback, det uppskattas. Kul att vi kunde uppfylla dina förväntningar och sätta ett leende på läpparna. Make me smile
    2021-05-13
    Supersnabb leverans,sånt gillar jag
    Tack Katarina för din feedback, det uppskattas. Kul att vi kunde uppfylla dina förväntningar och sätta ett leende på läpparna. Make me smile
    2021-04-11
    Snabb leverans och bilen doftar nu underbart av doftoljan! :-)
    Tack Mia för din feedback - det får oss att le. Make me smile
    2021-03-19
    Köpte gaderobspåsar. Brukar även använda era andra produkter som tex dammsugardofterna.
    Snabb leverans. 🙂
    Tack Anja för din feedback - det får oss att le. Make me smile
    2021-01-15
    Jag köpte doftolja till bilen i lukten "pepparmint/kanel". Luktar väldigt fräscht och naturlig. Lagom stark doft så man får inte huvudvärk eller mår illa under bilfärden.

Doften påminner lite om Coca-Cola tycker jag.

Ett pluss är också att det följer med en refill flaska och själva locket på doftspridaren är i trä med en söt gravyr på.

Väldigt nöjd!
    Tack Jaqueline för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-12-21
    Köpte doftolja till bilen, gick smidigt och bra att få leveransen. Produkten är också bra
    Tack Sedat för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-12-10
    Mycket bra service och fina produkter som motsvarar mina förväntningar.
    Tack Edyta för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-12-04
    Köpte doftpåsar. Snabb leverens och god service, speciellt från Palle. Tack!
    Tack Mari för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-11-15
    Köpte bivaxljus, kom snabbt. jag är nöjd
    Tack Marianne för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-10-15
    Köpte doftpåsar för garderoben, dammsugaren o doftoljor för bilen. Allt doftar underbart. Tycker om att det är baserat på eteriska oljor. Snabb frakt med. Bara plus 😊
    Tack Daria för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-10-10
    Motsvarade mina förväntningar.
    Tack Ann-Marie för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-10-07
    Jag har köpt en natur tvättsvamp till min sambo. Han använder den när han duschar och han tycker att den motsvarar hans förväntningar.
    Tack Aldona för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-09-22
    Bra service när jag fick problem. Snabb leverans och bra produkter
    Tack Alice för din feedback - det får oss att le. Självklart hjälps vi åt att lösa eventuella problem som uppstår. Make me smile
    2020-09-12
    Kundvänligt och relativt snabbt leverans
    Tack Cina för din feedback - det får oss att le. Make me smile
    2020-09-06
    Otroligt snabb leverans! Rekommenderas.
    Tack Karin för din feedback - det får oss att le. Make me smile
    2020-08-27
    Köpte Lavendelpåsar för garderober. Lätt, smidigt och snabb leverans!
    Tack Erika för din feedback - det får oss att le. Make me smile
    2020-08-16
    DOFTPÅSAR/VÄLDIGT BRA/FUNGERA UTMÄRKT/SNABBT OCH BRA
    Tack Sven-Erik för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-08-11
    Snabb leverans. Bra kundservice när det först blev lite fel i leveransen och snabba att rätta till utan ngt krångel. Kan starkt rekommendera :)
    Tack Malin för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-07-23
    Köpte doft till garderob.
    Snabb leverans. Inget strul.
    Tack Jessica för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-07-01
    Oceandoft till garderob. Fungerade utmärkt.
    Tack Lennart för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-06-21
    Hej! Jag köpte doftolja på internet. Köpet gick smidigt till. Och varorna levererades kort efter. Prisvärt. Högsta betyg!
    Hej José, Tack för din feedback. Kul att vi fick dig att le. Make me smile
  • PETRA H
    2020-06-03
    Doftar mycket gott! Blir fler beställningar framöver.
    Tack Petra för din feedback. Kul att vi fick dig att le. Make me smile
    2020-05-23
    Doftpåsar till garderob.
    Hej Annica, Tack för din feedback. Kul att vi fick dig att le Make me smile
    2020-05-23
    Doft att använda till garderoben. Snabb leverans. Inte hunnit prova produkten ännu.
    Hej Therese, Tack för din feedback. Kul att vi fick dig att le Make me smile
    2020-05-21
    Köpte lavendelolja , levererades till dörren efter bara 3 dagar.Den motsvarar beskrivningen helt så jag är nöjd.
    Ett stort plus är att dom är anslutna till Klarna så betalning är enkel .
    Hej Louise, Tack för din beställning och din feedback. Kul att höra att du är nöjd - ditt leende får oss att le. Make me smile
    2020-05-11
    Mycket snabb leverans. Jag beställde doftolja till bilen. Svårt att välja doft utifrån endast en benämning. Skulle vara hjälpsamt med beskrivning av doften och eller möjlighet att få doftprover.
    Hej Jenny, Tack för din feedback. Förstår det du säger. Vi har gjort försök med doftprover men det har inte fungerat så bra tyvärr. Har du förslag på en bra beskrivning så får du gärna bidra med det. Make me smile
    2020-05-08
    Jag köpte 2 olika luftfräschare, lavendel och marin. Det var bra pris och snabb leverans. Jättenöjd, alltid fin service. Tack
    Hej Mariitta, Tack för din återkoppling om din upplevelse. Kul att du blev nöjd - vi gillar att få våra kunder att le. Make me smile
    2020-02-26
    Luftrenare
    Snabb service
    Bra och tydlig hemsida
    Tack Jörgen för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
  • Linda P
    2020-02-26
    Otroligt snabb leverans. Mycket nöjd.
    Tack Linda för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
    2020-02-10
    Beställde ett doftkrus till bilen, "shake".
    Snabb leverans.
    Tack Glenn för din feedback. Det får oss att le samt är med och räddar världen. Make me smile
  • Lars N
    2019-12-26
    Jag köpte bivaxljus till julklapp och ni skickade med andra trevlig saker som blev uppskattat. Jag kommer fortsätta handla av er. Tack och God fortsättning.
    Hej Lars, Tack för din feedback - det uppskattas. Kul att vi fick dig att le. God fortsättning! Make me smile
    2019-12-22
    Snabb leverans och bra produkter
    Tack för din feedback Mona. Kul att du gillar. Make me smile
    2019-12-11
    Jag köpte Lavendeldoft till garderober,
    Snabb leverans och många alternativ att betala.
    Tack Leif för din feedback. Kul att du gillar och att vi fick dig att le. Make me smile
    2019-10-25
    Parfympåsar för dammsugaren köpte jag och nu är det mycket roligare att dammsuga.
    2019-09-23
    Köpte doftpåsar till dammsugare, garderob, doftolja och badsalt, allt motsvarade förväntningarna. Snabb leverans, rekommenderas!
    2019-09-17
    Köpte doftpåsar. Mycket snabb leverans.
    Rekommenderas.
    2019-09-11
    Jag köpte olika badsalt och doftpåsar som är miljövänliga.
    Det är ett extra plus.
    Snabb leverans.
    Har inte använt produkterna ännu. Tror att jag kommer att bli nöjd och det blir fler beställningar
    2019-09-03
    Beställde doftpåsarna som kom inom ett par dagar. De doftar gott, naturligt och lagom. Kommer definitivt köpa fler från Make me smile.
    Tack för din feedback Jenny. Kul att vi fick dig att le. Välkommen åter Make me smile
  • Christina L
    2019-09-01
    Ett fantastiskt ställe mitt uti skogen. Härlig personal, sociala och underbart trevliga. Mysig liten gårdsbutik men mycket att välja på. Jätte gott fika.. Kommer åter nästa sommar, anmäler mig och min kompis till afrikansk matlagning då.
    2019-08-14
    Doftpåsar.
    Jättesnabb leverans.
    Hej Åsa, Tack för din feedback. Kul att vi fick dig att le. Make me smile
    2019-06-04
    Eleganta dofter!,snabb leverans
    Tack Selahattin för din feedback. Kul att du gillade dofterna. Make me smile
    2019-05-26
    Jag beställde svamptamponger. Levernsen var supersnabb! Bra att det var plastfritt förpackat. Är jättenöjd.
    Hej Sol, Tack för din feedback. Kul att du är nöjd och att vi fick dig att le Make me smile
    2019-04-19
    1a gången jag köpte dofter. Väldigt goda naturliga dofter
    2019-04-08
    Beställde doftpåsar.Snabb leverans. Bra bemötande, Bra priser
    Tack Kjell för feedback. Kul att få höra upplevelser. Make me smile
    2019-04-07
    Har inte provat produkten än. Dock snabb leverans och flera alternativa betalning sätt. Bra köpupplevelse.
    Tack Jonas för feedback. Kul att höra om upplevelser. Make me smile
    2019-03-21
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Tack Anders för feedback. Kul att höra om upplevelser. Make me smile
    2019-01-30
    Varan kom dagen efter beställning. Toppen!
    Tack Svante för din feedback. Kul att göra kunderna glada. Make me smile
    2019-01-14
    Köpte lavedel doftpåsar till garderob. Snabb och snidig leverans
    Tack Susanne för din feedback. Trevligt att få ett leende Make me smile
    2018-12-22
    Köpte Svamptampong. Enkelt att kunna betala med swish. Snabb leverans och får alltid snabba svar på mina frågor om produkten.