Alla kategorier Bilförsäljning Skåne Eslöv Makkina AB

Makkina AB

Vindelvägen 9, 241 38 Eslöv — Visa karta

Makkina AB startade bilförsäljningen i Eslöv 2010 och har under åren hjälpt många köpare att finna just deras drömbil.

Vi vill ge våra kunder en fungerande helhetslösning för bilaffären. Tack vare vårt stora kontaktnät, att vi lyssnar på dig och dina behov samt ett rejält mått envishet kan vi göra din bilaffär till något alldeles extra.

Vårt lager av bilar försöker vi hålla småskaligt, men vi köper in bilar från hela Europa för att kunna hitta just din favorit. Oavsett smak, plånbok eller behov ska du kunna finna ditt nya fordon hos oss på Makkina i Eslöv.

Hör av dig för att boka ett personligt möte på dina villkor!

Läs vad 27 kunder tycker om Makkina AB

• Peter J
    Peter J skrev om Makkina AB
    Mkt bra bemötande. Serviceminded och öppen för att få till en bra lösning. Jag känner mig väldigt nöjd! Läs mer
  • Timothy H
    Timothy H skrev om Makkina AB
    Bra service från första samtalet med Jacob och ett väldigt bra bemötande samt en snabb och smidig affär. Åkte därifrån nöjd med en ny bil och återkommer när det är dags för nästa bil :) Läs mer
  • Siv L
    Siv L skrev om Makkina AB
    Mycket vänligt och proffsigt bemötande!
    Kommer att återvända för framtida bil affärer Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Makkina AB
    Mycket nöjd - bra service på ett personligt sätt. Hoppas det går bra för Makkina och Jacob framöver! Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Makkina AB
    Köpte en bil och det funkade utmärkt! Bra tänk med kundservice.
    👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Makkina AB
    Mycket trevligt företag, lyssnar , fixar levererar. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Makkina AB
    Bra väldigt tillmötesgående säljare. Läs mer
  • Andre H
    Andre H skrev om Makkina AB
    Dom hade inte bilen jag sökte, men säljaren ringde upp några dagar senare och hade hittat en fin Bmw som passade mig perfekt. Läs mer
  • Aid H
    Aid H skrev om Makkina AB
    Ringde ditt och fick svar om att jag skall vänta då en annan potential kund säger sitt,så att man slipper åka 20mil i onödan. Då det var avslutad ringde säljaren tillbaka och meddelade att bilen är tillgänglig.
    Väl på plats var det ett väldigt fint bemötande professionell och väl förberedd. Affären gick då smidigt trots små problem som uppstått.
    Säljaren ringde dagen efter och frågade om jag var nöjd med köpet. Det uppskattas stort av mig och även av min fru som trots allt har inget med bilen att göra. Läs mer
  • Eli L
    Eli L skrev om Makkina AB
    Vi har köpt många bilar av Jakob på Makkina. Bilar och service utöver det vanliga. Man blir aldrig besviken. Vi kommer definitivt rekommendera Makkina till andra och återkomma! Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Makkina AB
    Vi har köpt och sålt många bilar genom åren hos Jacob på Makkina. Varje affär upplever vi som det ”lilla extra”. Vi rekommenderar Makkina varmt och kommer göra fler affärer där! Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Makkina AB
    Jag har över åren köpt flera bilar från Makkina och Jacob!
    Det är alltid ett nöje att göra affärer med Jacob som alltid bemöter en på ett proffesionellt sätt som får en att känna sig säker på sin affär!
    Jag kommer definitivt att återvända till Jacob och makkina för framtida fordons affärer! Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Makkina AB
    Jag blev väl bemött och hela affären gick bra.
    Jag köpte en BMW 520 d . Och lämnade en annan bil i byte. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Makkina AB
    Vilken service! Rekommenderar honom till alla som vill köpa bil! Läs mer
  • Ann-Charlotte S
    Ann-Charlotte S skrev om Makkina AB
    Vi har köpt en beg. bil och affären gick mycket smidigt till. Vi fick mycket hjälp av kompetent personal som gjorde det hela både roligt och snabb. Skulle tänka mig att köpa bil hos Makkina igen. Läs mer
  • Lukasz G
    Lukasz G skrev om Makkina AB
    Helt klart den mest seriösa bilhandlare jag hade att göra med någonsin. Jacob lovade att BMW:m trots sina 6 år skiljer sig inte mycket än den dagen bilen lämnade fabriken. Bilen var även dyrast på Blocket så jag var väldigt förväntansfull när jag åkte 60 mil till Eslöv. Bilen motsvarade helt och hållet beskrivningen, fick även ett keramiskt lackskydd utfört i samband med köpet vilket kändes jättebra med tanke på att bevara bilens skick. Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Makkina AB
    Trevligt bemötande. Enkelt. Bra service. Bra bil till rätt pris. Flexibilitet! Läs mer
  • Jerry J
    Jerry J skrev om Makkina AB
    Är mycket nöjd med köpet och servicen av Makkina utomordentliga oc tjänstvilliga personal Läs mer
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Makkina AB
    Bra bemötande o alltid tillgänglig Läs mer
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Makkina AB
    Bra och informativt företag med god återkoppling.
    Det som uttrycktes i mail och telefonsamtal stämde
    med verkligheten. Läs mer
  • Joakim O
    Joakim O skrev om Makkina AB
    Jag köpte en äldre bil av Makkina, utan garantier.
    Efter en tid behövde bilen repareras och då jag kände att jag blivit bra bemött hos Jacob vände jag mig dit. Jacob ställde upp med både fri lånebil och även till viss del även med mekaniker. Detta uppskattades så klart väldigt mycket och underlättade otroligt mycket för mig då jag var orolig att stå utan bil under reparationstiden.

Makkina rekomenderas varmt och i mitt fall gick Jacobs åtagande långt ut över mina förväntningar. Läs mer
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Makkina AB
    Jag upplevde fin och trevlig dialog hela vägen. Säljaren verkade så nöjd så jag betalade säkert för mycket 😇 Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Makkina AB
    Supernöjd! Jacob är en fantastisk människa som verkligen sätter kunden i fokus, stort plus från vår sida. Mvh Fredrik Läs mer
  • Kenny K
    Kenny K skrev om Makkina AB
    Bilen var finare än utlovat och mycket väl putsad, alla papper var förberedda kommer handla bil av Makkina igen absolut! om jag måste gnälla så skulle de vara att de va svårt att förstå en av säljarna som pratat skånska på högnivå:). Läs mer
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Makkina AB
    Proffesionellt bemötande och agerande. Förtroende ingivande. Upplever att de ger det "lite extra".
    Kan varmt rekommender företaget. Läs mer
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Makkina AB
    Bra service och trevligt bemötande.
    Magnus Läs mer
  • Lisa W