Alla kategorier Bilförsäljning Skåne Eslöv Makkina AB

Makkina AB

Vindelvägen 9, 241 38 Eslöv — Visa karta

Makkina AB startade bilförsäljningen i Eslöv 2010 och har under åren hjälpt många köpare att finna just deras drömbil.

Vi vill ge våra kunder en fungerande helhetslösning för bilaffären. Tack vare vårt stora kontaktnät, att vi lyssnar på dig och dina behov samt ett rejält mått envishet kan vi göra din bilaffär till något alldeles extra.

Vårt lager av bilar försöker vi hålla småskaligt, men vi köper in bilar från hela Europa för att kunna hitta just din favorit. Oavsett smak, plånbok eller behov ska du kunna finna ditt nya fordon hos oss på Makkina i Eslöv.

Hör av dig för att boka ett personligt möte på dina villkor!

Läs vad 11 kunder tycker om Makkina AB

• Andreas J
    Andreas J skrev om Makkina AB
    Trevligt bemötande. Enkelt. Bra service. Bra bil till rätt pris. Flexibilitet!
  • Jerry J
    Jerry J skrev om Makkina AB
    Är mycket nöjd med köpet och servicen av Makkina utomordentliga oc tjänstvilliga personal
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Makkina AB
    Bra bemötande o alltid tillgänglig
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Makkina AB
    Bra och informativt företag med god återkoppling.
    Det som uttrycktes i mail och telefonsamtal stämde
    med verkligheten.
  • Joakim O
    Joakim O skrev om Makkina AB
    Jag köpte en äldre bil av Makkina, utan garantier.
    Efter en tid behövde bilen repareras och då jag kände att jag blivit bra bemött hos Jacob vände jag mig dit. Jacob ställde upp med både fri lånebil och även till viss del även med mekaniker. Detta uppskattades så klart väldigt mycket och underlättade otroligt mycket för mig då jag var orolig att stå utan bil under reparationstiden.

Makkina rekomenderas varmt och i mitt fall gick Jacobs åtagande långt ut över mina förväntningar.
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Makkina AB
    Jag upplevde fin och trevlig dialog hela vägen. Säljaren verkade så nöjd så jag betalade säkert för mycket 😇
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Makkina AB
    Supernöjd! Jacob är en fantastisk människa som verkligen sätter kunden i fokus, stort plus från vår sida. Mvh Fredrik
  • Kenny K
    Kenny K skrev om Makkina AB
    Bilen var finare än utlovat och mycket väl putsad, alla papper var förberedda kommer handla bil av Makkina igen absolut! om jag måste gnälla så skulle de vara att de va svårt att förstå en av säljarna som pratat skånska på högnivå:).
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Makkina AB
    Proffesionellt bemötande och agerande. Förtroende ingivande. Upplever att de ger det "lite extra".
    Kan varmt rekommender företaget.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Makkina AB
    Bra service och trevligt bemötande.
    Magnus
  • Lisa W