Mäklarhuset Hyltebruk

Mäklarhuset Hyltebruk

Ring 0345-103 80 www.maklarhuset.se
4.0

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

4 omdömen om Mäklarhuset Hyltebruk

Helena Maria Margareta L
Skrev om Mäklarhuset Hyltebruk

Fredrik Abrahamsson-mäklaren from hell! säger saker som låter bra & gör sen absolut ingenting. Ljuger friskt om papper han skickat som ”kommit bort på posten”, fotografen visade sig ha semester i flera månader & det fanns tydligen bara en fotograf i hela Halland . Återkopplar aldrig -inte ens på uppmaning. Försinkade att huset kom ut på hemnet med flera månader. Det var som att vara med i ett dolda kamera-program.

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Jorma M
Skrev om Mäklarhuset Hyltebruk

Absolut den bästa mäklarfirman som jag vet har skickat nya kunder från Norge och flera av våra vänner kommer varit besökt Hyltebruk så intresse finns mycket trevliga personer i mäklarhuset m v h Jorma Mäkinen

Leif E
Skrev om Mäklarhuset Hyltebruk

Stasade lite högt i början, på rek mäklare. Fick backa priset efterhand. Blev såld till slut, lite "problem med köparen. Men löste sig pga mäklarens insatts och råd. Bra skött av Mäklaren

Bengt Stefan L
Skrev om Mäklarhuset Hyltebruk

Enkelt och tydligt. Raka besked om läget på marknaden i samhället