Raymond Lindeborg

Raymond Lindeborg

Raymond Lindeborg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Raymond Lindeborg har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Raymond Lindeborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.9. Raymond Lindeborg har haft 4 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

10 omdömen om Raymond Lindeborg

Christina G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Södermalm

Som köopare upplevde jag Raymond som mycket pålitlig, ärlig och lugn. Han var lyhörd och lösningsfokuserad och det kändes som att han på ett mycket proffsigt sätt hanterade säljarens och köparens intresse och önskemål. Jag kan varmt rekommendera Raymond och Svensk Fastighetsförmedling Södermalm.

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för ditt fina omdöme, som jag uppskattar väldigt mycket. Det var verkligen kul att få hjälpa till med köpet av din nya bostad. Hoppas att du kommer trivas bra där i många år framöver.

Ann-Sofi D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Södermalm

Raymond har arbetat målmedvetet genom hela försäljningen. Han har varit mycket serviceinriktad och noggrann med att hålla mig uppdaterad hela tiden. Han har ansträngt sig för att hitta olika marknadsföringskanaler. Jag har under hela försälningsperioden känt mig trygg med att allt sker på bästa sätt.

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för ditt omdöme och för ett trevligt samarbete genom hela processen från start till mål. Varmt välkommen tillbaka när du behöver min assistans.

Per Gustav N
Södermalm

Bra kommunikation och tryggt omhändertagande genom hela affären - mycket uppskattat!

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för omdömet Gustav. Det är roligt att jag fick möjlighet att hjälpa till med bostadsköpet. Jag hoppas att ni kommer trivas!

Maria B
Södermalm

Raymond är professionell och lyhörd. Svarar snabbt och vi är mycket glada att han var vår mäklare.

Svar från Raymond Lindeborg

Jag vill tacka er för ett trevligt samarbete samt för ett fint betyg. Hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i den nya bostaden.

Andreas B
Södermalm

Känns som Raymongd gillar sitt jobb väldigt mycket vilket verkligen känns i sammarbetet! Han lyssnar och hör dina önskemål, han är proffisionell och tillmötesgående. Det känns verkligen som om man gör detta tillsammans.

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för förtroendet och det fina omdömet! Det har varit mycket roligt att kunna hjälpa till med försäljningen.

Michail M
Hammarby Sjöstad

Smidig affär och snabb försäljning. Rekommendera.

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för betyget och den positiva återkopplingen! Återkom gärna om ni behöver någon ytterligare hjälp.

Naghmeh R
Hammarby Sjöstad

Han är trevlig, bemötande, tillgänglig, och svarar på alla frågor.Jag rekommenderar honom

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för ditt vänliga omdöme, det värmer! Tveka inte att höra av dig, om det är något mer jag kan göra.

Per A
Hammarby Sjöstad

En mycket servicevänlig mäklare med stor erfarenhet från branchen. Raymond gav ett stort förtroende med sitt ödmjuka sysätt. Han kom med tips och lösningar för att jag som kund skulle få det bästa möjliga. Jag kan varmt rekomendera honom.

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för de fina orden! Jag är glad över att ha kunnat hjälpa till med försäljningen och att du blev nöjd, det var verkligen ett givande samarbete. Önskar dig allt gott!

Kristina M
Hammarby Sjöstad

We recently bought an apartment from Raymond and the process was smooth. Raymond is pleasesant, professional and accommodating, we can recommend him.

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för ert omdöme och hoppas att ni kommer trivas bra i föreningen och lägenheten framöver.

Lena Sara-Maria L
Hammarby Sjöstad

Mycket proffsig och lyhörd. Lugn och strategisk samt så uppskattade jag att han höll mig uppdaterad i hur processen såg ut kring att skapa ett intresse hos diverse kunder.

Svar från Raymond Lindeborg

Stort tack för ditt omdöme och betyg. Det var roligt att kunna hjälpa dig med din försäljning. Lycka till i framtiden.