Jonna Sommarhed Sjöstrand
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-06 - 2020-05

Läs vad 32 Läs vad Jonna Sommarhed Sjöstrand

• Ida L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-29

Högalid
    Jonna gjorde ett fantastiskt bra jobb som vår mäklare. Hon hade både säljare och köpare i åtanke och agerade på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
  • Jenny Siw Inger D köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-27

Högalid
    Vi har köpt en lgh som vår dotter ska bo i på Folkskolegatan 20.

Vi blev från första stund väldigt bra bemött av Jonna. Jag upplevde henne som proffsig, kunde svara på alla våra frågor och gav ett riktigt bra helhets intryck.

Under budgivningen så upplevde jag att hon hade både säljare och köpare i åtanke för att båda parter skulle bli nöjda.

Jag kommer definitivt att rekommendera Jonna och Svensk fastighetsförmedling till andra. Läs mer
  • Niklas B
    Niklas B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-26

4:a
    Hammarby Sjöstad
    Hade kontakt med Jonna angående fyror i Hammarby Sjöstad. Jonna tipsade om några alternativ som jag tittade på, varav en av dessa blev den jag köpte. Jonna återkopplad regelbundet och tog med sig mina synpunkter vilket till slut gjorde att vi kunde nå en överenskommelse med säljarna. Jag är mycket nöjd med Jonna och Svenskfast som hjälpt mig att både sälja och köpa bostad nyligen. Läs mer
  • Helena H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-17

3:a
    Hammarby Sjöstad
    Jonna har stöttat oss till 100% under försäljningen av vår lägenhet. Hon har aktivt jobbat för att hitta och vägleda potentiella köpare genom processen fram till en lyckad försäljning. Hon är tillgänglig, hängiven och positiv. Läs mer
  • Mats F sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-03-22

Hammarby Sjöstad
    Mitt första möte med Jonna var på en visning i en lgh i Hammarby Sjöstad. Har varit på en hel del visningar genom åren. Hon stack ut med sin trovärdighet och ett utmärkt bra bemötande. Hon var påläst och hade svar på alla frågor.
    När det sedan var dags för mig att sälja min lgh så valde jag Jonna utan att tveka.
    Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Niklas K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-03-16

Södermalm
    Jonna sålde min lägenhet på Söder. Jag kunde inte va nöjdare.
    Från första till sista mötet fick jag goda råd och kände hela tiden att Jonna lyssnade på mig. Jag kommer anlita Jonna igen! Läs mer
  • Charlotte H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-03-16

Södermalm
    Supertrevlig, påläst och en jag kunde känna mig trygg i köpet med :) Läs mer
  • Caroline L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-01-31

Södermalm
    Sålde lägenhet med Jonna, snabbt och enkelt. Bra kommunikation och väldigt informativ och trygg mäklare vid en så stor händelse som bostadsförsäljning. Läs mer
  • Karin G sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-01-31

Hammarby Sjöstad
    Vi anlitade Jonna när vi skulle sälja vår 2:a för att köpa något större.
    Jonna hade vårt förtroende från dag 1 när hon la upp planeringen utefter våra förutsättningar och vad hon trodde skulle fungera bäst utifrån hennes erfarenhet. Dessutom fick vi väldigt bra stylingråd för lägenheten. Resultatet blev över våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Kan varmt rekommendera Jonna till alla som går i säljtankar (eller köptankar) för Jonna är mycket kunnig, serviceinriktad, professionell, transparent i kommunikationen och så har hon ett bra öga för detaljer.
    //Karin & Oliver Läs mer
  • Frida K köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-12-30

Stockholm
    Jag har både sålt och köpt (på Södermalm) med Jonna och jag har varit lika nöjd vid varje tillfälle!
    En försäljning är ofta pirrigt och nervöst, men med Jonna kändes det tryggt! Hon är närvarande, inlyssnande, tydlig och oerhört proffsig! Jag kommer definitivt sälja med Jonna igen och hon får mina varmaste rekommendationer! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Elin Bellander