Jonna Sommarhed Sjöstrand
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-12 - 2019-11

Läs vad 21 Läs vad Jonna Sommarhed Sjöstrand

• Emma S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-11-19

Sålt lägenhet i hammarby sjöstad. Jonna är mycket trevlig, tar sig tid att förklara och ge information. Jonna var ett stöd under hela processen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • malin k
    malin k sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-11-13

Stockholm
    Vi fick både snabb, väldigt professionell och bra hjälp av Svensk Fastighetsförmedling och Jonna som vägledde oss vid försäljning av vår lägenhet. Allt gick väldigt smidigt och enkelt med hennes hjälp och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-11-11

Södermalm
    Har sålt en tvåa på 45 m2 vid Mariatorget och fick ett väldigt professionellt bemötande av Jonna, från första möte till genomförandet av affären. Det som utmärker Jonna specifikt är ett genuint bemötande och kommunikativ approach, både proaktiv och med uppföljning hela vägen. Som extra bonus har hon även lång erfarenhet och öga för inredning vilket hjälpte med flera bra tips inför fotografering och visning. Min varmaste rekommendation för kommande säljare och köpare. Läs mer
  • Karin H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-10-24

Södermalm
    Köpt lägenhet
    Bra bemött och kontakt Läs mer
  • Birgitta E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-10-02

Hej!
    Jag tycker att hon borde haft bättre koll på säljaren,
    när man köper en lägenhet för 2,6 miljoner.
    Lägenheten var inte städad, tv och hyllor stod kvar o förrådet var fullt med grejer och det hade varit inbrott i det. Säljaren viss inte var tvättstugan låg, hade aldrig bott i lägenheten själv.
    Allt blev ok till slut men det kändes inte bra alls de första timmarna...Dotter som haft den dagliga kontakten med mäklaren är nöjd med henne som person. Läs mer
  • Ernst H
    Ernst H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-09-30

Stockholm
    Ett jättebra, lyssnande och kompetent bemötande. Mycket bra mäklarkontakt. Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-09-30

Lägenhet Götgatan.
    Jag upplevde en proffsig process med bra dialog och kontinuerlig uppföljning och återkoppling från första mötet med värdering till den ganska knepiga avslutningen med få bud och budgivare. Både jag och mäklaren hoppades på ett lite högre pris men i slutändan fick jag vad jag förväntade mig. Läs mer
  • Oskar S köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-09-29

Stockholm
    En trevlig och genuin mäklare som hjälpte oss med vårt första bostadsköp. Läs mer
  • Karin R sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-09-29

Stockholm
    Sålt lägenhet. Vi visste att det just då var svårare att sälja. Trots detta uppnådde Jonna ett för oss bra resultat. Det var tydligt för oss att hon verkligen jobbade på för oss. Det kändes tryggt och bra. För oss betydde Jonnas person, hur hon var mot oss, energi och engagemang mycket. Det var hon samt svensk fastighetsförmedlings strategi som gjorde att vi valde er. Läs mer
  • Elisabeth S köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-09-28

Toppen på alla sätt! Proffsig! Läs mer