Jonna Sommarhed Sjöstrand

Jonna Sommarhed Sjöstrand

Jonna Sommarhed Sjöstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Jonna Sommarhed Sjöstrand har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Jonna Sommarhed Sjöstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 188 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonna Sommarhed Sjöstrand har haft 48 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

188 omdömen om Jonna Sommarhed Sjöstrand

Sedan starten hos Reco 2019
Mathilda E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
Hammarby Sjöstad

Engagerad och ett trevligt bemötande. Snabb och lättsam att kommunicera med.

Filip K
Hammarby Sjöstad

Jonna är trevlig och duktig. Som förstagångsköpare fick vi all information och hjälp som behövdes för att komma in på bostadsmarknaden. Tack!

Camilla A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
Hammarby Sjöstad

Väldigt professionell, kommunikativ och aktiv mäklare! Vi har känt oss väldigt trygga med Jonna. Hon har hållt oss involverade under hela processen genom att diskutera stretegier och alternativ i en spännande marknad. Vi rekommenderar henne verkligen som mäklare!

Malin S
Södermalm

Bra och tydlig i kontakten, allting kändes genomtänkt hela vägen och Jonna var också tydlig med alla steg vilket kändes mycket bra och tryggt

Aina Anette Vivi-Ann L
Södermalm

Mycket proffsig och bra på alla sätt!

Lars Vidar L
Södermalm

Seriös, bra och vettig. ………………………………..

Karin N
Hammarby Sjöstad

Jonna har en förmåga att tydligt beskriva vad du kan förvänta dig inför och under försäljningsprocessen och vilken plan hon har för din försäljning på ett sätt som gjorde att jag kände mig trygg med att hon skulle göra ett bra jobb. Upplevde henne som driven i att få ett bra slutresultat i försäljningen och att hon hade en tydlig plan för hur det målet skulle nås.

Robert K
Södermalm

Bra bemötande och mäklaren levde upp till våra förväntningar!

Dennis F
Hammarby Sjöstad

Jätte bra bemötande snabb och flexibel vid skrivning Vi är super nöjda

Tebogo M
Hammarby Sjöstad

Mycket trevlig och enkel att jobba med! Jordnära och hjälpsam.