Jonna Sommarhed Sjöstrand
Registrerad mäklare sedan 2019-01-04
Aktiv på Reco.se sedan 2019-03-19
2019-09 - 2020-08

Läs vad 37 Läs vad Jonna Sommarhed Sjöstrand

• Hanna A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-07-06

Sålt lägenhet på Södermalm, Stockholm
    Utmärkt, bra bemötande
    Engagerad, hjälpsam, kunnig
    Gemensam bra diskussion om strategi för försäljningen
    God kunskap om rådande marknadssituation
    Mycket informativ, gav täta uppdateringar under säljprocessen
    Bra koll på potentiella köpare, arbetade aktivt med att kontakta dessa.
    Sammanfattningsvis, toppennöjd. Läs mer
  • Merel D
    Merel D sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-06-16

Jonna är en pärla!
    Hon hjälpte oss att säljer våran fina lägenhet mitt i covid pandemin.
    På ett proffsigt och super trevligt sätt har hon tagit hand om allt.
    Hon var alltid där för att svara på alla våran frågor och tog bort mycket stress och oro.
    Men bästa rekommendation kommer från våran son (7år) som efter har träffat henne sa ’Jonna är fin! Det är nästan som att jag blir lite kär i henne’ Läs mer
  • Liam K köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-06-12

Väldigt trevligt och professionellt bemötande av Jonna! Läs mer
  • Catrin J köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-06-09

Katarina
    Mycket trevligt bemötande och känns väldigt ärlig i sitt sätt att agera gentemot mig som köpare Läs mer
  • Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-06-08

Katarina
    Vi anlitade Jonna i stort sett samtidigt som Coronaviruset slog mot Europa vilket vi förstod skulle göra det svårare att sälja lägenheten. Vi kände nästan direkt att Jonna var annorlunda mot många andra mäklare jag träffat tidigare. Hon tog sig verkligen tid att sätta sig in i vår situation och hur vi tillsammans skulle kunna sälja lägenheten. Ett samtal med henne blev lätt 20minuter där vi diskuterade olika strategier om hur vi på bästa sätt skulle presentera och sälja lägenheten.

2 mäklare innan Jonna har försökt sälja lägenheten men inte riktigt lyckas. Men med Jonna gick det.

En stor fördel för oss var att Jonna var gammal inredningsdesigern och att få 4 A4-papper med instruktioner om vad vi skulle inhandla. Det med en väldigt tätt kontakt om hur lägenheten såg ut och vad vi kunde åtgärda gjorde att vi lyckades sälja den trots rådande pandemi.

Jag kan väldigt väldigt starkt rekommendera Jonna. av 6 mäklare jag sålt med under min bostadskarriär har hon vart överlägset bäst och jag förstår varför hon vunnit de priser hon vunnit. Läs mer
  • Ida L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-29

1.5:a
    Högalid
    Jonna gjorde ett fantastiskt bra jobb som vår mäklare. Hon hade både säljare och köpare i åtanke och agerade på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
  • Jenny Siw Inger D köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-27

1.5:a
    Högalid
    Vi har köpt en lgh som vår dotter ska bo i på Folkskolegatan 20.

Vi blev från första stund väldigt bra bemött av Jonna. Jag upplevde henne som proffsig, kunde svara på alla våra frågor och gav ett riktigt bra helhets intryck.

Under budgivningen så upplevde jag att hon hade både säljare och köpare i åtanke för att båda parter skulle bli nöjda.

Jag kommer definitivt att rekommendera Jonna och Svensk fastighetsförmedling till andra. Läs mer
  • Niklas B
    Niklas B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-26

Hammarby Sjöstad
    Hade kontakt med Jonna angående fyror i Hammarby Sjöstad. Jonna tipsade om några alternativ som jag tittade på, varav en av dessa blev den jag köpte. Jonna återkopplad regelbundet och tog med sig mina synpunkter vilket till slut gjorde att vi kunde nå en överenskommelse med säljarna. Jag är mycket nöjd med Jonna och Svenskfast som hjälpt mig att både sälja och köpa bostad nyligen. Läs mer
  • Helena H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-17

3:a
    Hammarby Sjöstad
    Jonna har stöttat oss till 100% under försäljningen av vår lägenhet. Hon har aktivt jobbat för att hitta och vägleda potentiella köpare genom processen fram till en lyckad försäljning. Hon är tillgänglig, hängiven och positiv. Läs mer
  • Mats F sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-03-22

Hammarby Sjöstad
    Mitt första möte med Jonna var på en visning i en lgh i Hammarby Sjöstad. Har varit på en hel del visningar genom åren. Hon stack ut med sin trovärdighet och ett utmärkt bra bemötande. Hon var påläst och hade svar på alla frågor.
    När det sedan var dags för mig att sälja min lgh så valde jag Jonna utan att tveka.
    Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Elin Bellander