Jonna Sommarhed Sjöstrand
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 9 Läs vad Jonna Sommarhed Sjöstrand

• Anna T skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-08-17

Jag mailade till Svensk Fastighetsförmedlingen och ville sälja min lägenhet på Södermalm och fick ett snabbt svar av Jonna som är mycket professionell, otroligt engagerad och hon besitter många fina kvaliteter som ett bra bemötande, lugn och full med idéer och tips.
    Kan verkligen rekommendera denna mäklare då jag hade fullt förtroende och kände mig trygg under resans gång.
    Fantastiskt slutresultat.
    Stort tack till Jonna! Läs mer
  • Lorana K skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-08-14

Vi har precis sålt en lägenhet med Jonna och hennes prestation, engagemang och skicklighet har varit mycket imponerande. Vi är mer än nöjda med resultatet och kommer att utan tvekan anlita Jonna för framtida både köp och försäljningar. Bemötandet, tillgängligheten, kunskapen men också ödmjukheten som Jonna hade gjorde denna ytterst stressiga process mycket mindre jobbig och utmattande.

Vill tacka henne även här för ett gott samarbete.

Mycket bra jobbat!
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anna Francesca Lucia B skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-06-13

Jag köpte under våren en lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand. Hon var allt igenom professionell, hjälpsam och kunnig. Kunde besvara alla frågor och funderingar jag hade, speciellt relevant för mig som var förstagångsköpare. Jag kände mig trygg och positivt vägledd under hela processen då Jonna var tillgänglig konstant, besvarade samtal, mejl och meddelanden på minuter och ständigt fick mig att känna lugn inför ett så stort beslut. Hon var lyhörd till mina önskningar och medlade felfritt mellan mig som köpare och säljaren. Upplevelsen av att ha Jonna som mäklare gjorde hela affären smidig och trygg. Alla borde få hjälp av en mäklare så kompetent som Jonna. Läs mer
  • HANNA H skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-06-06

Köpte nyligen en lägenhet av Jonna och hade en superbra upplevelse rakt igenom! Hon är trevlig, serviceminded och professionell - jag kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Johan L skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-05-17

Trevligt bemöt, , professionellt och hade t.o.m budlistan klar utan att det efterfrågats. Läs mer
  • Mona H skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-05-06

Jonna jobbade engagerat och med starkt driv, vilket ledde till ett fantastiskt resultat när jag skulle sälja min lägenhet. Med en intensiv utstrålning utan att vara påträngande övertygar hon med sakliga argument. Bästa mäklaren! Läs mer
  • Emmy L skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-03-22

Jonna var enormt proffsig, driven, engagerad och trevlig under hela processen då vi sålde vår tvåa på söder. Kände trygghet från början till slut! Läs mer
  • Pamela C skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-03-22

Jonna was the broker for an apartment that I just bought. Going through the process is very stressful. I thought that having Jonna as a counterpart made everything much less stressful and easier, since she's very competent and extremely easy to connect to - both of which are important to conduct a good transparent transaction. If I sell the apartment that I just bought I would definitely want to have Jonna as my broker Läs mer
  • Markus S
    Markus S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-03-16

Jag sålde min bostadsrätt på Södermalm, mäklaren ringde upp mig om en eventuell värdering och på första mötet fick jag väldigt stort förtroende för henne, det kändes så bra att jag inte försökte anlita någon annan mäklare.

Jonna (mäklaren) överträffade mina förväntningar både på vad jag förväntar mig i form av bemötande och personligt engagemang utav en mäklare

Jag har aldrig varit med om ett så personligt och genuint bemötande tidigare från en mäklare.

Jag rekommenderar starkt att anlita Jonna för framtida försäljningar, jag är mer än nöjd med henne och hennes resultat under min försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Elin Bellander