Jonna Sommarhed Sjöstrand
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 25 Läs vad Jonna Sommarhed Sjöstrand

• Caroline L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-01-31

Södermalm
    Sålde lägenhet med Jonna, snabbt och enkelt. Bra kommunikation och väldigt informativ och trygg mäklare vid en så stor händelse som bostadsförsäljning. Läs mer
  • Karin G sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-01-31

Hammarby Sjöstad
    Vi anlitade Jonna när vi skulle sälja vår 2:a för att köpa något större.
    Jonna hade vårt förtroende från dag 1 när hon la upp planeringen utefter våra förutsättningar och vad hon trodde skulle fungera bäst utifrån hennes erfarenhet. Dessutom fick vi väldigt bra stylingråd för lägenheten. Resultatet blev över våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Kan varmt rekommendera Jonna till alla som går i säljtankar (eller köptankar) för Jonna är mycket kunnig, serviceinriktad, professionell, transparent i kommunikationen och så har hon ett bra öga för detaljer.
    //Karin & Oliver Läs mer
  • Frida K köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-12-30

Stockholm
    Jag har både sålt och köpt (på Södermalm) med Jonna och jag har varit lika nöjd vid varje tillfälle!
    En försäljning är ofta pirrigt och nervöst, men med Jonna kändes det tryggt! Hon är närvarande, inlyssnande, tydlig och oerhört proffsig! Jag kommer definitivt sälja med Jonna igen och hon får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Max L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-12-15

Sofia
    Jonna hjälpte oss att sälja vår lägenhet och levererade verkligen långt över våra förväntningar! Hon gjorde alltid det lilla extra för att försäljningen skulle bli så bra som möjligt. Vi kommer garanterat låta Jonna sälja nästa lägenhet också! Läs mer
  • Emma S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-11-19

Sålt lägenhet i hammarby sjöstad. Jonna är mycket trevlig, tar sig tid att förklara och ge information. Jonna var ett stöd under hela processen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • malin k
    malin k sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-11-13

Stockholm
    Vi fick både snabb, väldigt professionell och bra hjälp av Svensk Fastighetsförmedling och Jonna som vägledde oss vid försäljning av vår lägenhet. Allt gick väldigt smidigt och enkelt med hennes hjälp och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-11-11

Södermalm
    Har sålt en tvåa på 45 m2 vid Mariatorget och fick ett väldigt professionellt bemötande av Jonna, från första möte till genomförandet av affären. Det som utmärker Jonna specifikt är ett genuint bemötande och kommunikativ approach, både proaktiv och med uppföljning hela vägen. Som extra bonus har hon även lång erfarenhet och öga för inredning vilket hjälpte med flera bra tips inför fotografering och visning. Min varmaste rekommendation för kommande säljare och köpare. Läs mer
  • Karin H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-10-24

Köpt lägenhet
    Bra bemött och kontakt Läs mer
  • Birgitta E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-10-02

Hej!
    Jag tycker att hon borde haft bättre koll på säljaren,
    när man köper en lägenhet för 2,6 miljoner.
    Lägenheten var inte städad, tv och hyllor stod kvar o förrådet var fullt med grejer och det hade varit inbrott i det. Säljaren viss inte var tvättstugan låg, hade aldrig bott i lägenheten själv.
    Allt blev ok till slut men det kändes inte bra alls de första timmarna...Dotter som haft den dagliga kontakten med mäklaren är nöjd med henne som person. Läs mer
  • Ernst H
    Ernst H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-09-30

Stockholm
    Ett jättebra, lyssnande och kompetent bemötande. Mycket bra mäklarkontakt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Elin Bellander