Jenny Olofsson

Jenny Olofsson

Jenny Olofsson är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Jenny Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Jenny Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 167 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Olofsson har haft 72 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med mitt brinnande intresse för människor, mitt engagemang och mina kunskaper inom service, bygg och inredning får ni en mäklare som kan ge er vägledning med bra helhetslösningar!

Hur ser din drömbostad ut?
Den jag bor i nu! Den erbjuder plats för mina vänner och min stora familj, med plats för matlagning, att umgås och ha trevligt!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är grym på att ordna fester och laga mat till många, och jag sjunger hellre än bra!

167 omdömen om Jenny Olofsson

Sedan starten hos Reco 2021
Therese S
Tunabackar

Vi är så nöjda över att vi valde Jenny till vår mäklare. Hon har funnits där och kommit med tips, goda råd och hon är perfekt blandning av personlighet och proffessionalitet. Rekommenderas varmt!

Simon K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
Norra Luthagen

Jenny var trevlig, hjälpsam och snabb! Texten måste vara åtminstone 30 tecken!

Bo J
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
Skärfältens

Nogrann, Lyhörd, Professionell

Anna Karin L
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
Skärfältens

Jenny har genom hela processen varit mycket hjälpsam och lätt att nå. Hon tar reda på och besvarar frågor. Är glad och lättsam.

Lars-Johan B
Norra Luthagen

Jenny är mycket tillmötesgående, kunnig och proffsig. Hon har guidat oss på ett stadigt och pålitligt sätt genom hela bostadsaffären.

Jonas B
Sävja

Trevlig, kunnig, hjälpsam och driven! Mvh Jonas

Agneta L
Norra Luthagen

Jenny Olofsson är en mycket inkännande, lyhörd och professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera. Jenny var snabb med återkoppling och information till oss under vår försäljning, är lätt att nå och har ett stort kundfokus. Ett stort plus var hennes glada, varma och positiva bemötande genom hela försäljningsprocessen.

Göran W
Norra Luthagen

Perfekt och trevlig samt duktig på att fånga upp kunder!

Marita H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
Norra Luthagen

Ett trevligt möte med Jenny när vi tittade på lägenheten som vi dessutom blev överförtjusta i! Jenny har svarat på alla frågor via mobil, mail och sms och har en vilja att hjälpa till och fixa det man frågat och bett om. Så jag kan varmt rekommendera Jenny Olofsson!

Peter L
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
Rasbo

Jag är superglad att jag hade Jenny som mäklare när jag sålde mitt hus. Alltid på ett strålande humör och ett proffsigt bemötande. Trots tuffa tider på bomarknaden så fixade Jenny så att det blev en jättebra försäljning av huset.