Kajsa Theorin

Kajsa Theorin

Kajsa Theorin är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Kajsa Theorin har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Kajsa Theorin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.9. Kajsa Theorin har haft 8 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

9 omdömen om Kajsa Theorin

Sven Herbert M
Luthagen

Mycket engagerad och lyhörd. Fick mig att känna mig som viktig. Alltid tillgänglig. Föredöme för mäklarkåren.

Rasmus V
Fålhagen

Riktigt trevlig, rak och tydlig och alltid nåbar! Kajsa ledde oss genom hela processen och svarade på alla frågor och funderingar.

Elias C
Fålhagen

Mycket driven och förtroendeingivande mäklare.

Matilda R
Fålhagen

Fick snabbt kontakt med Kajsa och en visning kunde ordnas. Jag upplevde henne som mycket flexibel och engagerad gällande bostaden och fick snabbt svar på de frågor jag hade. Jag upplevde köpet som helhet som enkelt och bekvämt och ett stort plus var att hon var mycket tillgänglig på både mejl och telefon.

Therese B
Fålhagen

Proffsig, kompetent, tydlig och med glimten i ögat. Toppbetyg!

Leul B
Årsta

Kajsa var väldigt snäll, hjälpsam, trevlig och det syntes verkligen att hon visste vad hon snackade om och att hon är riktigt profetionell mäklare. Vi hade inga speciella förväntningar.

Håkan K
Årsta

Mycket bra bemötande och kompetent mäklare.

Stina L
Fålhagen

Jag är väldigt nöjd med säljprocessen tack vare Kajsa. Hon är engagerad, professionell och väldigt kunnig. Hon är noggrann och lyhörd, vi har hela tiden haft en bra dialog samt att hon är tydlig i sin kommunikation. Jag rekommenderar henne varmt till andra för bästa möjliga upplevelse av att sälja sin bostad.

Kai B
Fålhagen

Fantastiskt bemötande och snabb affär. Klara var väldigt professionell och tillmötesgående, skulle starkt rekommendera henne!