Linnea Lindberg

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Linnea Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Linnea Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.9. Linnea Lindberg har haft 5 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

7 omdömen om Linnea Lindberg

Andreas N
Salabacke

Mycket bra bemötande av Linnea. Styrde en snabb försäljning på ett föredömligt sätt. Ett riktigt proffs.

Rikard S
Salabacke

Väldigt professionell både i bemötande och vid frågor, höll god kontakt genom alla steg och förklarade allt perfekt!

Anna-Klara E
Norra Luthagen

Linnea gjorde ett professionellt intryck och var bra på att hålla oss uppdaterade. Vi är nöjda!

Kim L
Salabacke

Linnea är en noggrann, kommunikativ och tillmötesgående mäklare som jag gärna rekommenderar till andra

Jakob E
Salabacke

Jättebra mäklare! Vi gick igenom vad vi behövde få ut från försäljningen och fick bra guidning genom hela processen.

Fatah T
Gottsunda

Linnea Lindberg på mäklarhuset Uppsala.Hon är fantastisk. Hon hjälpte mig mycket och jag är väldigt nöjd.

Alejandro R
Gottsunda

Exceptionellt och profsygt bemötande. Detaljerad och enkelt att förklara. Hjälpte oss med ett snabb affär även mitt i kriset