Linnea Lindberg

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Linnea Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Linnea Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.9. Linnea Lindberg har haft 16 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

15 omdömen om Linnea Lindberg

Dario A
Luthagen

Kunnig, tydlig och serviceorienterad

Emelie W
Salabacke

Vi fick ett så bra bemötande av Linnea. Det märktes att hon jobbade sitt yttersta för att få vår lägenhet såld för det pris vi önskade och så fort som möjligt. Hon var lättillgänglig, lyhörd, trygg och jag hade full tillit till henne. Linnea är en fantastisk mäklare och jag är så tacksam för hennes arbete och att hon var med oss hela vägen!

Mirjam W
Salabacke

Linnea visar en lyhördhet och är aktiv i sitt mäklaruppdrag. Är lättillgänglig och kontaktar oss ofta för att informera om läget etc. Linnea känns proffsig och vi som säljare känner oss trygga i varje steg i försäljningsprocessen.

Marcus A
Gränby

Vi har fått ett fantastiskt bra bemötande av Linnea Och vi fick en bra känsla av henne omgående. Linnea hjälpte oss att sälja lägenheten otroligt snabbt också. Och hon har varit väldigt professionell igenom hela processen.

Lisa M
Gränby

Linnea har varit otroligt hjälpsam i hela processen (för det är inte lätt när man gör det för första gången). Proffsig, ödmjuk och snabb på att återkoppla. Har också en bra balans mellan arbete och personligt. Jag kan varmt rekommendera henne!

Mohsen M
Sålde sitt hus med hjälp av Linnea Lindberg en del av Mäklarhuset Uppsala
Lövstalöt

Fantastisk bra intryck och bemötande vi fick av Linnea redan första besök hon gjorde hos oss trots vi bor långt utanför stan. Väldigt lyhörd och skriver fantastiskt bra om bostaden och läget. Vi visste redan från början att hon kommer att göra allt för att kunna göra både säljare ovh köparen nöjda. Stort tack Linnea och lycka till med fler o fler objekt. 👍🙏 Hälsningar Mohsen&Caroline

Felix H
Nyby

Trevlig och allt fungerade bra och det blev en smidig affär.

Markus T
Ulleråker

Professionellt bemötande från första kontakten. Linnea var lyhörd för våra önskemål, engagerad i försäljningen, och bra på att hitta och följa upp med potentiella köpare. Vi är jättenöjda!

Andreas N
Salabacke

Mycket bra bemötande av Linnea. Styrde en snabb försäljning på ett föredömligt sätt. Ett riktigt proffs.

Rikard S
Salabacke

Väldigt professionell både i bemötande och vid frågor, höll god kontakt genom alla steg och förklarade allt perfekt!