Linnea Lindberg

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Linnea Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Linnea Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.9. Linnea Lindberg har haft 11 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

12 omdömen om Linnea Lindberg

Sedan starten hos Reco 2023
Marcus A
Gränby

Vi har fått ett fantastiskt bra bemötande av Linnea Och vi fick en bra känsla av henne omgående. Linnea hjälpte oss att sälja lägenheten otroligt snabbt också. Och hon har varit väldigt professionell igenom hela processen.

Lisa M
Gränby

Linnea har varit otroligt hjälpsam i hela processen (för det är inte lätt när man gör det för första gången). Proffsig, ödmjuk och snabb på att återkoppla. Har också en bra balans mellan arbete och personligt. Jag kan varmt rekommendera henne!

Mohsen M
Sålde sitt hus med hjälp av Linnea Lindberg en del av Mäklarhuset Uppsala
Lövstalöt

Fantastisk bra intryck och bemötande vi fick av Linnea redan första besök hon gjorde hos oss trots vi bor långt utanför stan. Väldigt lyhörd och skriver fantastiskt bra om bostaden och läget. Vi visste redan från början att hon kommer att göra allt för att kunna göra både säljare ovh köparen nöjda. Stort tack Linnea och lycka till med fler o fler objekt. 👍🙏 Hälsningar Mohsen&Caroline

Felix H
Nyby

Trevlig och allt fungerade bra och det blev en smidig affär.

Markus T
Ulleråker

Professionellt bemötande från första kontakten. Linnea var lyhörd för våra önskemål, engagerad i försäljningen, och bra på att hitta och följa upp med potentiella köpare. Vi är jättenöjda!

Andreas N
Salabacke

Mycket bra bemötande av Linnea. Styrde en snabb försäljning på ett föredömligt sätt. Ett riktigt proffs.

Rikard S
Salabacke

Väldigt professionell både i bemötande och vid frågor, höll god kontakt genom alla steg och förklarade allt perfekt!

Anna-Klara E
Norra Luthagen

Linnea gjorde ett professionellt intryck och var bra på att hålla oss uppdaterade. Vi är nöjda!

Kim L
Salabacke

Linnea är en noggrann, kommunikativ och tillmötesgående mäklare som jag gärna rekommenderar till andra

Jakob E
Salabacke

Jättebra mäklare! Vi gick igenom vad vi behövde få ut från försäljningen och fick bra guidning genom hela processen.