Alla kategorier Mäklare Jämtland Härjedalen Mäklarhuset Vemdalen

Mäklarhuset Vemdalen

Vemdalsskalet Nya Landsvägen 40, 840 92 Vemdalen — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 3 kunder tycker om Mäklarhuset Vemdalen

• Barbro C
    Barbro C skrev om Mäklarhuset Vemdalen
    Har använt er både vid försäljningen av fritidshuset o köpet av en bostadsrätt o vi är mkt nöjda med ert arbete och den positiva o vänliga stämmningen på kontoret.
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Mäklarhuset Vemdalen
    Ett ok bemötande i kontakten, men oengagerat när det gällde att ordna saker. Upplevde att man gärna delegerade till mig, i stället för att vara förekommande när det gällde att ordna saker. Saker missades, som att kolla tomtgräns.
  • Rickard A
    Rickard A skrev om Mäklarhuset Vemdalen
    Mäklarhuset och Anette var enormt hjälpsamma och proffesionella i samband med vårt lägenhetsköp. Vi rekommenderar Mäklarhuset Vemdalen varmt.
    Rickard Alte

Vemdalsskalet Nya Landsvägen 40, 840 92 Vemdalen