Mäklarringen Helsingborg - Landskrona

Mäklarringen Helsingborg - Landskrona

En del av Mäklarringen www.maklarringen.se
  • BadgeTwoYears
Ring 042-582 70 Dela

Alla kunder är lika viktiga för oss oavsett om det är de största slottet till den minsta lägenheten. Vi arbetar med Hjärta & Resultat! Tack vare våra mäklares samlade erfarenhet vet vi att det inte finns någon situation eller något läge som är den andra lik vid en förmedling av bostäder. Så med den anledningen skräddarsyr...

37 omdömen om Mäklarringen Helsingborg - Landskrona

Benny N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Landskrona
Landskrona

Ett väldigt seriöst bemötande, noggrann och förklarande samtal för oss som inte är så vana vid denna typ av affärer

Svar från Sebastian Berngarn

Tackar Benny, glad att ni känt att ni gått den hjälp och bemötande ni behövt. Vi har vart ett bra team och haft en god dialog hela tiden. Lycka till i nya bostaden nu! /Sebastian

Lina B
Köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Landskrona
Ödåkra

Sebastian är väldigt kunnig och inkännande. Känns trovärdig och ger rymd till köparen vid frågor och undringar. Sebastian har ett mycket sakligt och ödmjukt sätt. Mötet kändes genuint.

Svar från Sebastian Berngarn

Detta tackar jag för Lina, det var ett värmande omdöme! Glad att jag kunde vara behjälplig och önskar stort lycka till i nya bostaden för dig och familjen! /Sebastian

Per B
Ödåkra

Trevlig, saklig, proffesionell.

Svar från Sebastian Berngarn

Detta tackar jag för Per. Lycka till med nya bostaden för dig och familjen! /Sebastian

Mahesh B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Landskrona
Söder

Sebastian has been quick in responding to my queries. Good enough to provide the required information for my purchase.

Svar från Sebastian Berngarn

Glad we could be helpful throughout the entire buying journey for you. Good luck in the residence Mahesh and family, you will have a great time in the new apartment!

Emilia B
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Landskrona
Klippan

Väldigt trevlig och duktig. Dock dålig på att meddela då han inte tänker närvara på olika saker.

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för omdömet och feedbacken. Detta är självklart något jag ska ta till mig för att förbättra. Jag önskar er lycka till i er nya bostad! /Sebastian

Stigbjörn L

Ett väldigt varmt och trevligt bemötande av både Sebastian och hans sekreterare/assist Alexandra! Med tanke att jag fick sälja lägenheten snabbt så gjorde båda allt för att det skulle gå så smidigt som möjligt! Min uppfattning av allt är att jag kan varmt rekommendera denna Mäklare med tanke på att jag är nöjd!

Svar från Sebastian Berngarn

Oj, tack för dessa varma ord Stigbjörn. Vi har samarbetat väl och du har varit lösningorienterad och agerar i ett högt tempo för att underlätta för oss som mäklare! Vi önskar dig all lycka till med allt framtiden har att erbjuda! /Sebastian och Alexandra

Catrine S
Saxtorpsskogen

Jättetrevlig mäklare på alla sätt o vis.

Tusen tack Catrine för omdömet. Lycka till i nya huset! /Sebastian

Arne G
Bunkeflostrand

Trevligt bemötande, Allt har fungerat bra.

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för omdömet Arne , skönt att ni känt så. Jag önskar er all lycka till i nya huset! /Sebastian

Lisa Denise A
Saxtorpsskogen

Mina förväntningar var mer än uppfyllda som fastighetsmäklare. Sebastian höll mig kontinuerligt uppdaterad, var duktig på att diskutera ståndpunkter när man satte upp ett försäljningspris. Han var bra på att följa upp potentiella köpare och hålla mig som kund uppdaterad också. Jag tyckte att han var pålitlig och respektfull när han skulle ha visningar. Den personliga servicen var enastående och därför jag skulle definitivt rekommendera och anlita Sebastian igen. Hans assistant Alexandra var också trevligt och både göra en fantantastisk team.

Svar från Sebastian Berngarn

WOW!! Jag tackar ödmjukast för dessa ord och att vi tillsammans med dig haft ett gott samarbete genom hela processen. Jag önskar dig all lycka vidare i nästa bostad och är bara ett samtal bort om du ska sälja igen! :) /Sebastian

Admir A
Magleröd

Sebastian var en pålitlig, engagerad och driven mäklare som håll oss väl uppdaterade om vad som hände löpande. Kände en trygghet under hela processens gång. 10/10 poäng!

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för detta omdöme Admir. Skönt att du känt att det flöt på trots orolig marknad. Önskar dig all lycka till med nästa bostad! /Sebastian

Anders Ingvar R

Kunnig, tillmötesgående, trevlig.

Svar från Sebastian Berngarn

Tack Anders, önskar er all lycka till i nya bostaden och hoppas ni kommer stormtrivas! /Sebastian

Carina D

Trevlig. Bra på lösningar. Bra kontakt. Ger sig inte. Vänligt bemötande och duktig på det han gör

Svar från Sebastian Berngarn

Tack så mycket för detta omdöme Carina. Bra samarbete och och öppen för nytänkande underlätta mitt arbete. Lycka till med nästa boende!

Anneli E
Västra Hamnen

Snabb, informativ, kompetent och kunnig. Jag upplevde honom som en person att lita på, rak och lätt att kommunicera med. Inga manér, rakt på sak och hjälpsam vid våra frågeställningar. Affären gick snabbt och vi är mycket nöjda! Rekommenderas!

Svar från Sebastian Berngarn

WOW, tack för detta fina omdöme Anneli. Det är alltid kul att ni som min uppdragsgivare uppmärksammar engagemang och uppriktigheten som jag förmedlar. Det har varit enkelt, smidigt och roligt att få förmedla er bostad. Jag önskar er all lycka till i framtiden vart det än bär av för er! :) /Sebastian

Hasmik N

Bra och kunnig mäklare .Hjälpsam och ge aldrig upp .

Svar från Sebastian Berngarn

Tusen tack Hasmik för ditt omdöme! Jag önskar dig stort lycka till i din nya bostad i Halmstad! /Sebastian

Håkan B
Gustavslund

Noggrann, lätt att komma i kontakt, lätt att prata med. Kort sagt nöjda med valet av Mäklarringen

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för omdömet Håkan. Varit enkelt att samarbeta med dig och bra tålamod! /Sebastian

Carina B
Gustavslund

Det är/var min f d man Håkan Bergman som hade kontakt med vår Mäklare Sebastian Berngarn. Men jag har fått all info hela tiden från min f d man Håkan som han i sin tur fått från Sebastian, så jag har varit uppdaterad hela tiden, från början till slutet av försäljningen. Sebastian är med all säkerhet en bra mäklare men just nu var det en tuff tid att sälja ett hus. Mvh Carina Bergman

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för omdömet Carina! Bra att alla uppdateringar har nått dig och att du känner att du kunnat vara med och påverka. Är de något i framtiden är du välkommen att höra av dig! /Sebastian

Elizabet Z
Gustavslund

Grym mäklare! Tar hänsyn till båda parter och löste alla problem som uppstod på vägen. Mycket kunnig och påläst! Vi kan starkt rekommendera Sebastian!

Svar från Sebastian Berngarn

WOW! Tack för detta fina omdöme och glad att ni kände att ni fått den hjälp som behövdes som köpare. Stort lycka till med renovering av er nya bostaden. Skulle de vara något i framtiden så är jag bara ett samtal bort! /Sebastian

Gia Trieu H
Åstorp

Trots en turbulent marknad gjorde Sebastian ett strålande jobb. Vi som säljare kände oss trygga med Sebastian genom hela processen.

Svar från Sebastian Berngarn

Hej Gia, Vi har sannerligen kommit in i en turbulent marknad. Men tack vare er goda samarbetsvilja och goda lyssnare på vad som sker på marknaden kom vi till slut i hamn! Jag önskar er stort lycka till i nya lägenheten och skulle de vara något i framtiden är jag bara ett samtal bort! / Sebastian

Maya I
Ekeby

Mycket bra bemötande, snäll och bra gjorde ett bra jobb så att äffär kunde ske. Nöjd. Rekommenderar starkt

Svar från Sebastian Berngarn

Hej Maya, tack för detta omdöme och att du uppskatta mitt arbete. Lycka till med renoveringarna och nya huset!

Bodil J
Ellstorp

Mycket nöjd med mäklarfirman och mäklaren. Kände redan vid första telefonkontakt att Sebastian var rätt val för mig. Fem dagar senare, efter vårt första möte, var min bostadsrätt såld. Rekommenderar Sebastian och Amanda starkt om ni funderar på att sälja!!

Svar från Sebastian Berngarn

Tusen tack för detta fina omdöme! Det var väldigt smidigt att samarbeta med dig då du gav oss fria tyglar till att skapa bästa förutsättningar för just din bostad! Lycka till med ditt nya boende, Sebastian och Amanda

Nathalie A
Ellstorp

Trevlig, informativ och lugn.

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för omdömet Nathalie! Skönt att du upplevde de vi brinner för. Att vara trevliga, ge relevant information och lugn är något som vi vill visa våra köpare så de blir en trygg affär! Lycka till i nya lägenheten!

Lars A
Sålde sin stuga med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Landskrona
Fredriksdal

Mycke trevlig Vi klickade direkt Förtroende för varandra

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för omdömet Lars. Smidigt och roligt att få förmedla er fina kolonistuga. Ni har vart väldigt behjälpliga för att underlätta mitt arbete i processen!

Jimmy J
Ekeby

Ett trevligt bemötande, inte påflugen utan väldigt lugn. Väldigt påläst om bostaden, och den han inte visste tog han reda på och återkom.

Svar från Sebastian Berngarn

Stort tack för den ödmjuka och fina rekomendationen. Enkelt och roligt att hjälpa er med nya bostaden! Nu ser vi till att få er gamla såld också 😀

Jens Per C

Snabb och proffsig försäljning

Svar från Sebastian Berngarn

Tackar för detta Pelle, bra sammarbete så det har vart smidigt att jobba med er! Ny ser vi till att hitta sta boende åt er! 😀

Miriam E
Ekeby

Vänlig, ärlig, och effektiv. Trovärdig.

Svar från Sebastian Berngarn

Tack Miriam för ditt omdöme och beskrivning av mig. Jag önskar dig och familjen all lycka i nya huset och att ni får njuta av poolen! :)

Emelie N
Ekeby

Ordentlig, trevlig och pålitlig. Inget att klaga på!

Svar från Sebastian Berngarn

Tusen tack för rekomendationen! Varit smidigt, enkelt och bra sammarnete under försäljningen. Lycka till i nya huset!

Åsa P
Ekeby

Trevligt bemötande, engagerad och lätt att prata med!

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för omdömet Åsa, hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!

Chia E
Koloniföreningen Sommarbyn Tornet

Enormt bra arbete Lyhört Positiv Vid frågor får man rak på sak svar Eller kontollerar upp Tackar för all hjälp å önskar god fortsättning

Svar från Sebastian Berngarn

Tack så mycket Chia för denna fina rekommendation. Har vart enkelt att jobba med dig och hjälpa dig med en smidig försäljning!

Dennis K
Stenbockens Sommarby

Superbra mäklare med trevligt och tydligt bemötande. Första gången som jag och min sambo använder mäklare och har nu insett att det är väldigt smidigt. Mäklaren tog hand om hela processen vilket kändes skönt.

Svar från Sebastian Berngarn

Tack Dennis, vad kul att ni uppskatta mitt arbete och kände att de var ett bra drag att anlita mäklare. Är de något i framtiden så är ni varmt välkomna att höra av er!

My T
Stenbockens Sommarby

Engagerad mäklare som hela tiden höll oss uppdaterade om hur det gick! Alltid tillgänglig, glad och trevlig!

Svar från Sebastian Berngarn

Tack My för denna rekommendation, smidigt och enkelt att arbeta med er och gett mig fri tyglar till att kunna utföra mitt arbete bra. Lycka till i ert nyproducerade boende!

Annkatrin E
Köpte sin bostad med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Landskrona

Trevlig, hjälpsam, tillmötesgående

Svar från Sebastian Berngarn

Hej Annkatrin, Tack för omdömet. Jag hoppas ni kommer trivas på nya gården! :)

Björn
Ekeby

Trevlig och proffsig. Väldigt hjälpsam.

Svar från Sebastian Berngarn

Hej Björn, Tack för omdömet. Jag hoppas ni kommer trivas på nya gården! :)

Anita K

Trevligt och proffsigt bemötande. Punktlighet . Snabb försäljning och att han hade kännedom om fastigheterna i området. Jättenöjd med presentationen av lägenheten på Hemnet.

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för den varma rekomendationen. Det var enkelt och smidigt att arbeta med dig, lycka till på din nya familjegård. 😊

Mary D
Fredriksdal

Allt har varit till belåtenhet.

Svar från Sebastian Berngarn

Hej, skönt att ni upplevde de till belåtenhet. Blev en smidig och bra affär!

Calvin D
Ättekulla

Då det är första gången jag är gör ett lägenhetsköp så har inte så mycket att jämföra med. Men rekommenderar han då man får ett bra bemötande med stor kunnighet.

Svar från Sebastian Berngarn

Tack för ditt fina omdöme Calvin, kul att få vara behjälpig i ditt första vemhetsköo och jag är övertyggad att du får din nya lägenhet precis som du vill ha den efter genomförd renovering!

Astrid O
Ättekulla

Bra bemött, snabb affär. Skötte allt med tillfredställelse

Svar från Sebastian Berngarn

Detsamma från min sida, enkelt att samarbeta och allt gick enligt plan från start till stopp. Dock gick de snabbare än räknat vilket är positivt för alla parter!

Krzysztof M
Ljungbyhed

Han var väldigt trevlig, hjälpsam, det gick alltid att ringa honom och få nödvändig information och presentera mitt erbjudande för säljaren. Han hjälpte mig med mina kontakter med banken för att få ett bolån. Jag är väldigt glad att han hjälpte mig.

Svar från Sebastian Berngarn

Tack Krzysztof för denna fina rekomendation! Skönt att allt ornda sig och jag kunde hjälpa till med såväl bankkontalt till köpa av ny bostad. Lycka till i nya villan!