Malmabergs Bilservice

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Malmabergs Bilservice

• 2014-09-17

Pou Y skrev om Malmabergs Bilservice
    UNDVIK DESSA OM DU INTE VILL SPENDERA MASSA PENGAR I ONÖDAN. Dessutom får du det jävligt svårt att förstå eller få ngn av de att förstå ngt då det finns bara en person som pratar grundläggande svenska. De verkar inte veta vad de håller på med överhuvudtaget heller då de gissade på fel åtgärd på min bil. Tur att jag kollade med Mekonomens bilverkstad ute på Hälla först innan jag lämnade in bilen hos dessa inkompetenta "mekaniker". Läs mer
  • Reco tipsar!
    NP-DÄCK
    4.9 / 5 i betyg — 457 omdömen
    Badge2020
    "Hade blivit rekomenderad NP-Däck av flera bekanta. Beställde byte till vinterdäck och förvaring. Utmärkt bemötande trots att jag kom en halv"
  • Fredrik L

2014-09-12

Fredrik L skrev om Malmabergs Bilservice
    Oseriösa, förstår knappt svenska och svårt att förstå vad de pratar om, har alltid ont om tid och skyller på att de är trötta när man är tebax för att informera om att fel kvarstår. Tar betald för ej ordentligt utförda reparationer och skyller på bilens andra delar som behöver bytas ut. Utför gärna verkstadsjobb utan att lämna kvitto eftersom betalning sker oftast ute på parkeringen rakt in i fickan. Undvik! Läs mer

Bästa Bilverkstäderna nära Malmabergs Bilservice:

Samira M A J Samira M A J tycker:
“Professionella och trevliga. F...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte