Alla kategorier Bilverkstad Västmanland Västerås Malmabergs Bilservice

Markörgatan 12, 723 38 Västerås — Visa karta

DATAVÄGEN 10, 17543, Järfälla
Speedy Jakobsberg
Sajma:
Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök...

Bilverkstäder nära Malmabergs Bilservice:

Strömledningsgatan 3, VÄSTERÅS
Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder oc... Läs mer ›
Josef Ö:
Rekommenderar denna verkstad starkt! Otroligt ptoffisionella och trevliga. 5 av 5 stjärnor // Josef

Björnövägen 2, VÄSTERÅS
Låt bilen bli ren, fin och hjälp den hålla längre. Vi tar hand om din bil! Läs mer ›
Tuisku U:
Bra och fint arbete,detta var vår 5:te bil och det blir flera.

Läs vad 2 kunder tycker om Malmabergs Bilservice

• Pou Y
    Pou Y skrev om Malmabergs Bilservice
    UNDVIK DESSA OM DU INTE VILL SPENDERA MASSA PENGAR I ONÖDAN. Dessutom får du det jävligt svårt att förstå eller få ngn av de att förstå ngt då det finns bara en person som pratar grundläggande svenska. De verkar inte veta vad de håller på med överhuvudtaget heller då de gissade på fel åtgärd på min bil. Tur att jag kollade med Mekonomens bilverkstad ute på Hälla först innan jag lämnade in bilen hos dessa inkompetenta "mekaniker".
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Malmabergs Bilservice
    Oseriösa, förstår knappt svenska och svårt att förstå vad de pratar om, har alltid ont om tid och skyller på att de är trötta när man är tebax för att informera om att fel kvarstår. Tar betald för ej ordentligt utförda reparationer och skyller på bilens andra delar som behöver bytas ut. Utför gärna verkstadsjobb utan att lämna kvitto eftersom betalning sker oftast ute på parkeringen rakt in i fickan. Undvik!

Markörgatan 12, 723 38 Västerås