Malmabergs Bilservice

1.0

4 omdömen om Malmabergs Bilservice

Tomas Daniel L
Skrev om Malmabergs Bilservice

Bluff och båg…. Tog betalt för icke utfört arbete trots offert som var tydlig och ett kvitto där de intygar att arbetet är utfört. De vägrar betala tillbaka pengar. Polisanmält och allmänt till ARN.

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Ester Amanda Elisabeth A
Skrev om Malmabergs Bilservice

Oseriöst företag. Har betalat för en rengöring av partikelfilter vilket de inte har utfört. Sen svarar de inte på Mail. Har anmält dem för bedrägeri

Pou Y
Skrev om Malmabergs Bilservice

UNDVIK DESSA OM DU INTE VILL SPENDERA MASSA PENGAR I ONÖDAN. Dessutom får du det jävligt svårt att förstå eller få ngn av de att förstå ngt då det finns bara en person som pratar grundläggande svenska. De verkar inte veta vad de håller på med överhuvudtaget heller då de gissade på fel åtgärd på min bil. Tur att jag kollade med Mekonomens bilverkstad ute på Hälla först innan jag lämnade in bilen hos dessa inkompetenta "mekaniker".

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

Fredrik L
Skrev om Malmabergs Bilservice

Oseriösa, förstår knappt svenska och svårt att förstå vad de pratar om, har alltid ont om tid och skyller på att de är trötta när man är tebax för att informera om att fel kvarstår. Tar betald för ej ordentligt utförda reparationer och skyller på bilens andra delar som behöver bytas ut. Utför gärna verkstadsjobb utan att lämna kvitto eftersom betalning sker oftast ute på parkeringen rakt in i fickan. Undvik!