Alla kategorier Övrigt Stockholms län Haninge Marval Renovering & Städ

Marval Renovering & Städ

Södra Jordbrovägen 167, 136 52 Jordbro — Visa karta

Marval Renovering & Städ är ett nytt startat företag med en personal som har mångårig erfarenhet inom branschen. Vi utför alla typer av renoveringar såsom underhåll av fönster, handarbete, golvvård, fönsterputs, fastighetsservice, riv-arbete samt städhjälp. Vi har kompetenta sammarbetspartner inom VVS och elektriker. Vi erbjuder städtjänster till privatpersoner och företag såsom hemstädning, flyttstädning och visningsstädning.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Marval Renovering & Städ

• Simon N
    Simon N skrev om Marval Renovering & Städ
    Bemötandet var mycket bra, mycket trevliga.
    Företaget överträffade mina förväntningar då arbetet utfördes korrekt, noga under kort tid.
    Service-nivån var mycket hög då företaget är mån om att kunden blir nöjd.
    Priset var lågt i förhållande till arbetet.
    Jag är mycket nöjd med företagets arbete, Vladimir har hög kompetens och är noga samt säkerställer så att kunden får ett bra arbete samt blir nöjd.
  • Galvez G
    Galvez G skrev om Marval Renovering & Städ
    Brett serviceutbud. Bra kvalitet på arbete. Bra kommunikation längs hela processen. Inga överraskningar. Rekommenderas!
  • pujarini D
    pujarini D skrev om Marval Renovering & Städ
    Bra företag som lyssnar på sina kunders önskemål och lätt att samarbeta med. Utför jobbet väl.

Södra Jordbrovägen 167, 136 52 Jordbro