Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Masthuggskliniken AB

Masthuggskliniken AB

Barlastgatan 2, 414 63 Göteborg — Visa karta

Hisingsgatan 28, 41703, Göteborg
Cia S:
Rent o fint. Tandsköterskan gjorde sitt jobb på rutin. Varken mer eller mindre. Tandläkaren var trevlig och snäll.

Tandläkare nära Masthuggskliniken AB:

Hisingsgatan 28, Göteborg
Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandre... Läs mer ›
Cia S:

Wieselgrensplatsen 29, GÖTEBORG
Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg! Läs mer ›
Jeanette A:
Jag har gått till Pärlan några gånger, men då endast kontroller. Senast behövde jag dock hjälp med en lagning som gått sönder och lossnat oc...

Björkhöjdsgatan 5, VÄSTRA FRÖLUNDA
Tandvård akut, för familj och med laser. Vi ringer upp inom 60min. Välkommen! Läs mer ›
Eric S:
Alla i mottagningen är lugna och trevliga människor. Här blir man alltid bemött med respekt.

Läs vad 2 kunder tycker om Masthuggskliniken AB

• Szofia J
    Szofia J skrev om Masthuggskliniken AB
    Tandläkaren som fattat att jag är en kund, inte patient! Glada miner, service minded, professionella. Kommer aldrig låta någon annan ta hand om mina tänder!
  • Torgny D
    Torgny D skrev om Masthuggskliniken AB
    Säkert bra lagningar men ett gammaldags bemötande. Man är kanske lite mer än sina tänder. Det ska gå att prata med en tandläkare

Bebben

Barlastgatan 2, 414 63 Göteborg