Mathem

Mathem

Omdömen totalt
76
Snittbetyg
2.3

Om företaget

MatHem vill göra människors vardag både enklare och roligare genom att inspirera till goda och nyttiga måltider. På MatHem kan man handla matvaror på nätet i en komplett och fullsorterad matbutik, handla en färdig matkasse, hitta inspirerande recept för mat till vardag och fest och bäst av allt: Vi kommer hem till dig med... 

Skriv ett omdöme

76 omdömen om Mathem

Visar 76 omdömen med 2.3 i snittbetyg
Annika P
Skrev om Mathem

Katastrof! Ligger här hungrig och helt matt. I kassen låg två rullar avfallspåsar och ramlösa. All mat jag beställt som dessutom skulke kommit igår på tisdagen. Hemtjänsten låter mig ligga här utan mat. Sen är det massor av mina basvaror som inte finns. Dethär kommer bli historia. Det kommer protesteras för mycket för detta totala haveri. Jag har haft hemtjänst sedan 2010. Något såhär tokigt har jag aldrig trott på om någon berättade om detta. Jag beställde varorna i fredags. Nu får jag ingen mat idag - onsdag. . Och... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Reco tipsar!
Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen
BadgeEightYears

Beställde ett Hillerstorp paviljongtak som levererades fortare än förväntat, mycket nöjd kund 🙂👍

Marya S
Skrev om Mathem

Ingenting funkar. Försöker beställa, få felmeddelande om och om igen oavsett leveransadressen, kontot, vad som ligger i kassan, osv. Ingen beskrivning av vad det är som inte funkar, det bara går inte igenom. Försöker nå kundservice, de är bara öppna ett par timmar på vardagar. försöker använda deras chatt, det är bara chattbot som är den värsta jag sett och svarar på ingenting. Men det fråga om jag vill chatta med en agent - säger ja, de säger att ingen är tillgängliga och öppettider på sondagar är 09-23 (klockan är nu 10:31). otroligt dåligt.

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Henrik H
Skrev om Mathem

Beställde varor men vissa varor uteblev, var i kontakt med Mathem men då dom sa det inte går att bevisa att varorna saknades vid leverans så återbetalas inga pengar, så dåligt av ett företag att göra så. Sämsta företaget beställ inte från dom, saknas nått kommer ni inte få pengarna tillbaka eller tillgodo.

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Reco tipsar!
La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 390 omdömen 4.6 av 390 omdömen
BadgeThreeYears

En fantastisk bröllopsfest. Bra arrangerat, god service och en underbar miljö.

Britt-Marie A

Mathem blir allt sämre, både när det gäller att leverera i tid och när det gäller varor i leveransen. De senaste gångerna har jag tvingats reklamera flera varor i varje order, t ex kaffepaket där vakuum släppt, örter som vissnat, bröd med väldigt kort datum. Det tycks också finnas buggar i appen och hemsidan, och det går inte att få kontakt med kundtjänst eftersom de kopplar bort samtalen efter att man suttit i kö nästan hela den förväntade kötiden. Chatten är helt automatiserad så där får man ingen info alls. Jag... 

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
David H
Skrev om Mathem

Har blivit riktigt dåliga på att leverera senaste året. De skyller på enskilda händelser, men verkar sakna förmågan att erkänna sina problem och åtgärda dem. Har nu raderat kontot hos dem för att aldrig mer chansa på att de bättrat sig.

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Marie Louise Lovisa V

Alltid sena leveranser, även uteblivna! Går inte att nå kundtjanst eller på chatten. Har varit kund i många år men nu gör jag slut med Mathem!

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Amanda Cecilia E

Värsta upplevelsen av ett företag någonsin. Leveransen var flera timmar sen, sedan när föraren äntligen dyker upp så ringer han mig och frågar om jag vill ha varorna vid dörren. Vilket är en konstig fråga då detta ingår när man handlar online. Jag fick 10 påsar där endast en eller två varor låg i varje påse istället för ett par större påsar, nu måste jag slänga en massa jävla påsar i onödan. Jag märkte även att mina flera glass paket som jag hade köpt inte kom med leveransen, fast det står på kvittot och så klart tog mathem... 

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kerstin Erna S

Beställer mat gör 1200:- och får varor för 250:- !! Allt kött mejeri och grönsaker saknades. Varorna kom fredag em. Mysigt! Får tillbaka pengarna på mitt konto om 7-10 dagar!! Jaha, vi får dela på en pizza tills dess. 150:- i kompensation för att förstört en hel helg i examens och student tider. Ni som tänkt att få mat levererad till nån stor viktig middag, använd inte detta bolag. Det var inte heller första gången detta hände, att varor fattas, men inte så här grovt! Nä, vet inte om det blir mathem något mer, finns ju andra bolag att handla av.

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jenny S
Skrev om Mathem

Lurendrejare! Har extraprisvaror som finns i lager när man beställer. Varje gång man sen får varorna levererade är det just de som är slut och blir ersatta med dyrare produkter. Har fått grönsaker som är oätliga, mögligt bröd, färskvaror som går ut i datum om en dag etc.

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ulrika S
Skrev om Mathem

Mathem har blivit så otroligt dåliga sen dom köpte upp Mat.se. Den här helgen har dom lyckas avbeställa 2 beställningar till mig så nu måste jag gå och handla allt i min närmaste svindyra butik i alla fall. Det är väldigt ofta som det strular på alla möjliga vis. Men nu får det vara nog! Kunde jag ge dom 0 stjärnor så skulle dom få det!

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Maria N
Skrev om Mathem

Idag fick jag EN vara av Mathem av totalt 74 varor. Den varan var från Kronans apotek kom inte med. Chauffören visste ingenting så jag hörde av mig till Kundtjänst. Först jag vänta 30 minuter för att få reda på vad som gått fel. Det visade sig att min order aldrig packats på deras lager. Det fanns inga nya leveranstider förrän måndag (detta var idag fredag), det fanns kanske möjlighet att klämma in en leverans i morgon. Jag sa att jag krävde leverans senare under dagen och kundtjänst sa att hon skulle återkomma (väntade... 

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jennie B
Skrev om Mathem

Förbannade Mathem. Vi handlade där igår för att vi är sjuka båda två och skulle slippa gå ut. Leveransen skulle ske idag vilken den gjorde men vi fick endast 8 varor av 30 totalt. Det gick på 1154 kr total och vi får bara 8 varor. De har snott 755 kr av oss för varor de inte levererat. Vart har resten tagit vägen? De verkar bara plockat ihop inte ens hälften av beställningen innan de levererade eller så tog budet inte med sig alla påsar. Vad är det för nötter som jobbar på Mathem? Hur dåligt har Mathem blivit? Jag rekomenderar... 

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Hermine O
Skrev om MatHem i Sverige AB

Alltid i tid och skulle dom någon gång var lite sena så ber så mycket om ursäkt och är SUPER trevliga! Får alltid allt jag beställer och dom är pålitliga. Jag som bor långt ute på landet med två små barn så är detta verkligen ett life hack! Tack Mathem ❤️

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mona L
Skrev om MatHem i Sverige AB

Det har alltid fungerat förut, men ikväll kom bara två av tjugosju varor. Ändå stod det på beställningen att allt var plockat. Man kan ju undra vad de håller på med.

1
Jennie B gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Alexander P

Något har totalt havererat hos Mathem senaste månaderna. Konstant sena och varor saknas. I dag skulle leverans ske mellan 11-15. 14:00 kommer mail om att min order är packad på deras lager. Följt av SMS att leveransen är försenad. Igen. Ingen av de senaste tio gångerna har det funkat. Måste byta leverantör tråkigt nog för det har funkat bra förut.

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sanne W
Skrev om Mathem

5 gången i rad maten är över fem timmar försenad. Ringde kundtjänst den fjärde gången, efter 40 minuters telefonkö sa de att jag skulle få kompensation på mitt kundkontakt som sedan uteblev… Har varit trogen kund imånga år men nu byter jag leverantör….

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Maria H
Skrev om Mathem

Inget fungerar i nuläget. Leveranser dyker inte upp, går ej att få kontakt med företaget. Undvik!!!!!

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MAJA W
Skrev om Mathem

Beställt 3 gånger och varje gång har de varit över två timmar sena. Priset var när de skulle leverera en fredag mellan 19.00 och 21.00 och skickar ett sms 19.55 och meddelar att det är försenat och att ny leveranstid är 23.20-23.30! Dessutom saknades 7 varor som inte kunde ersättas (mjölk, bröd och ägg bl.a). Erbjöd 200:- tillgodo som plåster på såren. Som om jag skulle ens tänka tanken att beställa därifrån igen?! Totalt värdelösa.

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
OSKAR H
Skrev om Mathem

Känns dåligt och oseriöst, de skickar en länk där det ska vara möjligt att se när leveransen kommer. Men den stämmer aldrig och uppdateras inte när de är sena så det är nog bara något de hittat på för att verka lite mer seriösa. Ibland är de en timme tidiga så man inte är hemma och som ikväll dök de inte upp alls. Obefintlig kundtjänst som inte svarar i telefon och det enda livstecken som finns är en ”chatrobot” som hänvisar till spårningslänken som ju som sagt inte fungerar. I nuläget erbjuder ju flera företag samma tjänst... 

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
PATRICIA H

Varit en lojal kund hos mathem under flera års tid. Handlat där för tiotusentals kronor bara senaste året. Men när man väljer att börja misstro sin kund och tjafsa om 60 spänn för rosor som var av dåligt kvalitet (brutna i stjälkarna och vissna), så är det sluthandlat här! Synd att jag inte kan infoga bild här. Inte ens en vecka höll rosorna heller. Man får dessutom ofta hem varor som är ruttna eller omogna. Små paket och DYRT! Beställer du hem något från Gateau så är dessa inte med i din leverans 9 gånger av 10.... 

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars Peter P

Levererade inte. Hävdade att de fått felaktiga adressuppgifter, trots att så inte alls var fallet.

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ANDREAS E

Tack men nej tack . Försökte flera gånger men allt va bara strul från början till slut. Willys here i come

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Apphiah Justice Kabula K

Så synd att mat.se inte fick vara kvar. Det var den bästa tjänsten.

1
Annika P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Daniel S
Skrev om MatHem i Sverige AB

Har gett Mathem tre chanser nu när de har klantat sig. Kunde inte leverera julskinka till julen trots beställning, vilket ställde till det för oss. De missar att lägga i varor och det är ett rent lotteri om de kommer i tid eller blir rejält försenade. Nu raderar vi vårt konto och slutar använda tjänsten då det inte funkar och ej är tillförlitligt. Kundservicen är rejält usel den med, vilket gör det hela ännu värre.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
PONTUS B
Skrev om MatHem i Sverige AB

Mathem levererade just en hel kasse med barnmat hem till oss. Vi hade inte beställt maten och har inte några barn som äter barnmat. Den lösning som Mathems kundtjänst erbjuder oss är att vi behåller maten eller slänger den. Vi ska alltså hälla ut en kasse med fullgod mat, rengöra burkarna och gå till återvinningen med burkar och paket. Alternativet hade förstås varit att Mathem skickade tillbaka sin chaufför så att han kunde leverera maten till dem som hade beställt den.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Petra De V
Skrev om MatHem i Sverige AB

Nästan 40% av den bekräftade (stora) ordern fattades vid packning men då gick det inte att ändra/avboka ordern. Kundtjänst kontaktades omedelbart men de kunde inte göra någonting mer än beklaga.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
EVA J
Skrev om MatHem i Sverige AB

Alltid I tid och aldrig haft problem med mathem men däremot med andra leverantörer! Fina råvaror och bra packat och inte behövt reklamera en enda gång något!Så nöjd!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Fredrik T
Skrev om MatHem i Sverige AB

Otroligt dålig upplevelse! Det började med att jag beställde varor för över 700kr, varav två utav varorna var 2 för 40kr (ordinarie pris 28kr/st). Jag köpte 2st (hade inte köpt dem om de inte var på extrapris). Det levererades dock bara 1 utav dessa den debiterade de då 28kr för istället för 20kr. Påpekade detta och då kunde de endast ge mig 8kr tillgodo, inga pengar tillbaka eller returer. Jag ville även reklamera en vara men det vägrade de gå med på då det var en hygienartikel (!?)

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Gunilla Elisabeth F
Skrev om MatHem i Sverige AB

Detta skrev jag i min och mina grannars fb grupp (jag har brutit foten) Kära grannar, Nu höll krymplingen i 36an nästan ta till lipen. Jag beställde från Mathem (aldrig mer, nu blir det Hemköp) snus som skulle ha kommit till mig igår. E-cigaretter går inte att beställa. Igår kom det Serranoskinka till en vegetarian istället. Klagar och de ska ändra, men det fanns inga fler leveranstider igår. Okej, väntar tills idag. Det kommer Serranoskinka igen! 😬 Idag finns det inga leveranstider kvar, varken hos Mathem(tycker de skulle... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Daniél Christian André S
Skrev om MatHem i Sverige AB

Beställde mat för 2000kr, 75% saknas i beställning, av dom 25% som faktiskt kom fram är flera varor fel och inte ens i närheten av de vi beställde, medans vissa är rätt. Kundservice vill kompensera genom att bjuda på utkörningsavgiften dagen efter och vägrar gå med på annat. Ett utmärkt koncept för att skapa missnöjda kunder på sina egna misstag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan Conny M
Skrev om MatHem i Sverige AB

Grundtanken bra. Vi har handlat länge av dom men blir bara sämre..många ersättningsvaror vi ej vill ha. Mer och mera krossade varor och uteblivna varor. Efter 5 Mail om sista leveransen ”kompenserar dom oss” som dom kallar det med att vi ej behöver betala för dom krossade produkterna . Inget annat.. vi får åka själva till fysisk butik för att lösa det.. 7 varor utbytta till fel och 3 krossade. Noll kompensation och man får lösa det själv. Så ruttet! Inte en krona i kompensation och matvaror vi ej äter utskickade. Skäms

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
CARL H
Skrev om MatHem i Sverige AB

Mathem har aldrig varit särskilt bra men på senare tid har varit helt otroligt uselt. Senaste 4st order har saknat varor OCH haft varor med som jag har inte beställt (förmodligen någon annans mat). Fick fel färger blommor flera gånger i rad, så bestämde mig för att kontakta kundtjänst dagen innan för att undvika ännu en felleverans. Kundtjänst bekräftade att de skulle INTE leverera enligt beställning, och frågade mig varför jag hade inte kontaktat dem innan leverans (det här var dagen innan leverans, jag hade beställt 2... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
KANIKA G
Skrev om MatHem i Sverige AB

DO NOT USE MATHEM EVER. They make unnecessary invoices months after orders are delivered. I placed some orders for friends from different accounts and used new customer discount code for them. They sent me an invoice asking me to pay the discount code amounts stating that I cannot order on someone's behalf using my name. How will I track the order and get it delivered to my address if its not on my name? When I had ordered on someone's behalf on my address by using their name the delivery got returned as they could not find... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Birgitta I A B
Skrev om MatHem i Sverige AB

Ofta bra men har sina svagheter. Har t ex en färskvarugaranti som är till kundens nackdel. Om det är 5 dagars garanti tror man att mat levererad 21/4 kl 17:30 ska ha datum 5 dagar senare, dvs 26/4. Men MatHem räknar dag 1 som den dag leveransen sker även om det är kvällstid. De vinner alltså en dag på detta och kunden förlorar. 5 dagars garanti för varor levererade 21/4 är 25/4 och alltså 4 dagar. Och inte 5. Inte OK.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Peter K
Skrev om MatHem i Sverige AB

Beställlde Mathems Black Week kasse illa kvickt med stor glädje & nyfikenhet. "Betala 1 kr & få matvaror för 249 kr" var meddelandet som basunerades ut. Fick en orderbekräftelse via mail att beställningen gått igenom och att leverans skulle ske på bestämt datum & klockslag ett par dagar senare! När chauffören med kom med "varorna" idag bestod kassen av ett paket salt och det var det. Jag reklamerade vänligt till stackars chauffören som skulle ta detta med kundtjänst. Blev på kvällen uppringd av Mathems kundtjänst... 

1
Peter K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
BJÖRN A
Skrev om MatHem i Sverige AB

Min upplevelse hittills med MatHem har varit över förväntan. Missade leverans pga dubbla adresser i min profil och kundtjänsten/support var så trevliga och hjälpsamma. Och för att inte tala om föraren som vände om. Hon kom och lämnade maten och räddade vår kväll. Fantastiskt! Så nöjda

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karin B
Skrev om MatHem i Sverige AB

Riktigt dålig kundservice som struntar i att de lämnat maten i trapphuset trots att man beställt in i kylen-leverans. Färskvarorna är ofta ruttna och alla varor har kort utgångstid. Ett riktigt sunkigt företag!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jessica K
Skrev om MatHem i Sverige AB

Dom har blivit för stora o struntar fullständigt i sina kunder nu mera ! Dom skrävlar om att det går o ändra ordern framtills midnatt. Vad dom inte säger är att dom nu mera reserverar HELA beloppet en gång till på ditt kort ... Dom har fortfarande inte dragit tillbaka sin felaktiga reservation som dom lovade skulle ske igår !!! 1300 kr som dom reserverat två gånger grrr !!!! Så köp maten nån annanstans !!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Gm L
Skrev om MatHem i Sverige AB

Mathem måste skriva med en STOR TEXT på första sidan om, "MISSAR MAN SITT LEVERANS, FÅR NI INTE PENGAR ELLER VAROR TILLBAKS!" Det står tydligen i "Allmänna villkor". Hela mina 536kr varor är rånad av Mathem, pga jag glömde ange Portkod, och missade ett samtal från föraren vid leverans tiden..... Alla andra så som coop, ica etc har mycket bättre bemötande gällande sådana situationer. Får man göra så? Kan man inte debitera en leverans avgift?? TJUVAR!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Annica F
Skrev om MatHem i Sverige AB

Vi har i flera år handlat på Mathem och varit nöjda. Reklamationer har förekommit men alltid besvarats och kompenserats. Sedan dec 2018 har jag tagit kontakt med kundtjänst åtskilliga gånger gällande olika ordrar. Uteblivna varor, dålig kvalite’ på livsmedel mm. Inte en enda gång har någon från Mathem besvarat och/eller återbetalat. Sista chansen gav jag idag genom att försöka med chatten. Fick jag vänta länge? Ja. Fick jag till slut kontakt? Nej. Det är för mig obegripligt hur ett internetföretag kan behandla sina kunder... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
David M
Skrev om MatHem i Sverige AB

Sen leverans och otrevligt bemötande i kundservice när vi hade klagomål. Tar inte ansvar för att deras partners gör fel. Jag kommer inte gråta när de lägger ner verksamheten.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Cecilia J
Skrev om MatHem i Sverige AB

Skulle ändra tid på orden jag lade 2 minuter efter att jag beställde. Slutade med att jag var tvungen att betala för att "priserna" ändrades under dom två minuterna. Jag skulle inte ens ändra i orden, jag skulle ändra leveranstiden. Rirkigt sunk företag, ingen service heller när man ringer kundservicen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carolin
Skrev om MatHem i Sverige AB

Min familj har varit kund sen länge och vi uppskattar mathem och varorna som levereras av trevliga chaufförer.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ida T
Skrev om MatHem i Sverige AB

Har varit kund i flera år och är mycket nöjd. Har aldrig upplevt att varorna har fel temperatur. Leveranserna kommer för det mesta inom rimlig tid, chaufförerna är trevliga och hjälpsamma och sortimentet är mycket bra. De gånger det har blivit något fel har jag fått bra och snabb hjälp från kundtjänst. Jag använder Mathem för det goda sortimentet och pålitligheten. Bäst på marknaden!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karl W
Skrev om MatHem i Sverige AB

Har blivit betydligt sämre den senaste tiden. Utbudet är väldigt begränsat, och funktionaliteten betydligt sämre än konkurrenternas. Nu råkade jag ha ett presentkort att lösa in och fick därför trots allt använda mig av Mathem denna gång. Då beställningen lades sent på natten var jag väl lite trött. Missade därför att lägga till presentkortskoden i betalningen. Enligt Mathem finns inget sätt att backa betalningen, så hela ordern måste avbeställas. Kontaktade därför kundtjänst direkt på morgonen (innan 8), men svaret var... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Emilie L
Skrev om MatHem i Sverige AB

Konceptet är bra, men de senaste fyra gångerna jag beställt har de kommit långt över en timme för sent räknat från slutet av tidsfönstret. Räknar jag från min preliminära leveranstid är det långt mer än så. I skrivande stund är de en timme och en kvart sena, och jag fick första uppdateringen gällande förseningen från dem för fem minuter sedan. I praktiken innebär detta en hel lång dag hemma, när jag och barnen kunde varit i parken eller något annat kul. Jag använder de här tjänsterna för att spara tid och för att det är... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mads S
Skrev om MatHem i Sverige AB

Bra koncept där funkar bra för barnfamiljen. Vi är nöjda

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Eric O
Skrev om MatHem i Sverige AB

Handlat i 12 månader ca. Alldeles för ofta blir leveranserna fel, det fattas varor eller nån av kassarna är fel. Det går fort och chauffören vill försvinna snabbt så man hinner inte kolla av ordentligt. SUMMA: Det blir i slutändan enklare att åka och handla själv. Eric Ensamstånde förälder, företagare och opriskänslig

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Fredrik O
Skrev om MatHem i Sverige AB

Bra! Haft de i snart 6 månader. Överväger dock att byta över till annat företag för att testa annat.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Isa E
Skrev om MatHem i Sverige AB

Jag jobbar med mat och att veta att en matleverans är garanterad att komma är A och O i min bransch. Nyligen ställdes den dock in en dag pga tekniska problem i hela systemet. Den skulle kommit mellan under en två timmars intervall och jag fick ett sms om den inställda leveransen de sista 5 minuterna. Dagen efter bokade jag samma leverans till 06.00-08.00 till min arbetsplats där jag skulle hålla en kurs 2 timmar senare. När kom råvarorna? Jo kl 09.00! Jobbar man med mat så skulle jag byta till mat.se eller hemköp för Mathem... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen