Alla kategorier Bilförsäljning Dalarna Borlänge Mazda Bilgalleri

Mazda Bilgalleri

Kupolen, 781 70 Borlänge — Visa karta

Dalarnas återförsäljare av Mazda hittar du hos oss på Mazda bilgalleri i köpcentret Kupolen. Vi satsar på en unik försäljning av bilar - mitt i den populära och folktäta gallerian i Borlänge.

Vår bilhall är inte bara en affär utan mycket mer. Vi tycker att valet av bil är viktigare än så. Oavsett om du har en stor familj eller en liten, är privatperson eller företagare ska ditt bilval underlätta för just dig och din vardag.

Välkommen in till oss så hjälper vi dig med att hitta den perfekta bilen. När butiken inte är bemannad är vi såklart tillgängliga på telefon!
Mån: Stängt
Lör: 11:00-15:00
Sön: 12:00-15:00

Läs vad 13 kunder tycker om Mazda Bilgalleri

• Mari T skrev om Mazda Bilgalleri
    Skit på beige skinnhandtaget i förarsätet. Inte kul pånybil. Förövrigt bra bemtande Läs mer
  • Installationskonsult I Mora skrev om Mazda Bilgalleri
    Det var ett bra bemötande med trevlig och bra försäljare.
    Jag köpte en ny bil.
    Det vart längre leveranstid än först sagt, det är det enda som inte var bra. Läs mer
  • Mikael G skrev om Mazda Bilgalleri
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
  • Solveig B
    Solveig B skrev om Mazda Bilgalleri
    Väldigt bra bemötande. Bra information. Erbjudande om att få prova liknande bil på en provtur. Ringde några gånger om frågor jag hade. Fick bra respons och klara svar. Superbra! Läs mer
  • Rolf A skrev om Mazda Bilgalleri
    Gediget omhändertagande. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • Sven-Arne W
    Sven-Arne W skrev om Mazda Bilgalleri
    Bra frånsett försenad anm om ägarbyte som innebar att försäkringspremie för min inbytta bil drogs fr mitt konto. Suveränt agerat dock fr Mikael Willman för att reda upp det hela! Kan oxå nämna att jag blev uppringd av den nye ägaren till min inbytta bil. Han undrade om det inte fanns ngn reservnyckel, han hade inte fått ngn. Fakta är att jag tappat bort den och att jag fakturerats för en ny av Uppsala Bilgalleri - illa då att man inte ordnat en, redan betald ny nyckel, till köparen av min gamla bil...
    Men i övrigt har allt fungerat till största belåtenhet. Läs mer
  • Åsa G skrev om Mazda Bilgalleri
    Trevliga och hjälpsamma bilförsäljare. Läs mer
  • Bengt S skrev om Mazda Bilgalleri
    Bemötandet från säljarna var mycket bra,såg till att jag fick ett drag monterat.
    Hoppas ni hittar en försäljningslokal i Borlänge Läs mer
  • Stefan V skrev om Mazda Bilgalleri
    Suveränt bra bemötande av Andreas i Borlänge! Nybilsförsäljning. Läs mer
  • Michael D skrev om Mazda Bilgalleri
    Mycket bra bemötande och tillgänglighet gällande frågor. Läs mer
  • Åke E skrev om Mazda Bilgalleri
    Hej, trevligt bemötande; inget att klaga på. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Mazda Bilgalleri
    Köpte en nya Mazda CX-3 av dom och är nöjd med hela resan från offert till leverans. Läs mer
  • Kaptens Motor skrev om Mazda Bilgalleri
    Mycket trevlig personal och bemötande Läs mer