Meca Hulta

Hultagatan 49, 507 50 Borås — Visa karta

MECA Hulta, Borås - Personlig professionalism

MECA Hulta är en kombination av den stora kedjans professionalism och den lokala verkstadens personliga servicenivå. Vårt fokus har sedan starten 2005 varit att växa långsamt genom att leverera en hög service och med hög kompetens få lojala kunder som talar väl om oss. Idag är vi en fullutrustad verkstad med ett kompetent verkstadsteam.

Vi jobbar med personbilar, motorcyklar och lätta lastbilar (även >3,5t), ackrediterade för alla typer av jobb med AC. När du servar din bil hos oss så ingår alltid 1års fri assistansförsäkring*.

För att se till att vi alltid har den senaste kompetensen genomgår våra mekaniker löpande branschutbildningar. På så vis säkerställer vi att alltid ha kunskapen för att ta hand om ditt fordon på bästa sätt.

Välkommen till en riktig bilverkstad!

*Avvikelser kan förekomma beroende på bilens ålder och km.
Mån-Tor: 07:00-17:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Meca Hulta

• Milos R skrev om Meca Hulta
    Hjälpsam och kunnig personal.
    Ärliga i sina bedömningar när det kommer till vilka reparationer är rimliga. Läs mer
  • Patrick B skrev om Meca Hulta
    Blev jättebra omhändertagen och reparation helt klanderfritt Läs mer
  • Andreas S skrev om Meca Hulta
    Oerhörd kunskap och trevligt bemötande. Finns nog inget som dem inte löser i problemväg?
    Skönt att kunna lämna in bilen och inte behöva stressa från jobbet för att hämta bilen igen då de har öppet till 22.
    Servicen på bilen var noga utförd och jag sparade ca 1500kr denna gång mot tidigare använd verkstad. Läs mer
  • Jessica S skrev om Meca Hulta
    Kompetent och noggrann verkstad med mycket bra service och alltid trevligt bemötande Läs mer
  • Jan W skrev om Meca Hulta
    Mycket service inriktade och alltid hjälpsamma med god kvalité! Läs mer
  • Christer N skrev om Meca Hulta
    Proffsigt bemötande och utomordentligt kunniga mekaniker. Läs mer
  • Anna H skrev om Meca Hulta
    Bra personal med stor kunskap, fint bemötande och snabb service. Läs mer
  • Ulf S skrev om Meca Hulta
    Punktering. Fick mkt bra bemötande av ett riktigt proffs.
    Hjälpte mej med val av nya däck och satte på dom åt mej.
    Kan nämna att jag gick hit på rekommendationer och kan säga att jag är glad för det! Läs mer
  • Per Olof L skrev om Meca Hulta
    Bemötandet var bra. Jag Jag Lämnade min bil på Årsservice och var mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Stefan L skrev om Meca Hulta
    Har alltid, från start fått ett superbemötande från MECA Hulta i Borås. Alltid varit lyhörda på mina önskemål, snabb och bra service, och det är aldrig några problem. Läs mer
  • Romesh G skrev om Meca Hulta
    Mycket nöjd kund med både pris och bemötande. Fick snabbt en tid för min bil som behövde nya bromsar och service. Kan verkligen rekommendera denna verkstad! :-) Läs mer
  • Martin A skrev om Meca Hulta
    Däckbyte, mycket nöjd med allt från bemötande till pris. Läs mer
  • Mikael H skrev om Meca Hulta
    Grym service. Trevligt bemötande! Väl utfört jobb! Läs mer
  • Joacim S skrev om Meca Hulta
    Mycket bra bemötande av trevlig och kompetent personal. Jag fick hjälp med service plus att de fixade fel jag inte visste om. Fick även goda råd. Läs mer

Hultagatan 49, 507 50 Borås