Mekonomen Bilverkstad / Autocenter i Lund AB

1.8

4 omdömen om Mekonomen Bilverkstad / Autocenter i Lund AB

Anna L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad / Autocenter i Lund AB

Bra och snabb hjälp! Tack för det!

Speedy Bilservice Malmö
4.8/5 i betyg av 2136 omdömen 4.8 av 2136 omdömen

Bra service och trevlig personal

ROLF S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad / Autocenter i Lund AB

Lämnade in bilen för en reparation och fick ett kostnadsförslag. Efter 2 veckor så säger de att det kostar mer pengar. Jag försöker hitta en kompromiss, vi delar på det, eller ge mig en lånebil. Svar: Nej. Stå för det man har sagt? Nej. Så efter tre veckors tid så får jag hämta en bil som inte är lagad. Kundperspektiv verkar saknas här, jag beklagar att jag inte läste andra omdömen innan jag anlitade dem. Varning!

carl s
Skrev om Mekonomen Bilverkstad / Autocenter i Lund AB

Lämna in bilen för att ljushöjden var felinställd, dom redde inte ut problemet, han tyckte jag kunde komma och kolla själv, det gjorde jag och dom glömde ställa in vredet till halvljuset innan inställningen, jag ändrade vredet men trots det kunde dom inte ställa in lyktan. jag åkte sen till Bilia dom fixa det på 5 min för 95 kr

Speedy Bilservice Åhus
4.8/5 i betyg av 800 omdömen 4.8 av 800 omdömen

Ombesiktning- bromsrör bl a - fick en bra känsla trots hög kostnad- men både Robin o företaget kändes seriöst- så tummen upp👍

Margareta Ann-sofie H Margareta Ann-sofie H
Jan W
Skrev om Mekonomen Bilverkstad / Autocenter i Lund AB

Dessa skojjare lovade att bilen skulle vara fixad på 1-2 dagar. Fick bilen efter 3 veckor!! Då skyllde man först på att man skulle beställa delar, sedan fick man fel delar sedan hade man inte haft tid (!!) att montera delarna! När jag så fick bilen var den full av skit, fotavtryck på sätena och gamla bitar av inredningen - en inredning som dessutom inte satt fast! Bilen hade man inte ens brytt sig om att städa ur efter att man "arbetat" i den. Att jag var upprörd hade man ingen som helst förståelse för - tvärt om var man...