Alla kategorier Bilverkstad Skåne Lund Mekonomen Bilverkstad / Autocenter i Lund AB

Mekonomen Bilverkstad / Autocenter i Lund AB

Kalkstensvägen 20, 224 78 Lund — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Mekonomen Bilverkstad / Autocenter i Lund AB

• carl s
    carl s skrev om Mekonomen Bilverkstad / Autocenter i Lund AB
    Lämna in bilen för att ljushöjden var felinställd, dom redde inte ut problemet,
    han tyckte jag kunde komma och kolla själv, det gjorde jag och dom glömde ställa in vredet
    till halvljuset innan inställningen, jag ändrade vredet men trots det kunde dom inte ställa in lyktan.
    jag åkte sen till Bilia dom fixa det på 5 min för 95 kr Läs mer
  • Jan
    Jan skrev om Mekonomen Bilverkstad / Autocenter i Lund AB
    Dessa skojjare lovade att bilen skulle vara fixad på 1-2 dagar. Fick bilen efter 3 veckor!! Då skyllde man först på att man skulle beställa delar, sedan fick man fel delar sedan hade man inte haft tid (!!) att montera delarna! När jag så fick bilen var den full av skit, fotavtryck på sätena och gamla bitar av inredningen - en inredning som dessutom inte satt fast! Bilen hade man inte ens brytt sig om att städa ur efter att man "arbetat" i den. Att jag var upprörd hade man ingen som helst förståelse för - tvärt om var man förvånad över att jag klagade på det utförda "jobbet"! Kort sagt - Aldrig, aldrig, aldrig Autocenter i Lund!!. Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Lund:

Martin K Martin K tycker:
“nu har jag besökt dem med olik...” Läs mer

Terminalgatan 22, 23539, Vellinge