Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Borås Mekonomen Borås City

Mekonomen Borås City

Enedalsgatan 11, 504 52 Borås — Visa karta

Mekonomen butik och bilverkstad i Borås - vi kan bilar. Både i butiken och i verkstaden har vi mycket kunskap och erfarenhet och vi hjälper dig gärna. Vi säljer högkvalitativa reservdelar med 3 års garanti, och har vi inte just det du söker hemma beställer vi det åt dig. Dessutom kan du serva din bil hos oss och då får du även 1 års vägassistans på köpet.

Har du frågor kring din bil eller undrar över någon reservdel? Kom förbi så pratar vi över en kaffe!

Läs vad 245 kunder tycker om Mekonomen Borås City

• Lars D
    Lars D skrev om Mekonomen Borås City
    Bra service till bilen.köpt bilklädslar olja oljefilter.
  • Saldin M
    Saldin M skrev om Mekonomen Borås City
    Jag lämnade min bil till verkstaden och är mycket nöjd med personal .....Jag fick mycket bra bemötande av dem....Jag köper ibland varor och allt gick jättebra!
  • Ann-gerd J
    Ann-gerd J skrev om Mekonomen Borås City
    Bra upplevelse och grabben som tog emot i receptionen var jättegullig. Passade för sitt jobb. Kändes bra.
  • Per T
    Per T skrev om Mekonomen Borås City
    hjälp med service av bil. vid tidigare tillfällen hjälp med byte vindruta-torkade .
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Mekonomen Borås City
    Service av bilen.
    Trevligt proffsigt bemötande.
    Allt fungerade utmärkt.
  • Per-anders H
    Per-anders H skrev om Mekonomen Borås City
    Fick ringa massor av gånger ingen svararvibtelefon. Jobbigt. Servicen när jag lämnade bilen var ok.
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Mekonomen Borås City
    Bra bemötande.
    Skulle åtgärda två 2:or från besiktningen. Bromsrör och länkarmsbussning (?). Frågade om de släcker 2:or och han sa att det kan de ordna vilket jag tolkade som att de gör det på plats. Fick ett besiktnings protokoll från Hulta/Borås vilket innebär att jag har betalat någon för att genomföra en ombesikning. Hade jag vetat det så hade jag gjort det själv. (Fick erbjudande om ombesikning för 99kr).
  • Sabine K
    Sabine K skrev om Mekonomen Borås City
    Nu är det jag..änkan från Stig Ronny Kjell som svarar. Han har aldrig varit hos er..men jag..köper varor sedan flera år tillbaka..var nyligen i verkstaden för reparatur efter besiktningen..hade i servicen Johannes och verkstaden Peder och är jätte nöjd..går ej att bjuda över. Stort Tack !!!
  • Jan R
    Jan R skrev om Mekonomen Borås City
    Fungerade väl och är nöjd med bemötandet och arbetet.
  • Ing-britt N
    Ing-britt N skrev om Mekonomen Borås City
    Servade min bil . Nöjd med bemötandet jag fick. Förhoppningsvis är bilen också nöjd. Kommer att fortsätta besöka Mekonomen i Borås.
  • Lars K
    Lars K skrev om Mekonomen Borås City
    Mycke bra nöjd kund som återkommer
  • Bertil H
    Bertil H skrev om Mekonomen Borås City
    Är mycket nöjd med all kontakt m mekonomen, fr första telefonsamtalet m förfrågan om service o pris till att service var utförd. Snabb service, trevligt bemötande, bra pris.
  • Bo M
    Bo M skrev om Mekonomen Borås City
    Bra och trevligt bemötande
    Tråkigt att tiderna som finns på webben inte finns i verkligheten.
    Bra estimerad kostnad.
    Ville att dom skulle fixa bilen, men fick bara servicen gjord resten var jag tvungen att boka ny tid för.
  • Tuula F
    Tuula F skrev om Mekonomen Borås City
    Gjorde en service på min bil. Ett trevligt och proffisionellt bemötande allt igenom.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Mekonomen Borås City
    Vänligt och proffsigt bemötande.
  • Salleh P
    Salleh P skrev om Mekonomen Borås City
    Bra bemötande. Billigare än andra verkstäder. Kunde ha varit lite snabbare.
  • Gregor M
    Gregor M skrev om Mekonomen Borås City
    Hade inne min bil på liten service...proffsigt o trevligt bemötande hela tiden. Bra på att förklara så man förstår
  • Monica S
    Monica S skrev om Mekonomen Borås City
    Trevligt bemötande när jag beställde service. En lampa började lysa efter servicen men det fixade ni utan debitering, nöjd.
  • Claes A
    Claes A skrev om Mekonomen Borås City
    Bra. Prisvärt.
    Enda minus var att de glömde beställa en resevdel. När jag påminde fixades det
  • Lena L
    Lena L skrev om Mekonomen Borås City
    Mycket bra bemötande från det att jag bokade tiden per telefon tills jag hämtade min bil
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Mekonomen Borås City
    Hej, jag tycker att det fungerar jättebra. Bra och lätt att göra med. Trevlig personal och bra service.
  • Marie A
    Marie A skrev om Mekonomen Borås City
    Kom insvängande kl.8.00 en måndagmorgon "Som "hysteriskt stressad mamma som precis lämnat sin son på akuten/Borås sjukhus"... och samtidigt fått motorns varningslampa lysande mitt i ansiktet..kan jag bara säga: kärlek till han som mötte mig över disken..med ett lugnt uttalande att : vi tar hand om detta så åker du tillbaka till din son...vi ringer när vi är klara! Mycket nöjd med bemötande, och arbetet klart knappt 3 timmar senare.
    Tack !! ÄLSKAR ATT NI FINNS TILL HANDS
    Och Tack för att ni skänker pengar till Barncancerfonden...
    ( min äldsta son , nu 21 år...har kämpat i 6 år...men nu "friskförklarad från sitt elände.
    Tack!
    Från en nöjd och mindre stressad mamma :-)
    Jeanette
  • Lena B
    Lena B skrev om Mekonomen Borås City
    Mycket bra kundmottagande med snabb åtgärd(felsökning och fastställande av problemet). Fick återbudstid och därmed bara några dagars väntetid. Trevligt mottagande. Helt nöjd. Har anlitat Er förut. Mvh Lena
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Mekonomen Borås City
    Kamremsbyte på en Citroen XM V6-24 från 1999. Även byte startmotor. Jobbet felfritt genomfört på en bil som få verkstäder vill ta i. Det blev dessutom fyra timmar billigare än offert. Men de är bra. Denna verkstad har inget mot avancerad äldre teknik.
  • Lisbeth C
    Lisbeth C skrev om Mekonomen Borås City
    Toppen, bra service, snabba på att ta emot, enkelt att nå den.
  • Sergio A
    Sergio A skrev om Mekonomen Borås City
    Jag fick vänta en vecka för en reservdel o arbete var dåligt sämsta betyg jag fick skicka min bil till en annan verkstad
  • Lena M
    Lena M skrev om Mekonomen Borås City
    Prisvärt och snabb service!
    Bra bemötande!
  • Jean-pierre G
    Jean-pierre G skrev om Mekonomen Borås City
    Bra service och vänlig bemötande
  • Erna W
    Erna W skrev om Mekonomen Borås City
    Professionellt och tillmötesgående. Positivt intryck!
  • Linn L
    Linn L skrev om Mekonomen Borås City
    No problemas. Lämna, hämta, betala.
  • Lisbeth N
    Lisbeth N skrev om Mekonomen Borås City
    Jag är mkt.nöjd med Mekonomen.Trevligt bemötande,profsigt utfört arbete
    Vi har varit kunder i många år och alltid varit nöjda
  • Jan O
    Jan O skrev om Mekonomen Borås City
    Väl mottagen bra pris servicen blev till och med billigare än vad som sagts
  • Ingrid O
    Ingrid O skrev om Mekonomen Borås City
    Snabb reparation av min bil som fick åka bärgare till Er, trevlig personal 😀😀
  • Erik S
    Erik S skrev om Mekonomen Borås City
    Bytte däck, trevligt bemötande och gick snabbt och smidigt ! Vi är nöjda.
  • Catrin L
    Catrin L skrev om Mekonomen Borås City
    Prisvärt. Bra bemötande och förklaring.
  • Josef B
    Josef B skrev om Mekonomen Borås City
    Kanonservice och mkt trevlig och kompetent personal
  • Gerd T
    Gerd T skrev om Mekonomen Borås City
    Servicen från personalen är alltid en angenäm upplevelse.., Bästa betyget ni kan få är väl att jag lovar att anlita er nästa gång också 😊 Så nöjd så...
  • Inga-britt A
    Inga-britt A skrev om Mekonomen Borås City
    Bra och snabb diagnos på bilen. Däremot bokning för reparation, för lång väntetid.
    2017-05-05 Kristian J svarar Inga-britt A
    Vi vet. Är väldigt hårt tryck på verkstaden just nu men vi försöker korta ner vänte tiderna så mycket det går. Kan även rekommendera er till Mekonomen verkstaden i Svaneholm (svaneholm bil o motor) där boknings tiden är något kortare.
  • Hans K
    Hans K skrev om Mekonomen Borås City
    Jag har fått hjälp med reparationen av min bil på ett mycket bra sätt, trevlig personal och bra pris.
    Anette Kruse
  • Lars B
    Lars B skrev om Mekonomen Borås City
    Riktigt bra! Snabbt genomfört och öppna med vad som skulle göras och hur kostnaden skulle bli. Har inget att klaga på!
  • Annelie Å
    Annelie Å skrev om Mekonomen Borås City
    Så svårt att komma fram till aktuell verkstad! Annars bara bra.
  • Linn S
    Linn S skrev om Mekonomen Borås City
    Otroligt trevliga och duktiga! Speciellt han som heter Johannes!! Fick hjälp direkt jag åkte förbi och de gör alltid ett bra jobb!
  • Jonny K
    Jonny K skrev om Mekonomen Borås City
    Vi fick mycket bra bemötande och bra service!
  • Lena L
    Lena L skrev om Mekonomen Borås City
    Utmärkt !! Mycket bra service. Jag är fantastiskt nöjd. Lena lindberg
  • Gustaf R
    Gustaf R skrev om Mekonomen Borås City
    Superbra mottagande o genomförande av service
  • Carina D
    Carina D skrev om Mekonomen Borås City
    Mycket hjälpsamma och bra service
  • Gisela G
    Gisela G skrev om Mekonomen Borås City
    Jag fick jätte bra service och ett väldigt bra bemötande . Jag behövde inte ens vänta trots att jag inte bokat någon tid. Mycket nöjd
  • Onerva U
    Onerva U skrev om Mekonomen Borås City
    Hej! Mycket nöjd! Trevligt bemötande både när jag bokade tid över telefon, och när jag hämtade bilen.
  • Gun L
    Gun L skrev om Mekonomen Borås City
    Blev väldigt bra bemött. Min bil blev klar på utlovad tid. Med andra ord är jag helt nöjd.
  • Dan N
    Dan N skrev om Mekonomen Borås City
    Har blivit mycket väl behandlad av verkstaden.

Enedalsgatan 11, 504 52 Borås