Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Borås Mekonomen Borås City

Mekonomen Borås City

Enedalsgatan 11, 504 52 Borås — Visa karta

Mekonomen butik och bilverkstad i Borås - vi kan bilar. Både i butiken och i verkstaden har vi mycket kunskap och erfarenhet och vi hjälper dig gärna. Vi säljer högkvalitativa reservdelar med 3 års garanti, och har vi inte just det du söker hemma beställer vi det åt dig. Dessutom kan du serva din bil hos oss och då får du även 1 års vägassistans på köpet.

Har du frågor kring din bil eller undrar över någon reservdel? Kom förbi så pratar vi över en kaffe!

Läs vad 267 kunder tycker om Mekonomen Borås City

• Lennart T
    Lennart T skrev om Mekonomen Borås City
    Kunnig, hjälpsam och trevlig personal
  • Anna S
    Anna S skrev om Mekonomen Borås City
    Reparation av AC. Trevligt och bra bemötande i både telefon och verkstad. Fick offert innan som även stämde med slutsumman. 👍
  • Pia B
    Pia B skrev om Mekonomen Borås City
    Service
    Inger förtroende från första kontakt.
    Bra bemötande och kommunikation.
  • Lars-olof L
    Lars-olof L skrev om Mekonomen Borås City
    Mycket bra bemötande, snabbt service, vänlig personal, öppen för alternativa förslag. Tack jag återkommer gärna. Lasse
    😂 PS. Ska flytta, finns mekonomen l Kungsbacka?
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Mekonomen Borås City
    Har fått utfört service på min bil. Tycker det verkar bra, har de gångerna blivit väl mottagen och fått den hjälp jag efterfrågat. Plus för att det är snyggt och fräscht i butiken, verkar vara ordning och reda.
    Tack!
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Mekonomen Borås City
    Trevlig personal, snabbt och bra utfört arbete.
  • Kai S
    Kai S skrev om Mekonomen Borås City
    Helt ok,delar dom inte har hemma får dom hem snabbt
  • Karlsson J
    Karlsson J skrev om Mekonomen Borås City
    Snabbt o flexibelt. Lyhörda för behov
  • Sverige B
    Sverige B skrev om Mekonomen Borås City
    ..................... mycket bra........
  • Hans S
    Hans S skrev om Mekonomen Borås City
    Mycket bra bemötande,kanon bra personal.
  • Hans A
    Hans A skrev om Mekonomen Borås City
    Bra o trevligt bemötande i telefon o i verkstad. Två kostnadsförslag o när jag hämtade bilen var det till o med lite lägre pris!
  • Lars R
    Lars R skrev om Mekonomen Borås City
    Service samt byte av fjäderben, spindelled, hjullager o dyl. Fick bytt mot begagnade reservdelar vilket kändes väldigt bra! Prisvärt! Snabb och bra service!
  • Liviu-gabrin B
    Liviu-gabrin B skrev om Mekonomen Borås City
    Jag är jättenöjd över arbetet ni har gjort 👍
  • Pia F
    Pia F skrev om Mekonomen Borås City
    Bytte bromsbelägg och bromsok. Jag är nöjd
  • Elin C
    Elin C skrev om Mekonomen Borås City
    Har haft inne bilen på service och kamremsbyte. Mkt bra bemötande och snabb service. Vid servicen upptäcktes fel på bilen och när jag hämtade bilen fick jag en offert för vad lagning skulle kosta. Smidig att hämta och lämna.
  • Rickäng J
    Rickäng J skrev om Mekonomen Borås City
    Service plus mekanism i fönster(hissen) . Alltid toppenbemötande!!! Tack.
  • Annika P
    Annika P skrev om Mekonomen Borås City
    Gjorde en 2000 mild service & vart super nöjd med allt & priset va super bra!!
  • Thomas D
    Thomas D skrev om Mekonomen Borås City
    Det var helt ok. Lämnade bilen på morgonen och hämtade den på em efter jobbet. Inga klagomål på service
  • Torbjörn H
    Torbjörn H skrev om Mekonomen Borås City
    Snabba och bra service
    Med vänligt bemötande
  • Jarl B
    Jarl B skrev om Mekonomen Borås City
    Bra bemötande, fixade snabbt tid för åtgärden. Löste problemet!
  • Siv K
    Siv K skrev om Mekonomen Borås City
    Jag gör service på bilen och min man köper delar till sin veteranbil.
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet

Siv
  • Stig H
    Stig H skrev om Mekonomen Borås City
    Reperation av bil och ombesiktning.
  • Lars D
    Lars D skrev om Mekonomen Borås City
    Bra service till bilen.köpt bilklädslar olja oljefilter.
  • Saldin M
    Saldin M skrev om Mekonomen Borås City
    Jag lämnade min bil till verkstaden och är mycket nöjd med personal .....Jag fick mycket bra bemötande av dem....Jag köper ibland varor och allt gick jättebra!
  • Ann-gerd J
    Ann-gerd J skrev om Mekonomen Borås City
    Bra upplevelse och grabben som tog emot i receptionen var jättegullig. Passade för sitt jobb. Kändes bra.
  • Per T
    Per T skrev om Mekonomen Borås City
    hjälp med service av bil. vid tidigare tillfällen hjälp med byte vindruta-torkade .
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Mekonomen Borås City
    Service av bilen.
    Trevligt proffsigt bemötande.
    Allt fungerade utmärkt.
  • Per-anders H
    Per-anders H skrev om Mekonomen Borås City
    Fick ringa massor av gånger ingen svararvibtelefon. Jobbigt. Servicen när jag lämnade bilen var ok.
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Mekonomen Borås City
    Bra bemötande.
    Skulle åtgärda två 2:or från besiktningen. Bromsrör och länkarmsbussning (?). Frågade om de släcker 2:or och han sa att det kan de ordna vilket jag tolkade som att de gör det på plats. Fick ett besiktnings protokoll från Hulta/Borås vilket innebär att jag har betalat någon för att genomföra en ombesikning. Hade jag vetat det så hade jag gjort det själv. (Fick erbjudande om ombesikning för 99kr).
  • Sabine K
    Sabine K skrev om Mekonomen Borås City
    Nu är det jag..änkan från Stig Ronny Kjell som svarar. Han har aldrig varit hos er..men jag..köper varor sedan flera år tillbaka..var nyligen i verkstaden för reparatur efter besiktningen..hade i servicen Johannes och verkstaden Peder och är jätte nöjd..går ej att bjuda över. Stort Tack !!!
  • Jan R
    Jan R skrev om Mekonomen Borås City
    Fungerade väl och är nöjd med bemötandet och arbetet.
  • Ing-britt N
    Ing-britt N skrev om Mekonomen Borås City
    Servade min bil . Nöjd med bemötandet jag fick. Förhoppningsvis är bilen också nöjd. Kommer att fortsätta besöka Mekonomen i Borås.
  • Lars K
    Lars K skrev om Mekonomen Borås City
    Mycke bra nöjd kund som återkommer
  • Bertil H
    Bertil H skrev om Mekonomen Borås City
    Är mycket nöjd med all kontakt m mekonomen, fr första telefonsamtalet m förfrågan om service o pris till att service var utförd. Snabb service, trevligt bemötande, bra pris.
  • Bo M
    Bo M skrev om Mekonomen Borås City
    Bra och trevligt bemötande
    Tråkigt att tiderna som finns på webben inte finns i verkligheten.
    Bra estimerad kostnad.
    Ville att dom skulle fixa bilen, men fick bara servicen gjord resten var jag tvungen att boka ny tid för.
  • Tuula F
    Tuula F skrev om Mekonomen Borås City
    Gjorde en service på min bil. Ett trevligt och proffisionellt bemötande allt igenom.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Mekonomen Borås City
    Vänligt och proffsigt bemötande.
  • Salleh P
    Salleh P skrev om Mekonomen Borås City
    Bra bemötande. Billigare än andra verkstäder. Kunde ha varit lite snabbare.
  • Gregor M
    Gregor M skrev om Mekonomen Borås City
    Hade inne min bil på liten service...proffsigt o trevligt bemötande hela tiden. Bra på att förklara så man förstår
  • Monica S
    Monica S skrev om Mekonomen Borås City
    Trevligt bemötande när jag beställde service. En lampa började lysa efter servicen men det fixade ni utan debitering, nöjd.
  • Claes A
    Claes A skrev om Mekonomen Borås City
    Bra. Prisvärt.
    Enda minus var att de glömde beställa en resevdel. När jag påminde fixades det
  • Lena L
    Lena L skrev om Mekonomen Borås City
    Mycket bra bemötande från det att jag bokade tiden per telefon tills jag hämtade min bil
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Mekonomen Borås City
    Hej, jag tycker att det fungerar jättebra. Bra och lätt att göra med. Trevlig personal och bra service.
  • Marie A
    Marie A skrev om Mekonomen Borås City
    Kom insvängande kl.8.00 en måndagmorgon "Som "hysteriskt stressad mamma som precis lämnat sin son på akuten/Borås sjukhus"... och samtidigt fått motorns varningslampa lysande mitt i ansiktet..kan jag bara säga: kärlek till han som mötte mig över disken..med ett lugnt uttalande att : vi tar hand om detta så åker du tillbaka till din son...vi ringer när vi är klara! Mycket nöjd med bemötande, och arbetet klart knappt 3 timmar senare.
    Tack !! ÄLSKAR ATT NI FINNS TILL HANDS
    Och Tack för att ni skänker pengar till Barncancerfonden...
    ( min äldsta son , nu 21 år...har kämpat i 6 år...men nu "friskförklarad från sitt elände.
    Tack!
    Från en nöjd och mindre stressad mamma :-)
    Jeanette
  • Lena B
    Lena B skrev om Mekonomen Borås City
    Mycket bra kundmottagande med snabb åtgärd(felsökning och fastställande av problemet). Fick återbudstid och därmed bara några dagars väntetid. Trevligt mottagande. Helt nöjd. Har anlitat Er förut. Mvh Lena
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Mekonomen Borås City
    Kamremsbyte på en Citroen XM V6-24 från 1999. Även byte startmotor. Jobbet felfritt genomfört på en bil som få verkstäder vill ta i. Det blev dessutom fyra timmar billigare än offert. Men de är bra. Denna verkstad har inget mot avancerad äldre teknik.
  • Lisbeth C
    Lisbeth C skrev om Mekonomen Borås City
    Toppen, bra service, snabba på att ta emot, enkelt att nå den.
  • Sergio A
    Sergio A skrev om Mekonomen Borås City
    Jag fick vänta en vecka för en reservdel o arbete var dåligt sämsta betyg jag fick skicka min bil till en annan verkstad
  • Lena M
    Lena M skrev om Mekonomen Borås City
    Prisvärt och snabb service!
    Bra bemötande!
  • Jean-pierre G
    Jean-pierre G skrev om Mekonomen Borås City
    Bra service och vänlig bemötande

Enedalsgatan 11, 504 52 Borås