Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Botkyrka Messe's Bilservice

Messe's Bilservice

Hökvägen 23, 147 34 Tumba — Visa karta

Välkommen till Messe's bilservice!

Vi har över 20 års erfarenhet av de flesta bilmärken och modeller och här kan du lämna bilen i trygga händer på reparation eller service. Behöver bilen stanna hos oss erbjuder vi självklart lånebil.

Har du varit på besiktning är vi ackrediterade att släcka "2:orna". Vi kör diagnos och felsökning med modern teknik och vi kan hjälpa dig släcka servicelamporna i bilen. Dessutom byter vi, tar hand om och förvarar dina däck i vår däckverkstad.

Så nästa gång din bil behöver service eller något går sönder, hör av dig till oss på Messe's!
Tegeluddsvägen 82, 11528, Stockholm
Mekonomen Yehlove Gärdet
Fred C:
Reparation av trasig koppling Bra bemötande, noggrann redogörelse för vad som gjorts och snabbt jobbat!

Bilverkstäder nära Messe's Bilservice:

Brinkvägen 2 C, TUMBA
Vi på Tumba Bil & Plåtverkstad, utför service till de flesta bilmärken. Vi ser t... Läs mer ›
Charlotte V:
Alltid god service, trevligt och avslappnat bemötande samt väl utfört arbete, seriöst, pålitligt. /Charlotte med sin Citroën

Länsmansvägen 15, TUMBA
Hagmans bilservice är en välutrustad och modern bilverkstad som tar emot bilar f... Läs mer ›
Eddie L:
Mycket bra bemötande samt service!

Hamringevägen 1, TULLINGE
Vi utför motor- ,lack- och verkstadsarbeten av hög kvalitet till konkurrenskraft... Läs mer ›
Carina C:
Toppen! Snabb service och trevligt bemötande!

Tomtbergavägen 6, NORSBORG
Välkommen till oss på RF Bilservice för snabb och trygg service av din bil! Läs mer ›
Volker M:
Jag är helt nöjd med både bilens service och den personliga servicen. Fick tom låna bil utan att betala mer än för bensinen.

Läs vad 7 kunder tycker om Messe's Bilservice

Hökvägen 23, 147 34 Tumba