Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby MGV Automekanik AB

MGV Automekanik AB

Tumstocksvägen 7B, 187 66 Täby — Visa karta

MGV Automekanik är en allbilverkstad som har många års erfarenhet av AC, service och reparationer. Vi lägger stor vikt på att du som kund ska känna dig nöjd, och att även plånboken ska må bra. Varmt välkomna!

Läs vad 6 kunder tycker om MGV Automekanik AB

• Jonas R
    Jonas R skrev om MGV Automekanik AB
    Jag har nu väldigt goda erfarenheter av MGV Automekanik.
    Bra jobb till bra pris. Nu också med mer personalresurser som tidigare kunde upplevas som en trång sektor. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Erik A
    Erik A skrev om MGV Automekanik AB
    De kan vara bra att veta att de bara accepterar nya bilar. Själv blev jag ombäd att leta efter någon annan verkstad. Läs mer
  • Philip D
    Philip D skrev om MGV Automekanik AB
    Mycket bra. Trevlig personal med stark servicekänsla med en utmärkt kompetens. Hade läst om MGV här på Reco och de överträffade mina förväntningar. Ringde på torsdagen och fick tid på måndagmorgon. Bilen var klar under veckan och det kostade inte skjortan. Kommer definitivt att återkomma igen. MGV = MVG. Läs mer
  • Nilla S
    Nilla S skrev om MGV Automekanik AB
    På MGV har jag alltid fått proffsig och prisvärd service. Dessutom är grabbarna trevliga och hjälpsamma utöver det vanliga så dom har blivit mina "personliga bilmekar". Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Bo M
    Bo M skrev om MGV Automekanik AB
    Snabb hjälp till rimligt pris! Bra information om felet och hur det avhjälps.
    Bosse Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om MGV Automekanik AB
    Rekommenderas starkt! Riktigt trevlig personal som gör ett proffsigt arbete till ett bra pris! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Täby:

Anne-lie S Anne-lie S tycker:
“Som ny kund blev jag professio...” Läs mer

Upplandsgatan 82, 11344, STOCKHOLM