Mix Måleri

Sörgårdsvägen 61A, 163 52 Spånga — Visa karta

Mix Måleri HB startades våren 2007 av Inger och Peter Rombin. Vi har tidigare erfarenheter av måleriet som anställda sedan 1987 i ett medelstort företag. Men vi kände att vi ville starta eget för att bättre kunna påverka och bli nöjda med arbetet. Båda två har tagit Gesällbrev och har nu 25 års branscherfarenhet.

Vi utför det mesta inom måleriet, både in- och utvändig målning. Vår kundkrets består utav både privatkunder, fastighetsägare och företag. Mix Måleri är ett flexibelt företag som arbetar huvudsakligen i Västerort, Norrort samt innerstaden.

Läs vad 3 kunder tycker om Mix Måleri

• Jan F
    Jan F skrev om Mix Måleri
    Professionellt
    Snyggt arbete, höll tider och priser

Inget fel på något

Prisvärt
    Helt nöjd Läs mer
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Mix Måleri
    Jag är mycket nöjd med Mix Måleri som tapetserade och sedan målade om mitt hus. Allt är gjort på bästa sätt och de har stor yrkeskunskap. Resultatet blev fantastiskt fint till ett bra pris. De är mycket noggranna och kom alltid på den tid de lovat. Jag kommer att anlita dem igen. Jag ger Mix måleri de allra bästa rekommendationer.Ulla, Spånga Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Mix Måleri
    Utmärkt jobb 2 ggr hos oss: överenskommen tid, pris hålls, m.m.. Mycket trevligt bemötande. Högsta möjlig rekommendation från oss till alla som vill ha en högklassigt målnings- och tapetseringsarbete. Läs mer

Bästa målarna i Stockholm:

Klas A Klas A tycker:
“Snabbt, enkelt och bra resulta...” Läs mer

Strandbergsgatan 53, 11251, STOCKHOLM