Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Härryda Mls Bil och Däck AB

Fraktvägen 1, 435 33 Mölnlycke — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Mls Bil och Däck AB

• Björn V
    Björn V skrev om Mls Bil och Däck AB
    Otroligt dålig o jobbar med att skrämma upp folk o extremt höga priser. Är själv kunnig om bilar men denna verkstan skulle ja aldrig rek. Läs mer
  • Daniel  S
    Daniel S skrev om Mls Bil och Däck AB
    Lämnade in bilen för skadereparation, mycket nöjd med resultatet och servicen. Läs mer
  • Linn G
    Linn G skrev om Mls Bil och Däck AB
    Super nöjd med mottagandet och de förklarade vad som skulle göras utan att det var krångligt bilprat. Läs mer
  • Niklas
    Niklas skrev om Mls Bil och Däck AB
    Mycket bra service och kompetent personal! Hjälpsamma och noggranna! Läs mer
  • Sten B
    Sten B skrev om Mls Bil och Däck AB
    Tycker att man får mycket bra och kunnig hjälp med bilen till ett själigt pris. Har mina bilen sedan flera år hos MLS. Hälsningar Sten Läs mer
    2009-09-14 Representant för MLS Bil & Däck svarar Sten B
  • Tor-Peder Ö
    Tor-Peder Ö skrev om Mls Bil och Däck AB
    Jag ifrågasätter starkt kompetensen hos den s.k. auktoriserade bilverkstaden MLS. Har ett serviceavtal med Wolksvagen, där bilen som vid detta tillfälle, bärgades till MLS för att den slutade fungera. MLS Laddade batteriet och sa att de inte hittade orsaken till att det laddade ur. Lättad hämtade jag bilen och begav mig hemmåt. Under hemfärden märker jag att AC:n inte fungerar. Precis innan jag är hemma börjar alla varningslampor på instrumentpanelen att lysa. Väl på parkeringen så fungerar inte den elektroniska handbromsen. Morgonen efter åker jag till en annan "aukoriserad" verkstad med alla de nya felen. Det visar sig väldigt snart att det saknas en säkring till AC:n, vilket orsakar alla fel. AC:n är även den sönder. Så vitt jag kan förstå så har MLS hittat felet på AC:n, plockat ur säkringen och låtsats att de inte hittat felet el. ännu värre struntat i det och meddelat mig att de inte hittat något fel. Hur kan en sådan firma få kalla sig auktoriserad när de borde ha näringsförbud!!! Läs mer
    2009-09-14 Representant för MLS Bil & Däck svarar Tor-Peder Ö
    Hej! Kära kund
    Tråkigt att höra att du inte är nöjd! men tycker att det låter lite konstigt att du inte har har hört av dig till oss. Då vi inte har fått någon information gällande reg. nr. eller när bilen var inne på verkstaden så har vi svårt att få kontakt med dig för att diskutera vad som har hänt...
  • Memo R
    Memo R skrev om Mls Bil och Däck AB
    Jag är oerhört trött på M L S Bil & Däck AB / Bilservice, Detta baseras på ett flertal kontakter. Dom har lurat mig på pengar och material. Dom har förfalskat servicedokument och sen snackat bort det. När jag har ifrågasatt problemen så slutar dom höra av sig, och vill inte ha med mig att göra. Jag ångrar att jag inte bytte verkstad med en gång. VARNING FÖR MLS..
    ALDRIG att jag vill ha med denna bilverkstad att göra igen. UNDVIK Läs mer
    2009-09-14 Representant för MLS Bil & Däck svarar Memo R
    Hej! Kära kund
    Tråkigt att höra att du inte är nöjd! Din olika anklagelser tycker jag låter otroligt främmande och tråkiga!.
    Då vi inte har fått någon information gällande reg. nr. eller när bilen var inne på verkstaden så har vi svårt att få kontakt med dig för att diskutera vad som har hänt... men det kanske är ett sätt att gömma sig bakom!

Argongatan 2 A, 43153, Mölndal